AndroidHealthClinic

ProudPizza's first log

Nette training, succes met de challenge :)

Wat is je onderhoud?

Eerst geen cardio?

Doel is? 4 pack? 6pack? 8pack?

• Topic Starter Topic Starter
Voor op het strand of festival? ;)

Wherever I'll be :D

Wat is je onderhoud?

Eerst geen cardio?

Doel is? 4 pack? 6pack? 8pack?

Onderhoud is 2050 zoiets, beetje natte vinger werk omdat ik ook regelmatig cheats gehad heb tijdens onderhoud periode. Vorig jaar begonnen met KT en eten, toen kon ik nog cutten op 1800, maar dat werkt nu niet meer.

Doe liever cardio 1x per week een half uurtje en daarna meer erbij mocht dit alsnog stagneren (denk het niet). Ben niet zo daarvan. En gelukkig heb ik minder trek tijdens een cut dan wanneer ik op onderhoud zit, dat scheelt ook een hoop.

Mwah geen fysiek doel. Vond 6 weken wel een mooie tijdspanne, niet te kort, niet te lang :) zichtbare abs zijn leuk, maar hoor toch van veel vrouwen dat dat leuk is voor 1 of 2x, dat wordt voor mij (voor nu) geen doel op zich. Dus of ik daaraan ga komen zie ik wel!

Als ik het voor het zeggen had mag er vooral van achterkant armen het meeste af, maar dat heb ik helaas niet...

Wherever I'll be :D

Onderhoud is 2050 zoiets, beetje natte vinger werk omdat ik ook regelmatig cheats gehad heb tijdens onderhoud periode. Vorig jaar begonnen met KT en eten, toen kon ik nog cutten op 1800, maar dat werkt nu niet meer.

Doe liever cardio 1x per week een half uurtje en daarna meer erbij mocht dit alsnog stagneren (denk het niet). Ben niet zo daarvan. En gelukkig heb ik minder trek tijdens een cut dan wanneer ik op onderhoud zit, dat scheelt ook een hoop.

Mwah geen fysiek doel. Vond 6 weken wel een mooie tijdspanne, niet te kort, niet te lang :) zichtbare abs zijn leuk, maar hoor toch van veel vrouwen dat dat leuk is voor 1 of 2x, dat wordt voor mij (voor nu) geen doel op zich. Dus of ik daaraan ga komen zie ik wel!

Als ik het voor het zeggen had mag er vooral van achterkant armen het meeste af, maar dat heb ik helaas niet...

Ja altijd kwestie van starten en aanpassen daar waar nodig.
Voeding/cardio zal je na tijdje wel moeten aanpassen.
Maar dat is normaal.

Je 'muffintops' wil je wel houden? :eyebrow:

Maar dat is normaal.

Precies, en dat vind ik geen probleem. Ik zie wel waar 't schip strand en waar ik dan naartoe vaar :p

Ja heerlijk, het liefste dikke muffintops en voor de rest shredded :eyebrow:
Nah ze zijn voor mijn doen al bijna niet meer aanwezig.

Het schip strand zo ver je ambities reiken ;)

Als je eenmaal lijnen van abs ziet ga je door, let maar op.

Maar dat is normaal.

Cardio erbij is na 2-3 weken wel aan te raden.

Ik had er vorige week al me moeten beginnen.. Mss morgen maar eens doen, cut stagneert een beetje

Het schip strand zo ver je ambities reiken ;)

Als je eenmaal lijnen van abs ziet ga je door, let maar op.

We zullen zien, ik zal terugdenken aan deze post aan het einde van m'n cut :p

Pa(c)k hem beet

Cardio erbij is na 2-3 weken wel aan te raden.

Ik had er vorige week al me moeten beginnen.. Mss morgen maar eens doen, cut stagneert een beetje

Ga sowieso proberen een half uurtje per week weer op te pakken, heb ik eigenlijk tot 2 maanden terug altijd gedaan. Of ik meer er aantoe voeg weet ik nog niet, ik hoef ook geen supercut te hebben & ik haat cardio
(Inb4 seks is ook cardio...)

Of minder eten :p

We zullen zien, ik zal terugdenken aan deze post aan het einde van m'n cut :p

Pa(c)k hem beet

Ga sowieso proberen een half uurtje per week weer op te pakken, heb ik eigenlijk tot 2 maanden terug altijd gedaan. Of ik meer er aantoe voeg weet ik nog niet, ik hoef ook geen supercut te hebben & ik haat cardio
(Inb4 seks is ook cardio...)

Of minder eten :p
Minder eten is minst leuke optie :(

Ik doe wel eens lopend boodschappen als cardio, ookal schiet dat niet heel veel op xD

Maar die is toch al een tijdje dood?

Nee man, die's gewoon off the grid gegaan...

Minder eten is minst leuke optie :(

Ik doe wel eens lopend boodschappen als cardio, ookal schiet dat niet heel veel op xD

Nee dat schiet niet enorm veel op... Wat me nog wel leuk lijkt is touwtje springen, beetje voetballen, squashen (binnekort een keertje doen met m'n pa) en fietsen mits het goed weer is

cardio ez met dit weer. Gewoon beetje rond lopen of fietsen. Kijk naar jw z'n cardio. Cutten in de zomer is 10x makkelijker dan in de winter.

Nee man, die's gewoon off the grid gegaan...

Nee dat schiet niet enorm veel op... Wat me nog wel leuk lijkt is touwtje springen, beetje voetballen, squashen (binnekort een keertje doen met m'n pa) en fietsen mits het goed weer is

Touwtje springen na epic benen train is wel leuk of een beetje boksen. Misschien morgen eens de bokszak ophangen die ik al een half jaar geleden heb aangeschaft

cardio ez met dit weer. Gewoon beetje rond lopen of fietsen. Kijk naar jw z'n cardio. Cutten in de zomer is 10x makkelijker dan in de winter.

True. Als je niet naar vandaag kijkt :p

Daarom lijkt wat fietsen me geen probleem met mooi weer. Of ergens zwemmen, ook niet verkeerd.

Touwtje springen na epic benen train is wel leuk of een beetje boksen. Misschien morgen eens de bokszak ophangen die ik al een half jaar geleden heb aangeschaft

Zie je, zo kom je wel ergens op!

1111.jpg

@SkyBlazer er wordt hier nog getraind!

Training van 16/6/2016 - Week 1, dag 2 (B)
Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 50 kg
3x5 67.5 kg (VPR)
Allerlaatste rep was denk ik netaan parallel, wel echt zwaar dit zeg.

Bench
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
1x1 45 kg
1x1 50 kg (PR)
1x1 52.5 kg fail
1x1 52.5 kg fail
Meer zat er helaad niet in. Gevoelsmatig denk ik dat 52.5 kg me wel zal moeten lukken. Maar 50 kg ben ik hartstikke blij mes!

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg
Moest hem van de grond deadliften, niet fijn. Gebruik onderhandse grip dus dat voel ik dan maar in m'n onderrug bij het optillen

Cardio lopen
10% helling, 5.5 km/h (20 min): 187 kcals
0% helling, 5.0 km/h (5 min): 19 kcals
Zwetennnn

---

Woensdag niet wezen trainen, verplaatst naar donderdag. Vandaar vandaag niet, maar morgen. Twee dagen achter elkaar squatten gaat me iets te ver en is onnodig. Cardio hou ik gewoon 1xpw op ~200 kcals verbranding.

Terug
Naar boven