Fitness Seller

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Sterke Ohp!

Lekker die chinups, juist het lekkerst als je het niet verwacht! :D

Dat eelt en blauwe plekken echt herkenbaar. Deze week was ook een b*ch bij mij haha maar wel nette gewichten ondanks dat!

Dat eelt en blauwe plekken echt herkenbaar. Deze week was ook een b*ch bij mij haha maar wel nette gewichten ondanks dat!

Voel me soms wel een rotte appel daardoor de laatste tijd... :o
Als het te erg wordt ga ik misschien maar even van die hoge sokken dragen tijdens DL'en. Met name nu het meer weer is voor shorts ipv lange broeken of leggings.

Dankjewel!

Er zijn speciale dl sokken voor mensen met tere scheentjes :)

Er zijn speciale dl sokken voor mensen met tere scheentjes :)

Het gevoel maakt me niet uit, maar als ik nu al voor de "ultimate summerlook" ga heb ik liever geen rotte benen waarmee ik over het strand hoef te lopen :rolleyes:

Voetbalsokken zijn denk ik cheaper, even kijken. Wie weet wordt het niet erger dan dit en dan kan het nog wel ermee door

Als de mannen op het strand kijken naar je schenen i.p.v je lichaam doe je iets verkeerds :P

Als de mannen op het strand kijken naar je schenen i.p.v je lichaam doe je iets verkeerds :P

Je hebt helemaal gelijk.

But.......
spike-milligan-comedian-its-all-in-the-mind-you.jpg

Hmmm vraag me af of dat echt zoveel scheelt zo'n dun sokje

Gaat lekker hier girl!

Hmmm vraag me af of dat echt zoveel scheelt zo'n dun sokje

Ik weet het zelf ook niet. Even aankijken. Mocht ik met hoge sokken gaan DL'en last ik hier weten of het veel verschil maakt of niet :(

Vooral rechts (zie foto) mag ik wel wat zuiniger mee doen. Litteken is ergens anders van. Maar zoals ik al zei, valt mee, maar dit is echt van de afgelopen ~7 weken.

Zeg dat wel, ik heb niks te klagen! Zowel training als voeding niet, prima vol te houden tot nu toe

20160623_200600.jpg

Noem je dat blauwe plekken??

Haha vrouwen.

:roflol::roflol::roflol:

Ik zwijg wel haha

Per ongeluk een before foto?? :p

image.jpeg
Dit zijn pas blauwe plekken! Was weer eens niet aan het opletten en ben gevallen met m'n fiets :o

image.jpeg

Terug
Naar boven