MuscleMeat

ProudPizza's first log

Touwtje springen is ook erg zwaar conditioneel.

Jij weet nog wat je woog op je 11de?

:roflol:

Damn, zojuist voor het eerst gaan touwtje springen :o
Na 3 minuten had ik zo'n jeukende huid en was m'n borst knalrood + brandende kuiten. Dit moet ik echt opbouwen, slechte conditie enzeauw haha
Morgenochtend maar 5 min proberen. Overigens zat er af en toe paar sec pauze tussen omdat ik als een debiel op het touw aanraakte of hij raakte iets in m'n kamer...

Vanochtend btw laagste gewicht sinds m'n 11e oid, 62.6 kg.

Lawl 3 minuten :$

Ik doe ook weleens dit alleen ben na 10min al dood :(

• Topic Starter Topic Starter
Touwtje springen is ook erg zwaar conditioneel.

Jij weet nog wat je woog op je 11de?

:roflol:

Zeg dat wel, nooit verwacht... :eek:

Niet dat ik 62.6 woog op m'n 11e, maar wel dat het vanaf m'n 12e snel omhoog schoot, dus zal zoiets zijn geweest haha

Voor haar iets minder geleden dan voor jou :$

Volgens mij woog ik toen 68 ofzo

Een ruwe schatting maken van iets van 7 jaar geleden lukt me nog wel ja :)

Lawl 3 minuten :$

Ik doe ook weleens dit alleen ben na 10min al dood :(

Dat deed ik vroeger ook wel eens, zulk soort dingen, kapot gaan :o
Leuker om naar te kijken dan uit te voeren...
Geef mij dan toch maar helling lopen oid

Zeg dat wel, nooit verwacht... :eek:

Niet dat ik 62.6 woog op m'n 11e, maar wel dat het vanaf m'n 12e snel omhoog schoot, dus zal zoiets zijn geweest haha

Een ruwe schatting maken van iets van 7 jaar geleden lukt me nog wel ja :)

Dat deed ik vroeger ook wel eens, zulk soort dingen, kapot gaan :o
Leuker om naar te kijken dan uit te voeren...
Geef mij dan toch maar helling lopen oid

Idd leuker om naar te kijken :) :$
Helling lopen is beetje saai toch? Hoeveel kcal verbrand je ermee

Laatst bewerkt:
Idd leuker om naar te kijken :) :
Helling lopen is beetje saai toch? Hoeveel kcal verbrand je ermee

Mwah vind het nu telkens wat minder vervelend worden. Misschien gewenning?
Plus af en toe kijk ik een serie of filmpje tussendoor, maakt het ook een stuk minder vervelend.
20 min op 10% en 5.5 km/h iets van 200 op mijn lichaamsgewicht, reken het uit met METs.

Ben wel een zwetende kreeft achteraf... M'n moeder zei gisteren dat het leek alsof ik in de sauna gezeten had voor een half uur (8 min post-hellinglopen) :roflol:

Wist helemaal niet dat je nog zo jong was, hoop potentie voor jou dan!!:D

Mwah vind het nu telkens wat minder vervelend worden. Misschien gewenning?
Plus af en toe kijk ik een serie of filmpje tussendoor, maakt het ook een stuk minder vervelend.
20 min op 10% en 5.5 km/h iets van 200 op mijn lichaamsgewicht, reken het uit met METs.

Ben wel een zwetende kreeft achteraf... M'n moeder zei gisteren dat het leek alsof ik in de sauna gezeten had voor een half uur (8 min post-hellinglopen) :roflol:

zwetende kreeft :roflol:

Klinkt wel zwaar, misschien vanmiddag ook maar even proberen als cooling down na beentren

Oef, heb ook een tijdje geprobeerd om touwtje te springen, maar ik hield het toch maar bij het trappensprinten :roflol:

zwetende kreeft :roflol:

Klinkt wel zwaar, misschien vanmiddag ook maar even proberen als cooling down na beentren

RIP kuiten :p

Zeker als je nu begint met spuiten :p

Dat zal vast wel ja, ook als ik nu begin met lekker bezig blijven met sporten :p

Oef, heb ook een tijdje geprobeerd om touwtje te springen, maar ik hield het toch maar bij het trappensprinten :roflol:

Kan ik goed begrijpen. Ben benieuwd hoelang ik het blijf volhouden, tis veel zwaarder dan ik dacht :o

1/7/2016 - Week 3, dag 3 (A)
Pre: 1.18gr Taurine

Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 50 kg
3x5 67.5 kg
Ging erg lekker, had de juiste controle over m'n bewegingen

Chinups
Wat reps en negatives, niet teveel

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg > overgeslagen
1x2 20 kg
2x6 30 kg
1x5 30 kg
Ging lekker zeg. Gaat steeds gecontroleerder

RDL
1x10 20 kg
Merkte dat hams echt "tight" waren
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x8 40 kg

Een andere indeling omdat ik hoop dat als ik nu een training deadliften oversla er een soort van supercompensatie is. Want vorige DL-training was ik duidelijk niet hersteld van die daarvoor. Idee kwam uiteraard niet van mezelf, vind het het proberen waard.

