- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Touwtje springen is ook erg zwaar conditioneel.
Jij weet nog wat je woog op je 11de?
![]()
Damn, zojuist voor het eerst gaan touwtje springen
Na 3 minuten had ik zo'n jeukende huid en was m'n borst knalrood + brandende kuiten. Dit moet ik echt opbouwen, slechte conditie enzeauw haha
Morgenochtend maar 5 min proberen. Overigens zat er af en toe paar sec pauze tussen omdat ik als een debiel op het touw aanraakte of hij raakte iets in m'n kamer...
Vanochtend btw laagste gewicht sinds m'n 11e oid, 62.6 kg.

Touwtje springen is ook erg zwaar conditioneel.
Jij weet nog wat je woog op je 11de?
![]()

Voor haar iets minder geleden dan voor jou :$
Volgens mij woog ik toen 68 ofzo

Lawl 3 minuten :$
Ik doe ook weleens dit alleen ben na 10min al dood![]()

Zeg dat wel, nooit verwacht...
Niet dat ik 62.6 woog op m'n 11e, maar wel dat het vanaf m'n 12e snel omhoog schoot, dus zal zoiets zijn geweest haha
Een ruwe schatting maken van iets van 7 jaar geleden lukt me nog wel ja
Dat deed ik vroeger ook wel eens, zulk soort dingen, kapot gaan
Leuker om naar te kijken dan uit te voeren...
Geef mij dan toch maar helling lopen oid
:$Idd leuker om naar te kijken:
Helling lopen is beetje saai toch? Hoeveel kcal verbrand je ermee

Wist helemaal niet dat je nog zo jong was, hoop potentie voor jou dan!!![]()

Mwah vind het nu telkens wat minder vervelend worden. Misschien gewenning?
Plus af en toe kijk ik een serie of filmpje tussendoor, maakt het ook een stuk minder vervelend.
20 min op 10% en 5.5 km/h iets van 200 op mijn lichaamsgewicht, reken het uit met METs.
Ben wel een zwetende kreeft achteraf... M'n moeder zei gisteren dat het leek alsof ik in de sauna gezeten had voor een half uur (8 min post-hellinglopen)![]()
Op m'n nog nèt 17e begon ik met KT vorig jaar, dus moet nog een hoop te behalen zijn inderdaad![]()

zwetende kreeft
Klinkt wel zwaar, misschien vanmiddag ook maar even proberen als cooling down na beentren

Oef, heb ook een tijdje geprobeerd om touwtje te springen, maar ik hield het toch maar bij het trappensprinten![]()

Meer periodiseren als je meerdere keren per week DL doet
Zoiets bv:
![]()

Dr is echt iets mis met m'n benen. Nadat ik vandaag motorisch gestoord bleek te zijn door in 1 minuut 2x het touw aan te raken na touwtje springen, ging ik jumping jack doen. Na 2 minuten voelde het alsof m'n kuiten los van m'n lichaam aan het bewegen waren, zo zwaar
Heb van het touwtje springen van vd week ook een flinke knoop in m'n kuit die met foamrollen veel pijn doet, lastig om erdoorheen te komen.

Zou niet durven
Dat spaar ik op voor op vakantie, nu geen behoefte aan, dan zeker weten wel
Kuiten zijn echt één blok beton, mehh....