XXL Nutrition

ProudPizza's first log

Lekker die bench pr erbij! :D

Bor met onderhandse grip van de grond liften misschien iets dieper door je benen zakken :) had geen problemen met me rug bij 120-130kg alleen moest wel goed diep zakken anders hernia.
Heb je al eens een super set bor geprobeerd? Eerst overhandsgrip en erna gelijk onderhands

Gefeli met je pr!! Nette squats ook

Onnodig?
Onnodig?

Whateverittakesgoddamit!!

Waarom bench niet als 1e als je voor pr gaat?

• Topic Starter Topic Starter

Bor met onderhandse grip van de grond liften misschien iets dieper door je benen zakken :) had geen problemen met me rug bij 120-130kg alleen moest wel goed diep zakken anders hernia.
Heb je al eens een super set bor geprobeerd? Eerst overhandsgrip en erna gelijk onderhands

Zeker lekker!

Ding is vooram denm ik dat ik hem minder lekker vastpak dan als ik hem deadlift met onderhandse grip icm met raar deadliften vanwege onderhands. Zal volgende keer als het voorkomt eens proberen dieper te zakken indd en even de tijd te nemen m'n handen goed te plaatsen. Denk dat dat samen al een hoop verschil maakt.

Jep heb ik wel eens gedaan, toen kwam ik erachter dat ik T-rex met overhands en niet met onderhands :) polsjes vinden dit dus fijner

Gefeli met je pr!! Nette squats ook

Dankjewel :D

Onnodig?
Onnodig?

Whateverittakesgoddamit!!

Waarom bench niet als 1e als je voor pr gaat?

Haha dagje ertussen is toch wel lekkerder vind ik & het kan gewoon met 3xpw fullbuddy.

Daar twijfelde ik serieus ook nog over opweg naar de sportschool. Vraag me niet waarom ik hiervoor gekozen heb... Ik zou het je nief kunnen vertellen

2 dagen na elkaar squatten of benchen went vanzelf.

Kap effe met die rare adviezen

Ik geloof inderdaad wel dat dat went, wat betreft 2 dagen achter elkaar squatten, zo went alles wel als je het niet te gek maakt :)

Bedankt voor de oplettendheid tussendoor mannen.

18/6/2016 - Week 1, dag 3 (A)
Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 50 kg
3x5 67.5 kg

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
3x5 30 kg

Deadlift (sessie 5)
2x5 35 kg
1x3 55 kg
Beetje dizzy na afgelopen set
1x2 80 kg
1x2 95 kg (VPR)
1x1 95 kg kwam de liftoff niet door bij rep 2
1x2 95 kg

Jammer van de deadlift. Heb sinds gisteravond last van (ik denk) een kniepees. Aan de buitenkant van m'n bovenbeen, net boven m'n knie. Voel het vooral bij kniebuigen. Even aankijken. Deadlift werd hierdoor wat belemmerd, squat viel gelukkig mee.

Zie al dat er op veel plekken veel meer definitie ontstaan, mede door het vocht wat eruit is. Schouders, zij-bovenkant buik en buitenkant quads vooral.

bij kniepees zou je juist veel meer last van squat moeten hebben als de dl.

FF 2 dagen rust en vast wel weer goed.

Oh ja.

7c6ccbf019892ffbccd5780b0aa7e349.jpg

bij kniepees zou je juist veel meer last van squat moeten hebben als de dl.

FF 2 dagen rust en vast wel weer goed.

Oh ja.

7c6ccbf019892ffbccd5780b0aa7e349.jpg

Hmm even aankijken ja. Meeste pijn doet het met buigen rond 35 graden en volledig. En rond die 35 zat ik tijdens deadlift setup.

Haha doe dat nog maar even ja. Komt aan het einde, over 5 weken, wel een before en after pic :) om het even lekker spannend te houden.

