XXL Nutrition

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Malta is een heel apart eiland. Veel culturen door elkaar. Lekker wandelen en lekker eten. :D
Heb er zelf 2 weken gezeten met mijn huwelijksreis. Heerlijk relaxed en mooi weer inderdaad!

De schade is er eigenlijk totaal niet zo te horen. Maar kan me voorstellen dat het weer kriebelt om ertegenaan te gaan.
Ik ga zaterdag een week weg.. week niet trainen ook.. dus kan me er heel goed wat bij voorstellen daarna :D

Geniet nog even en train ze morgen of zaterdag!

Echt heel apart ja. Het verschil tussen noord en zuid slaat ook ineens over als je het eiland overrijdt. Het heeft iets van griekenland, italië, midden-oosten, frankrijk en weet ik het wat allemaal vind ik. Echt leuk om daar geweest te zijn met je huwelijksreis, vooral het lekkere eten en wandelen is dan optimaal :D

Nee geen schade, wat me totaal verbaasd. Daarom gisteravond nog maar even een dikke ayce sushi erin geknalt, omdat het kon en mocht vond ik. Heerlijk was dat! Ik heb zelfs banaan sushi (heerlijk met kokos ipv "kuit") op en voor het eerst kangaroe (jammie).

Het kriebelde zo erg dat ik gisteren nog een gaatje kon vinden om te trainen, een half uur na het ayce'en :) Andere gym dan normaal. Was van te voren wat "bang" dat ik na anderhalve slacken ingeleverd zou hebben op kracht, maar was totaal niet het geval gelukkig.

2/6/2016 - Week 21, dag 1 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
3x5 65 kg
Ging verrassend goed :)

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg

T-bar row
3x8 20 kg aan schijven
Wat onwennig want ik kon geen echt fijne houding vinden

Incline bp
2x8 32.5 kg (PR)
1x6 32.5
7e faalde helaas op de helft

Pull down plate loaded
3x8 50 kg
Was een hele aparte PD, minder effectief voor mijn gevoel

Malta is letterlijk een smeltkroes van culturen. Ik vond het er heerlijk! Mdina, Rabat, Valetta alles zo anders.. En heb daar een keer zalig Grieks gegeten ook.. gesmoorde lamsbout.. viel bijna van het bot af.. drool:

Sushi is zalig! heb zelf ook al een keer aardbei sushi gehad. Zalig als toetje :D

lekker getraind. Zalig als het dan toch even kan he!

Heb je er ook mooi strandjes? Misschien dat ik nog in het najaar naar malta ga.

Mooie training en pr:)

Gefeliciteerd nog met je pr! Helaas ben ik altijd te laat voor je filmpjes haha drukdruk

Malta is letterlijk een smeltkroes van culturen. Ik vond het er heerlijk! Mdina, Rabat, Valetta alles zo anders.. En heb daar een keer zalig Grieks gegeten ook.. gesmoorde lamsbout.. viel bijna van het bot af.. drool:

Sushi is zalig! heb zelf ook al een keer aardbei sushi gehad. Zalig als toetje :D

lekker getraind. Zalig als het dan toch even kan he!

Precies! Ben zelf vooral in Valetta en Sliema geweest, en nog een dagje door het gedeelte met alle weilanden en veehouders.
Hmmm lamsbout, jammie drool: Wilde er graag nog konijn eten maar ben ik helemaal vergeten...

Aarbeid sushi klinkt ook zeker niet verkeerd :D Kip mango was trouwens ook echt verrukkelijk!

Echt lekker om dan weer na anderhalve week weer te trainen en precies! Jij zal het straks ook even moeten missen, maar dat kan niet op tegen een lekkere vakantie!

Heb je er ook mooi strandjes? Misschien dat ik nog in het najaar naar malta ga.

