AndroidHealthClinic

ProudPizza's first log

pr in de cut is lastig hoor. Niet down zijn als het niet lukt.

Is je ademhaling wel goed als je duizelig wordt?

Wordt mij ook weleens zwart voor de ogen, maar dat is meer van de rage lol.

Pr in de cut kan wel als je net bent begonnen ez katka.

Herinner mij dat ik in het begin met squat zo erg mijn best deed om core op spanning te houden dat ik pas na 2-3 reps weer ademhalende :roflol:

• Topic Starter Topic Starter

Het is mentaal gewoon wennen. Een half jaar terug ging progressief laden, PR's zetten en lekker cutten allemaal tegelijk als echte beginneling...
Volkomen logisch dat dat niet persé samen gaat. En ik heb in het vooruitzicht dat ik over een tijdje weer echt kan knallen met de compounds en alles daar omheen, komt wel goed :)

Haha ragen tijdens je training geeft soms wel extra power
Yes daar let ik erg goed op. Heb het nu gewoon thuis al met lopen etc, vanaf vannacht toen ik wakker werd rond 5u (toiletbezoek)
Morgen sowieso afspraak met de dokter dus benoem het dan meteen eventjes.

Pr in de cut kan wel als je net bent begonnen ez katka.

Herinner mij dat ik in het begin met squat zo erg mijn best deed om core op spanning te houden dat ik pas na 2-3 reps weer ademhalende :roflol:

Ja precies, echt in het begin lukt dat prima. Maar nu, mwah...

Dan zou ik half out gaan, 2-3 reps op één adem :o

Het is mentaal gewoon wennen. Een half jaar terug ging progressief laden, PR's zetten en lekker cutten allemaal tegelijk als echte beginneling...
Volkomen logisch dat dat niet persé samen gaat. En ik heb in het vooruitzicht dat ik over een tijdje weer echt kan knallen met de compounds en alles daar omheen, komt wel goed :)

Haha ragen tijdens je training geeft soms wel extra power
Yes daar let ik erg goed op. Heb het nu gewoon thuis al met lopen etc, vanaf vannacht toen ik wakker werd rond 5u (toiletbezoek)
Morgen sowieso afspraak met de dokter dus benoem het dan meteen eventjes.

Ja precies, echt in het begin lukt dat prima. Maar nu, mwah...

Dan zou ik half out gaan, 2-3 reps op één adem :o

Hmm drink je sws wel genoeg? Wss wel maar dacht vraag nog ff.

Ik heb hert zelf ook weekje gehad vanzelf over gegaan leek wel 1of andere raar griep. Succes er mee ieder geval. Komt vast wel goed!

Hmm drink je sws wel genoeg? Wss wel maar dacht vraag nog ff.

Ik heb hert zelf ook weekje gehad vanzelf over gegaan leek wel 1of andere raar griep. Succes er mee ieder geval. Komt vast wel goed!

Jazeker, minimaal 2.25L per dag en de laatste week tik ik bijna telkens 3L aan. Heb een appje waarmee ik het bijhou zodat dat in ieder geval goed zit

Loop al langere tijd met wat klachten en had dit ook een paar maanden terug voor langere tijd. Even in de gaten houden en hopelijk is het snel weer over :)

Loop al langere tijd met wat klachten en had dit ook een paar maanden terug voor langere tijd.
laat je bloeddruk even opmeten, zowel zittend als wanneer je net bent opgestaan, klinkt namelijk als lage bloeddruk. Heb er zelf veel last van en helaas zit er niet veel meer op dan meer zout eten (tijdens cheat geen enkel probleem:D).

Hoe is je zout inname? Toen ik in contest prep zat moest ik zo nu en dan ff wat boullion drinken. Werkt prima.
Zelfs nu in cut ook wel behoefte aan maar heb een cheat per week dus zout genoeg.

laat je bloeddruk even opmeten, zowel zittend als wanneer je net bent opgestaan, klinkt namelijk als lage bloeddruk. Heb er zelf veel last van en helaas zit er niet veel meer op dan meer zout eten (tijdens cheat geen enkel probleem:D).

