- Waardering
- 15.402
Auww

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet het zelf ook niet. Even aankijken. Mocht ik met hoge sokken gaan DL'en last ik hier weten of het veel verschil maakt of niet
Vooral rechts (zie foto) mag ik wel wat zuiniger mee doen. Litteken is ergens anders van. Maar zoals ik al zei, valt mee, maar dit is echt van de afgelopen ~7 weken.
Zeg dat wel, ik heb niks te klagen! Zowel training als voeding niet, prima vol te houden tot nu toe

ik heb net ff gegoogled en paarden hebben helemaal niet zulke dikke kuiten![]()
watDik hoeft niet persé fatsig te betekenen. Tenzij het natuurlijk over jouw buikomtrek gaat.
noem je @Pleurklaat nou dik??
(nohomo)Dik hoeft niet persé fatsig te betekenen. Tenzij het natuurlijk over jouw buikomtrek gaat.
watnoem je @Pleurklaat nou dik??
hij heeft best een mooie buik hoor(nohomo)
die van jou wil ik niet eens zien :s

Guys...
Maar ik let op gewicht, taille- en heupomtrek en 1xpw huidplooimeting die ik altijd zelf doe. Gaat me ook niet erom dat die huidplooi nou wel of niet accuraat is, maar meer om wat het verschil is tov de week daarvoor. Vanochtend was m'n gewicht, taille en heup nagenoeg hetzelfde als 11 dagen terug toen ik begon met m'n cut...
Inderdaad zal ik even aan moeten kijken. Maandag as precies 2 weken bezig, dus dan even kijken of er wat schot in de zaak zit. Dan doe ik ook voor de 3e keer (inclusief startmeting) huidplooi, dus dat geeft waarschijnlijk een beter beeld.
En inderdaad, herstel kan minder worden tijdens cut. Alleen wennen, want dat heb ik voorheen niet ervaren. Is een beetje mindfck nu![]()
leuk dat autocorrect). 
Komt allemaal wel goed, beetje aanvoelen hoe zwaar je kan trainen. Ik krijg tijdens het cutten altijd spontaan last van mijn schouder.
Hoeveel liters drink je nu op een dag met dit warme weer?
Lees net m'n eigen tekst na (rare zinnenleuk dat autocorrect).
Indd gewoon week aan kijken. 1600 is al behoorlijk laag. Hou je je cheatmeals wel nauwkeurig bij ook?
Heb t idee dat je sneller kracht verlies hebt des te langer te traint. Mijn eerste cut heb ik meer dan 10 kg op m'n deadlift gegooid in 6 weken. Dat gaat me nu niet meer lukken![]()
ben in augustus 2015 begonnen met KT en toen ging alles als een speer, dus even wennen dat het nu wat meer gestaag gaatBlijf alles geven op de compounds
Belangrijkste in cut qua kt.
Hoeveel kilo ben je al kwijt?
4 dagen tussen metingen is wel erg kort.
Cutten heeft tijd nodig
Wil je echt mega resultaat in 6 week, moet je wel lager gaan in kcal of meer cardio.
Maar ook veel meer kans op kracht en spier verlies.
Keuzes, keuzes

Je moet goed begrijpen dat je onderhoud steeds wijzigt als je lichaams samenstelling wijzigt.
Daarom moet je constant meten en voeding erop aanpassen.
Je kan niet weken lang zelfde aantal kcal eten met goed resultaat.
Wat noem jij een lekkere cut?
(Ja laat de grappen maar komen)
2/3/4 kilo eraf?