Mooie training en pr:)

Strandjes waarbij in geweest viel best wel mee. Het ding is dat er (volgens mij) niet echt zandstranden zijn, maar vooral rotsen/stenen aan het strand als het ware. Vind ik ideaal want ik háát zand en dan zit je niet onder die vieze meuk als je de zee uitkomt :) dus dat is een beetje persoonlijke keuze vind ik. Als dat je niet uitmaakt zijn er genoeg plekken waar je naar de zee kan, dus dan: ja. Het is immers niet zo'n huge eiland
En thanks!

Gefeliciteerd nog met je pr! Helaas ben ik altijd te laat voor je filmpjes haha drukdruk

Haha dankjewel! Druk druk druk... Als je instagram hebt? Heb het filmpje daarop staan maar heb geen open profiel

Precies! Ben zelf vooral in Valetta en Sliema geweest, en nog een dagje door het gedeelte met alle weilanden en veehouders.
Hmmm lamsbout, jammie drool: Wilde er graag nog konijn eten maar ben ik helemaal vergeten...

Aarbeid sushi klinkt ook zeker niet verkeerd :D Kip mango was trouwens ook echt verrukkelijk!

Echt lekker om dan weer na anderhalve week weer te trainen en precies! Jij zal het straks ook even moeten missen, maar dat kan niet op tegen een lekkere vakantie!

Strandjes waarbij in geweest viel best wel mee. Het ding is dat er (volgens mij) niet echt zandstranden zijn, maar vooral rotsen/stenen aan het strand als het ware. Vind ik ideaal want ik háát zand en dan zit je niet onder die vieze meuk als je de zee uitkomt :) dus dat is een beetje persoonlijke keuze vind ik. Als dat je niet uitmaakt zijn er genoeg plekken waar je naar de zee kan, dus dan: ja. Het is immers niet zo'n huge eiland
En thanks!

Haha dankjewel! Druk druk druk... Als je instagram hebt? Heb het filmpje daarop staan maar heb geen open profiel

Dat heb ik dan weer niet :(
Haha ik moet gewoon wat regelmatiger hier kijken. Maar ben al blij als ik me eigen log kan bijhouden. :D

Aardbei sushi.. Wait, whut? :o

Dat heb ik dan weer niet :(
Haha ik moet gewoon wat regelmatiger hier kijken. Maar ben al blij als ik me eigen log kan bijhouden. :D

Haha dat kab ik me voorstellen!

Klinkt wel lekker :o

4/6/2016 - Week 21, dag 2 (B)
Pre: 1.18gr Taurine

BP
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
3x7 40 kg (VPR)
Last van zijkant arm, daarom durfde ik geen 42.5 of 45 te pakken. Met 40 zou ik makkelijker kunnen stoppen als het niet meer zou gaan, had namelijk geen spotter.

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

Deadlift (week 2)
2x5 40 kg (ipv 30)
1x3 60 kg (ipv 50)
1x2 70 kg
5x1 85 kg
In de war met de gewichten, dacht al, voelt relatief veel zwaarder. Was direct na de BOR's doorgegaan

Glute bridge
3x8 55 kg (VPR)
Hierna wat duizelig maar was gelukkig snel weg

Bicep curl ss tricep extension
9 kg per kant -- 8 kg per kant
Weer dikke aderen op m'n arm :(

Ab rollouts
2x8
1x6
Kon niet meer, heb me kapot gezweet

Lekkere en benauwde training. Dat van m'n arm wil ik wel even in de gaten houden. Zit +- op de plek van het rondje in de afbeelding hieronder, maar misschien wel een paar cm lager.
hJgpb.png

Ik volg trouwens deze cycle voor de deadlifts, ben benieuwd naar hoeveel ik kan gaan maxen (1RM=100kg):
Week 1 5x2x80 (V)
Week 2 5x1x85 (V)
Week 3 4x2x90
Week 4 5x1x85
Week 5 3x2x95
Week 6 5x1x85
Week 7 2x2x100
Week 8 5x1x85
Week 9 toppen (110+)

Die plek van de foto vertoont verdacht veel gelijkenis met 'mijn kerstblessure'. 2maanden geen peck, mp of bench kunnen doen en nog steeds af en toe gevoelig. Zou iig even goed oppassen

Die plek van de foto vertoont verdacht veel gelijkenis met 'mijn kerstblessure'. 2maanden geen peck, mp of bench kunnen doen en nog steeds af en toe gevoelig. Zou iig even goed oppassen

Hoop niet dat dat "het" is :( wat had je uiteindelijk precies? Vervelend ook dat het zo lang blijft voortduren...

