MuscleMeat

ProudPizza's first log

Goed gedaan ecto :D

Netjes!

Redelijk nette pr qua vorm ook nog eens.

• Topic Starter Topic Starter
Training van gisteravond
24/5/2016 - Week 20, dag 2 (B)

BP
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
3x5 42.5 kg
Geen spotter dus weer safe. Ik had gisteren niet die tricep extensions moeten doen, laatste rep was ene dikke grinder hierdoor

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
2x5 40 kg
1x10 30 kg
Misselijk en trillerig + lower back pump waardoor bij 40 form niet meer goed was

Deadlift

2x5 30 kg
1x3 40 kg
1x2 60 kg
5x2 80 kg
Wat last van lowee back maar ging verder prima. Ook het resetten op de grond. Laatste setje had ik tussen de reps wel even 5 sec nodig om bij te komen onderin

Glute bridge
2x8 55 kg (PR)
Moest de bus halen dus maar 2 setjes. Wel het gewicht geupt met +5kg, mocht ook wel

---

Heb denk ik buikgriep... Was niet echt fijn tijdens de training. Hopen dat het snel weg is want over een paar uur vlieg ik al naar de zon. Dus peace out
smile.gif

Toch weer een pr:)

Waar ga je naartoe op vakantie ?

Toch wel nette training ondanks dat je je niet goed voelde. Alsnog toch even 10 reps op de bor eruit gepompt :P

fijne vakantie! :D

veel plezier op vakantie gr

Toch weer een pr:)

Waar ga je naartoe op vakantie ?

Precies, mooie afsluiter :) Maltaaa

Toch wel nette training ondanks dat je je niet goed voelde. Alsnog toch even 10 reps op de bor eruit gepompt :P

fijne vakantie! :D

Vind ik ook, heb ik ook geweten want m'n erectors zaten helemaal volgepompt merkte ik vannacht. Was bijna niet doorheen te slapen :o
Bedankt!

Fijne vakantie, geniet ervan :kiss:

Geniet van je vakantie! Hopelijk heb je de buikgriep thuis gelaten.

Geniet van je vakantie! Hopelijk heb je de buikgriep thuis gelaten.

Dankjewel! 70% van de vakantie wel gelukkig :D

Zo, weekje vakantie naar Malta was ergr lekker! Gistermiddag teruggekomen. Het is een erg mooi land en apart. Als je je een achtervolging tussen James Bond en een vijand voorstelt over daken van huizen, zie je Malta voor je haha. Weer was, op gelukkig alleen de laatste dag na, echt top. Elke dag 28 graden en geen wolkje aan de lucht. Lekker gezwommen en veel gelopen. En wat sight seeing hier en daar.

Ik heb gewoon lekker gegeten waar ik zin in had, was ook erg lekker allemaal. Weekgemiddelde was 2300 netto, want heb mbv een stappenteller alle verbranding boven 400 kcals eraf gehaald. Heb het 's avonds ingevuld, puur om te kijken of ik aangekomen zou zijn, vind ik interessant. Heb er niks voor gelaten. Resultaat vanochtend: -0.3 kg, taille gelijk, heup +0.5cm. Had eerder +2 kg verwacht
icon16.gif
zal vast wel door de incline komen van het heuvellopen.

Afijn, op z'n vroegst morgen trainen en anders pas zaterdag weer. Begint wel weer te kriebelen, heb er zin in! Vanavond ayce'en dus wordt wel weer een dikke +1000kcals voor vandaag. Maar dan vanaf het weekend weer back on track.

Mooi dat je fijne vakantie gehad hebt, ik vlieg vanavond trug, ben benieuwd wat de schade bij mij is:)

Malta is een heel apart eiland. Veel culturen door elkaar. Lekker wandelen en lekker eten. :D
Heb er zelf 2 weken gezeten met mijn huwelijksreis. Heerlijk relaxed en mooi weer inderdaad!

De schade is er eigenlijk totaal niet zo te horen. Maar kan me voorstellen dat het weer kriebelt om ertegenaan te gaan.
Ik ga zaterdag een week weg.. week niet trainen ook.. dus kan me er heel goed wat bij voorstellen daarna :D

Geniet nog even en train ze morgen of zaterdag!

Terug
Naar boven