Lekker bezig hierzo!
Gefeliciteerd nog met je bench en damn lekkere deadlift

Hmm even aankijken ja. Meeste pijn doet het met buigen rond 35 graden en volledig. En rond die 35 zat ik tijdens deadlift setup.

Haha doe dat nog maar even ja. Komt aan het einde, over 5 weken, wel een before en after pic :) om het even lekker spannend te houden.

Je snapt dat ik over 5 weken je dan wel ripped wilt zien. Abs everywhere

Ik zal opschrijven hoeveel fat% eraf & mm's (supra-iliacaal, dijbeen, tricep) is met de huidplooimeting.

Meting 20-6-2016 (7 dagen cut)
Gewicht: 63.4 kg (-1.1 kg)
Taille: 63.5 cm (-1 cm)
Heup: 82.75 cm (-0.75 cm)
Huidplooi: -1.3% en -2mm
Macro's gemiddeld: 1629 kcals, 128/140/58

Heup zat echt tussen een half en heel, normaal noteer ik geen kwartjes.

Vandaag ook nog trainen hoor :)

Edit: niet buik huidplooi

Laatst bewerkt:
20/6/2016 - Week 2, dag 1 (B)
Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 50 kg
3x5 67.5 kg
Even gefilmd of diepte wel goed zat en zag er goed uit.

Bench
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
1x3 45 kg
2x7 40 kg
Durfde gewoon niet full load te gaan zonder spotter. Dus op 1/3 van rep 4 heb ik een roll of shame gedaan, dacht liever dat dan dat de bb bovenaan nog naar beneden gaat zakken.

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

Cardio (lopen)
10%, 5.5 km/h, 15 min = 139 kcals
0%, 5.0 km/h, 2 min = 8 kcals
De rest woensdag of vrijdag

22/6/2016 - Week 2, dag 2 (A)
Squat

1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 50 kg
3x5 67.5 kg

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg
1x2 20 kg
2x6 30 kg
1x5 30 kg rep 6 geen lockout
Gaat stukke beter voor m'n gevoel, zoals het hoort, nu ik consequent bovenkant borst 2 cm onder sleutelbeenderen zachtjes aantik.
Ik doe deze trouwens 3x6 op de "lichte" DL-dagen en 3x5 op de zware. Vond ik wel redelijk klinken.

Deadlift (sessie 6)
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 70 kg
5x1 85 kg
Gelet op snelheid en neutralere positie van nek, merkte bij beide dat het een stuk aangenamer is.
Heb nu op m'n schenen blauwe plekken op m'n blauwe plekken. En m'n eelt schraapte er half af op een plek door zweethanden, lekker....

Chin ups
1neg-2 reps-5neg (PR)
Wauw! Vanuit een negatief kon ik 2 hele nette reps maken en door met nog negatives. Chin ruim boven de bar. Kon het niet laten om het weer even te proberen

Cardio
10%, 5.5 km/h, 8 min: 74 kcals
0%, 5.0 km/h, 2 min: 8 kcals
(Samen met maandag totaal 229 kcals)

Thanks! Die laatste kende ik al, eerste nog niet. Heb vrijwel alles gedaan of doe ik, behlave opletten op biceps bij de negatieve beweging. Ga hier volgende keer op letten :)

Thumbless grip voelde wel fijn maar werd met zwaarder gewicht te onzeker voor me en heb nu sinds een paar maanden een grip die polsvriendelijk en stevig is. Let altijd erg op hele lichaamsspanning, gaat steeds beter.

Thanks! Die laatste kende ik al, eerste nog niet. Heb vrijwel alles gedaan of doe ik, behlave opletten op biceps bij de negatieve beweging. Ga hier volgende keer op letten :)

Thumbless grip voelde wel fijn maar werd met zwaarder gewicht te onzeker voor me en heb nu sinds een paar maanden een grip die polsvriendelijk en stevig is. Let altijd erg op hele lichaamsspanning, gaat steeds beter.

Trail and error ;) Voor je het weet press +bw boven het hoofd ;)

Terug
Naar boven