Merkte het toen ik klaar ging zitten (ik zit altijd eerst een paar seconden voordat ik meteen ga liggen, dat ik daar een steekje had. Dus ik masseerde er wat over maar het ging niet weg, heb namelijk wel eens vaker dan een spiertje gewoon "niet lekker zit". Tijdens de opwarmsetjes hield die steek aan, het is een constant en dus geen frequente steek. Bij de laatste werkset werd het pijntje is minder. Maar met het opwarmen van BOR voelde ik hem weer. Nu voel ik hem niet, heel soms héél licht. Maar het was er dus al voordat ik een bb aangeraakt had vandaag.

Zo eigenwijs als ik ben weet ik dat ik met mijn ellebogen niet veel smaller de stang vast kan pakken dan dat ik al doe tijdens squats. Maar ik wilde toch meer rugspanning proberen opwekken (gaat al goed, maar was gewoon eigenwijs) door m'n handen een paar cm dichterbij te plaatsen afgelopen squattraining. Dit icm een knoop die ik had in m'n teres major heb ik misschien meer met m'n armen ondersteund ipv traps tov van anders. Misschien heeft dit het pijntje veroorzaakt. Knoop heb ik er na de training gelukkig uitgekregen.

Ga het in ieder geval even in de gaten houden, met name tijdens de OHP's van volgende training!

6/6/2016 - Week 22, dag 1 (C)

Leg press
1x10 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 90 kg
3x5 120 kg
Net aan gehaald, benen waren nog wat moet van al het fietsen van gisteren

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x6 30 kg (VPR)
Poeh bij de eerste werkset merkte ik pas hoeveel buikspierpijn ik nog had. Op elke set een rep meer gedaan

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
3x7 10 kg
Laatste setje geskipt. Extra grote stappen genomen in de hoop dat glutes eindelijk weer wat vorm krijgen

Chin-ups negatives
1 rep - 9-7-6-5
(Planning was 8-7-6-5-4)
Enorm veel armpomp... En nog nooit zoveel gezweet. Was al 1,5 uur geleden dat ik taurine genomen had. Voortaan maar bij aankomst nemen. Kon niet nog een 4-repper opbrengen.

V-bar pulldown
2x8 30 kg
Kon deze echt niet hoger pakken maar wilde nog wat extra doen voor rug. Langzaam negatief, snel positief

CGBP > overgeslagen

Standing calve raises
3x12 42.5 kg

Geen puf meer voor coolingdown. Blij dat ik gegaan ben. Vandaag was ik niet lekker. Plus gisteren 35-40 km gefiets (oa door verdwalen :p ) en gezwommen, daarom gisteren +900 kcals, omdat dat wel kon.

6/6/2016 - Week 22, dag 1 (C)

Leg press
1x10 50 kg
1x5 60 kg
1x3 70 kg
1x2 90 kg
3x5 120 kg
Net aan gehaald, benen waren nog wat moet van al het fietsen van gisteren

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x6 30 kg (VPR)
Poeh bij de eerste werkset merkte ik pas hoeveel buikspierpijn ik nog had. Op elke set een rep meer gedaan

Walking lunges (hh/been, kg/kant)
3x7 10 kg
Laatste setje geskipt. Extra grote stappen genomen in de hoop dat glutes eindelijk weer wat vorm krijgen

Chin-ups negatives
1 rep - 9-7-6-5
(Planning was 8-7-6-5-4)
Enorm veel armpomp... En nog nooit zoveel gezweet. Was al 1,5 uur geleden dat ik taurine genomen had. Voortaan maar bij aankomst nemen. Kon niet nog een 4-repper opbrengen.

