- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja zo lig ik ook.
Alleen iets schuiner.
Meer 45 graden.
Een smaller bankje wil ook nog wel eens de oplossing zijn als het niet lekker voelt.

die bankje zijn verdomd lastig bij dit soort oefeningen. Iig wint, bij mij, het bankje het boven de vorm van de oefening maar dat kan ook aan mij liggen![]()
Mooie dl.
Er ziin toch altijd wel mensen met verstand die kunnen spotten?
maar gelukkig niet zo erg.Gewoon aangeven van te voren hoe jij gespot wilt worden.

safety bars zijn voor mensen die twijfelen aan zichzelf![]()

Gewoon benadrukken dat hij/zij pas mag ingrijpen als de bar een neerwaartse beweging maakt, niet eerder.Ja maar dan ben ik huiverig dat alsnog iemand teveel gaat helpen bij een max poging. En dan weet ik nooit of ik het zelf af had kunnen maken, als dat zou gebeuren. Dan stel ik het liever even uit totdat ik gespot kan worden door iemand waavan ik weet dat het goed gaat
Gewoon benadrukken dat hij/zij pas mag ingrijpen als de bar een neerwaartse beweging maakt, niet eerder.
Wat weet jij er nou vanaf? Je traint niet eens.Genoeg die dan vlak na het unracken al ingrijpen :$
Gewoon benadrukken dat hij/zij pas mag ingrijpen als de bar een neerwaartse beweging maakt, niet eerder.

50 kg bp zou sowieso moeten lukken denk ik als je 2x4x45 kan. Misschien daarna gewoon 52.5 proberen.
Genoeg die dan vlak na het unracken al ingrijpen :$

6 week challenge!!
Nette training vandaagsucces met je cut