Meer periodiseren als je meerdere keren per week DL doet ;)

Zoiets bv:

Untitled.png

Meer periodiseren als je meerdere keren per week DL doet ;)

Zoiets bv:

Untitled.png

Ik heb deze opzet gehanteerd:
Sessie 1 5x2x80 (V)
Sessie 2 5x1x85 (V)
Sessie 3 4x2x90 (V)
Sessie 4 5x1x85 (V)
Sessie 5 3x2x95 (V)
Sessie 6 5x1x85 (V)
Sessie 7 2x2x100 (X)
Sessie 8 5x1x85
Sessie 9 toppen (110+)

Op basis van 100%=100 kg. Ben nu dus blijven hangen bij nr 7, die gaat woensdag in de herhaling.
Iets met meer verschillende reps en sets zou je dus aanraden nu ik 3x per 2 weken deadlift?

Ps: die tip van de biceps in dat artikel van ohp'en werkt goed voor een gecontroleerdere negatieve beweging, thanks :)

Dr is echt iets mis met m'n benen. Nadat ik vandaag motorisch gestoord bleek te zijn door in 1 minuut 2x het touw aan te raken na touwtje springen, ging ik jumping jack doen. Na 2 minuten voelde het alsof m'n kuiten los van m'n lichaam aan het bewegen waren, zo zwaar :roflol:

Heb van het touwtje springen van vd week ook een flinke knoop in m'n kuit die met foamrollen veel pijn doet, lastig om erdoorheen te komen.

Haha of heb je teveel gedronken Tara?:rolleyes:

Dr is echt iets mis met m'n benen. Nadat ik vandaag motorisch gestoord bleek te zijn door in 1 minuut 2x het touw aan te raken na touwtje springen, ging ik jumping jack doen. Na 2 minuten voelde het alsof m'n kuiten los van m'n lichaam aan het bewegen waren, zo zwaar :roflol:

Heb van het touwtje springen van vd week ook een flinke knoop in m'n kuit die met foamrollen veel pijn doet, lastig om erdoorheen te komen.

Haha morgen gewoon weer proberen quagsire

Haha of heb je teveel gedronken Tara?:rolleyes:

Zou niet durven :p
Dat spaar ik op voor op vakantie, nu geen behoefte aan, dan zeker weten wel

Haha morgen gewoon weer proberen quagsire

Kuiten zijn echt één blok beton, mehh....

---

Zit eraan te denken as woensdag een refeed in te plannen. Niet omdat ik het gevoel heb te stagneren of iets met een leptine-verhaal, maar meer voor het psychologische effect. De laatste week zijn mijn carb-cravings echt heel hoog. Tot nu toe in de hand gehouden, maar zou het zonde vinden als ik straks ergens kom en ga junken omdat m'n behoefte zo hoog is... Ben woensdag net over de helft van wat op de planning staat, dus ik denk dat het moet kunnen.

Klinkt dit redelijk?:
Kcals - 2250 (onderhoud 2050-2100, cutkcals 1630)
Carbs - 1520 kcals = 380 gr
Vet - 333 kcals = 37 gr
Eiwit - 369 kcals = 99 gr

Ontbijt: 60gr havermout, 100ml melk (de rest water), 20gr whey (350 -27/42/6)
Middag: 150 woknoodles, 50gr kipfilet, babi pangang saus (335 - 21/58/2)
Trainen
Tussendoor: 2 kleine mueslirepen (146 - 3/22/3)
Avond: 4 ciabattina's, veel zoet beleg oa banaan, honing, ham, jam (955 -28/181/14)
Avondsnack: 100gr lay's oven roasted (416 - 6/74/9)
Dan heb ik nog een heel klein beetje over

Zou niet durven :p
Dat spaar ik op voor op vakantie, nu geen behoefte aan, dan zeker weten wel

Kuiten zijn echt één blok beton, mehh....

Kuiten wat extra trainen dan, gewoon thuis met je tenen op een traptrede staan en calfraises doen 4 reps

hoeveel weken ben je al aan het cutten>

Terug
Naar boven