- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks! Het is geen echte challenge natuurlijk, wil gewoon voor het eerst een beetje shredden voor de zomer![]()

Wat is je onderhoud?
Eerst geen cardio?
Doel is? 4 pack? 6pack? 8pack?
zichtbare abs zijn leuk, maar hoor toch van veel vrouwen dat dat leuk is voor 1 of 2x, dat wordt voor mij (voor nu) geen doel op zich. Dus of ik daaraan ga komen zie ik wel!Wherever I'll be
Onderhoud is 2050 zoiets, beetje natte vinger werk omdat ik ook regelmatig cheats gehad heb tijdens onderhoud periode. Vorig jaar begonnen met KT en eten, toen kon ik nog cutten op 1800, maar dat werkt nu niet meer.
Doe liever cardio 1x per week een half uurtje en daarna meer erbij mocht dit alsnog stagneren (denk het niet). Ben niet zo daarvan. En gelukkig heb ik minder trek tijdens een cut dan wanneer ik op onderhoud zit, dat scheelt ook een hoop.
Mwah geen fysiek doel. Vond 6 weken wel een mooie tijdspanne, niet te kort, niet te langzichtbare abs zijn leuk, maar hoor toch van veel vrouwen dat dat leuk is voor 1 of 2x, dat wordt voor mij (voor nu) geen doel op zich. Dus of ik daaraan ga komen zie ik wel!
Als ik het voor het zeggen had mag er vooral van achterkant armen het meeste af, maar dat heb ik helaas niet...

Ja altijd kwestie van starten en aanpassen daar waar nodig.
Voeding/cardio zal je na tijdje wel moeten aanpassen.
Maar dat is normaal.
Je 'muffintops' wil je wel houden?![]()

Inb4 TupacWat is je onderhoud?
Eerst geen cardio?
Doel is? 4 pack? 6pack? 8pack?
Ja altijd kwestie van starten en aanpassen daar waar nodig.
Voeding/cardio zal je na tijdje wel moeten aanpassen.
Maar dat is normaal.
Je 'muffintops' wil je wel houden?![]()
Het schip strand zo ver je ambities reiken
Als je eenmaal lijnen van abs ziet ga je door, let maar op.

Cardio erbij is na 2-3 weken wel aan te raden.
Ik had er vorige week al me moeten beginnen.. Mss morgen maar eens doen, cut stagneert een beetje

Maar die is toch al een tijdje dood?
Minder eten is minst leuke optieWe zullen zien, ik zal terugdenken aan deze post aan het einde van m'n cut
Pa(c)k hem beet
Ga sowieso proberen een half uurtje per week weer op te pakken, heb ik eigenlijk tot 2 maanden terug altijd gedaan. Of ik meer er aantoe voeg weet ik nog niet, ik hoef ook geen supercut te hebben & ik haat cardio
(Inb4 seks is ook cardio...)
Of minder eten![]()

Minder eten is minst leuke optie
Ik doe wel eens lopend boodschappen als cardio, ookal schiet dat niet heel veel op xD
Nee man, die's gewoon off the grid gegaan...
Nee dat schiet niet enorm veel op... Wat me nog wel leuk lijkt is touwtje springen, beetje voetballen, squashen (binnekort een keertje doen met m'n pa) en fietsen mits het goed weer is
Nee man, die's gewoon off the grid gegaan...
Nee dat schiet niet enorm veel op... Wat me nog wel leuk lijkt is touwtje springen, beetje voetballen, squashen (binnekort een keertje doen met m'n pa) en fietsen mits het goed weer is
cardio ez met dit weer. Gewoon beetje rond lopen of fietsen. Kijk naar jw z'n cardio. Cutten in de zomer is 10x makkelijker dan in de winter.

Touwtje springen na epic benen train is wel leuk of een beetje boksen. Misschien morgen eens de bokszak ophangen die ik al een half jaar geleden heb aangeschaft