- Waardering
- 15.402
Malta is een heel apart eiland. Veel culturen door elkaar. Lekker wandelen en lekker eten.
Heb er zelf 2 weken gezeten met mijn huwelijksreis. Heerlijk relaxed en mooi weer inderdaad!
De schade is er eigenlijk totaal niet zo te horen. Maar kan me voorstellen dat het weer kriebelt om ertegenaan te gaan.
Ik ga zaterdag een week weg.. week niet trainen ook.. dus kan me er heel goed wat bij voorstellen daarna
Geniet nog even en train ze morgen of zaterdag!
Echt heel apart ja. Het verschil tussen noord en zuid slaat ook ineens over als je het eiland overrijdt. Het heeft iets van griekenland, italië, midden-oosten, frankrijk en weet ik het wat allemaal vind ik. Echt leuk om daar geweest te zijn met je huwelijksreis, vooral het lekkere eten en wandelen is dan optimaal

Nee geen schade, wat me totaal verbaasd. Daarom gisteravond nog maar even een dikke ayce sushi erin geknalt, omdat het kon en mocht vond ik. Heerlijk was dat! Ik heb zelfs banaan sushi (heerlijk met kokos ipv "kuit") op en voor het eerst kangaroe (jammie).
Het kriebelde zo erg dat ik gisteren nog een gaatje kon vinden om te trainen, een half uur na het ayce'en
Andere gym dan normaal. Was van te voren wat "bang" dat ik na anderhalve slacken ingeleverd zou hebben op kracht, maar was totaal niet het geval gelukkig.2/6/2016 - Week 21, dag 1 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 35 kg
1x2 50 kg
3x5 65 kg
Ging verrassend goed

RDL
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg
T-bar row
3x8 20 kg aan schijven
Wat onwennig want ik kon geen echt fijne houding vinden
Incline bp
2x8 32.5 kg (PR)
1x6 32.5
7e faalde helaas op de helft
Pull down plate loaded
3x8 50 kg
Was een hele aparte PD, minder effectief voor mijn gevoel

) en gezwommen, daarom gisteren +900 kcals, omdat dat wel kon.