XXL Nutrition

ProudPizza's first log

Ja zo lig ik ook.

Alleen iets schuiner.

Meer 45 graden.

Een smaller bankje wil ook nog wel eens de oplossing zijn als het niet lekker voelt :).

die bankje zijn verdomd lastig bij dit soort oefeningen. Iig wint, bij mij, het bankje het boven de vorm van de oefening maar dat kan ook aan mij liggen :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Een smaller bankje wil ook nog wel eens de oplossing zijn als het niet lekker voelt :).

Hebben we niet :(

die bankje zijn verdomd lastig bij dit soort oefeningen. Iig wint, bij mij, het bankje het boven de vorm van de oefening maar dat kan ook aan mij liggen :rolleyes:

Haha dat is een beetje naar. Ik gok dat ik de volgende keer wel de juiste houding moet kunnen vinden... Oefening vond ik namelijk wel lekker voor de afwisseling. En one arm db rows vind ik vreselijk

11/6/2016 - Week 22, dag 3 (B)
BP
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
3x5 42.5 kg
Gokje qua gewichten, de andere stang gebruikt

Incline db row (ipv BOR)
3x8 10 kg per kant
Voelde stuk chiller, betere houding gevonden.

Deadlift (week 3)
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 75 kg
4x2 90 kg (VPR)
Bohh wat zwaar. Laatste 3 werksets gefilmd en geen erge rugbolling gelukkig. Laatste set duurde m'n reset wel 8 secs...

Glute bridge > skip

Bicep curl ss tricep extension
2x10 kg -- 2x9 per kant
Beide 1 kg zwaarder en 1 setje minder.

---

Gisteren niet kunnen trainen. De gym ging dicht vandaar de skips. Ook geen abs kunnen doen helaas. Vanaf maandag weer lekker even fullbody'en en starten met een kleine cut.

Wil as woensdag denk ik nog 1 RM testen voor bank, dan kan ik gespot worden. Twijfel tussen 50 en 52.5 kg. Op basis van 1x5 + 2x4 45 kg. Vandaag ga ik even lekker eten waar ik zin in heb. Staan al caprese empanadas, bbq pulled pork broodjes, kipspiesjes en bananenmuffins op het menu. Gaan m'n zusje en ik in elkaar flansen. Vandaag (onbedoeld) tot nu toe nog maar 400kcals op, dus ben wat flauw...

Mooie dl.

Er ziin toch altijd wel mensen met verstand die kunnen spotten?

Mooie dl.

Er ziin toch altijd wel mensen met verstand die kunnen spotten?

Thanks! Merk nu wel sinds een uurtje wat backpump, daa wat minder fijn :o maar gelukkig niet zo erg.

Klopt, zal vast wel. Ben alleen wat huiverig geworden door hoe ik sommigen heb zien spotten. Ik zal maar net de verkeerde uitkiezen, geen zin in. Verkeerd zie ik als veelste veel doen, ookal geef je dat duidelijk van te voren aan.

Gewoon aangeven van te voren hoe jij gespot wilt worden.

Geen safety bars in de gym?

Gewoon aangeven van te voren hoe jij gespot wilt worden.

Ja maar dan ben ik huiverig dat alsnog iemand teveel gaat helpen bij een max poging. En dan weet ik nooit of ik het zelf af had kunnen maken, als dat zou gebeuren. Dan stel ik het liever even uit totdat ik gespot kan worden door iemand waavan ik weet dat het goed gaat

Nope, basic fit. Zou vast wel in squatrack kunnen, maar daar is er maar 1 van, dus dat kan ook niet gemakkelijk :(

safety bars zijn voor mensen die twijfelen aan zichzelf :cool:

Ja maar dan ben ik huiverig dat alsnog iemand teveel gaat helpen bij een max poging. En dan weet ik nooit of ik het zelf af had kunnen maken, als dat zou gebeuren. Dan stel ik het liever even uit totdat ik gespot kan worden door iemand waavan ik weet dat het goed gaat
Gewoon benadrukken dat hij/zij pas mag ingrijpen als de bar een neerwaartse beweging maakt, niet eerder.

50 kg bp zou sowieso moeten lukken denk ik als je 2x4x45 kan. Misschien daarna gewoon 52.5 proberen.

Gewoon benadrukken dat hij/zij pas mag ingrijpen als de bar een neerwaartse beweging maakt, niet eerder.

Ja maar niet iedereen heeft dat goed in de smiezen :o
Heb liever iemand die iets te laat ingrijpt ipv te vroeg

50 kg bp zou sowieso moeten lukken denk ik als je 2x4x45 kan. Misschien daarna gewoon 52.5 proberen.

Telepathie! Zo ga ik het aanpakken inderdaad. Kan er ook geen teleurstelling komen als de 52.5 niet lukt en vervolgens (als gevolg daarvan) 50 niet...

Genoeg die dan vlak na het unracken al ingrijpen :$

Klopt, zie ik vaak genoeg... Of die al helpen bij het unracken ???

Wat weet jij er nou vanaf? Je traint niet eens.

Shots fired

Vanaf vandaag begonnen met m'n 6-weekse cut. Tenzij ik er geen zin meer heb minder of als ik juist nog een week langer wil, dat zie ik wel. Ik heb geen doel, ik ga gewoon cutten. Daarbij doe ik 3xpw de volgende trainingen (om en om):
- Dag A: squat (3x5), ohp (3x5 of 3x6), deadlift (programma)
- Dag B: squat (3x5), bench (3x5), bor (3x5)
- Cardio zie ik nog wel eventjes.

Startstats
Gewicht: 64.5 kg (mede door wat vocht door alle doritos van van het weekend...)
Taille: 64.5 cm
Heup: 83.5 cm (niet echt "heup", maar waar de muffintops zich bevinden)
Macro's ongeveer: 1630 kcals, ekv: 125/140/63.

Afgelopen zaterdag zware deadliftsessie gehad, waarvan ik erg last heb van m'n rug. Maar gelukkig was vandaag een lichte sessie. Woensdag proberen te maxen dus (50 kg) op de bench :)

13/6/2016 - Week 1, dag 1 (A)
Pre: 1.18 gr Taurine
(nu genomen na het omkleden in de sportschool zelf)

Squat

1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 50 kg
2x5 67.5 kg
1x3 67.5 kg (VPR)
Rugspanning lukte niet meer naar rep 3, eigenlijk al eerder slecht, dus niet doorgegaan. Was bang voor goodmornings

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 22.5 kg
2x6 30 kg
1x5 30 kg
Erg erop gelete dat ik boven de middenlijn van m'n lichaam de bar beweeg, hulpmiddel was het aantikken van m'n bovenkant borst. Merkte de vorige sessie dat ik de bar teveel naar voren houd tijdens het pushen (had het gefilmd). Triceps voelde ik nu meer meewerken tov toen

Deadlift
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 70 kg
5x1 85 kg
Abductoren stonden hier op springen. Ik leek wel Bambi voor 't eerst op het ijs

6 week challenge!!

Nette training vandaag :) succes met je cut

Terug
Naar boven