V-bar pulldown
2x8 30 kg
Kon deze echt niet hoger pakken maar wilde nog wat extra doen voor rug. Langzaam negatief, snel positief

CGBP > overgeslagen

Standing calve raises
3x12 42.5 kg

Geen puf meer voor coolingdown. Blij dat ik gegaan ben. Vandaag was ik niet lekker. Plus gisteren 35-40 km gefiets (oa door verdwalen :p ) en gezwommen, daarom gisteren +900 kcals, omdat dat wel kon.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Setjes skippen?

Heb je een vagina ofzo?

Heb je nou serieus op je vakantie kcal lopen tellen? Autistje.

Setjes skippen?

Heb je een vagina ofzo?

Heb je nou serieus op je vakantie kcal lopen tellen? Autistje.

Nee heb geen vagina, dus daar zou het niet aan kunnen liggen... :p

Nee schatting gemaakt om te kijken hoeveel vet ik zou gainen, gerelateerd aan het eten op vakantie. Was voor mij de eerste keer sinds ik met BB/KT/noem-t-hoe-je-t-wilt begonnen ben dat ik op vakantie ging, dus was benieuwd of een weekje ayce'en te zien zou zijn. Uiteraard pas 's avonds in bed ingevuld

zou voornamelijk wel vocht zijn. Kilo vet aanzetten moet je wel tegen eten hoor in een week.

zou voornamelijk wel vocht zijn. Kilo vet aanzetten moet je wel tegen eten hoor in een week.

Alles is uiteindelijk hetzelfde gebleven: gewicht, taille en heup :) en heb daar echt enorm lekker gegeten. Ik ben dus helemaal blij. Tuurlijk zou je geen kilo vet kunnen gainen binnen een week. Ik althans niet, krijg geen 10k per dag weg...

2 kapsalons en een pizza plus wat mcdonalds, easy :o

Mwah dan kom ik alsnog niet aan 9k-10k kcals een hele week lang :p #kotsneigingenverzekerd

8/6/2016 - Week 22, dag 2 (A)
Squat

1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
1x5 65 kg
1x6 67.5 kg (PR)
1x5 67.5 kg
Vet veel last van glutes nog van het wijder uitstappen bij de lunges.
Had al wat lichte quadpomp bij unracken van set 1. Maar dacht, laat ik eens gek doen. Allemaal onder parallel, laatste erop :)

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg
Flinke spierpijn in lats + glutes maakte dit lastig vandaag

Incline db row (ipv T-bar row)
4x8 10 kg per kant
Leuk om een andere row variant te proberen. Vier setjes gedaan omdat het nog wat aankloten was met houding (meer het ligging dan het rowen zelf). Vond deze leuk om te doen.

Incline bp
3x8 32.5 kg (VPR)

Pull down plate loaded
3x8 50 kg

Heerlijke training! Nu (na een uur) nog wel misselijk, begon gelukkig pas na de training.

Nette squat.

Incline db row 2 armen tegelijk?

Ik ga altijd met borst op bovenkant van bench liggen/steunen.

Ideale positie.

Nette squat.

Incline db row 2 armen tegelijk?

Ik ga altijd met borst op bovenkant van bench liggen/steunen.

Ideale positie.

Thanks!

Yes, deed hem zoals plaatje hieronder. Alleen zat ik met m'n billen op het zitvlak. Achteraf gezien niet handig. Want was ook constant aan het klagen dat het bankje niet lekker zat bij m'n liezen. Volgende keer maar gewoon leunen zoals op het plaatje :) lijkt me een stuk fijner.

Bankje had ik trouwens een stand vlakker geloof ik.

inclinedumbbellrow5x3_grande.jpg

Terug
Naar boven