Dat na het net opstaan vergeet ik telkens te vragen... Ga ik de volgende keer eens aankaarten want in rust is die echt keurig :)
Bloeddruk twee weken terug: 121/61, hartslag in januari was 56

Hoe is je zout inname? Toen ik in contest prep zat moest ik zo nu en dan ff wat boullion drinken. Werkt prima.
Zelfs nu in cut ook wel behoefte aan maar heb een cheat per week dus zout genoeg.

Zoutinname is niet iets waar ik consequent op let. Als in teveel of te weinig. Heb wel in de periode dat ik me echt het meeste beroerd voelde een week lang zoutinname omhoog gegooit, gewoon hier en daar door wat eten en wat zoute snoepjes eten, maakte geen verschil. Ook koffie 10 dagen niet gedronken. Whey een aantal dagen niet. Meer drinken ben ik sowieso gaan doen. Maar maakt allemaal geen verschil :(

Vandaag even niet trainen. Het zal echt half werk worden dus ga het morgen proberen omdat ik me nog niet 100% voel. Hoe funest zou het zijn als ik tijdens de cut 1 training helemaal oversla van de 3 per week? Denk dat ik morgen wel ga maar ik kijk het even aan.

Cut gaat trouwens goed. Gisteren een bbq gehad dus wat carbs vervangen door eiwitjes, erg lekker. Merk nu wel dat ik (denk ik) niet zoveel te showen heb onder het resterende vet. Dus ik kijk even aan tot wanneer ik precies wil cutten. Wel tot de 25e of langer of korter. De spiegel zal hier veel invloed op hebben :)

Je traint ook nog maar net ;)

Hypertrofie is jarenlang proces, helemaal als vrouw.

You just gotta put in the work 24/7-365 :D

Je traint ook nog maar net ;)

Hypertrofie is jarenlang proces, helemaal als vrouw.

You just gotta put in the work 24/7-365 :D

Dat is waar. Ik hoef geen BB-look te krijgen maar om echt wat lijnen te laten showen denk ik dat ik toch maar aan een lichte bulk ga geloven na de zomer :p
En ik ben lang niet uitgekeken op deze sport dus tijd genoeg om mezelf te ontwikkelen op alle vlakken

Dat is waar. Ik hoef geen BB-look te krijgen maar om echt wat lijnen te laten showen denk ik dat ik toch maar aan een lichte bulk ga geloven na de zomer :p
En ik ben lang niet uitgekeken op deze sport dus tijd genoeg om mezelf te ontwikkelen op alle vlakken

Rustig aan doen dat red je het wel in 3 jaar

BB look krijg je als vrouw niet zomaar, don't worry. Gewoon lekker bouwen!

Bedankt voor de geruststelling!

Met oog op de toekomst ga ik dan na de vakantie lekker +300 oid boven onderhoud zitten. Lekker eten en minder ecto eruit zien :grinny:

Haha goed plan, ook gewoon genieten ipv op je macros letten etc en goed trainen nu het nog kan. Jij hebt gelukkig nog geen scheur in je tiet

:roflol: damn...

11/7/2016 - Week 5, dag 1 (B)
Bench

1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x3 40 kg
3x4 42. kg
Voelde goed aan.

Squat
1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x3 50 kg
3x5 67.5 kg
Volgende keer squat als eerste oefening met 3x5 70 kg proberen, of om te beginnen 1x5, dat zou al een VPR zijn.

T-bar row
3x8 18.75 kg aan schijven
Had wat weinig tijd en zonder opwarmen BOR's doen is te zwaar voor me. Dus even deze gedaan voor rug. Ging erg lekker. Gewoon het gewicht gepakt van voor de cut, ging me prima af.

---

Gisteren erg veel gelopen en vandaag al helemaal veel. Dagje Zaandijk en Amsterdam. Ik neem op wat ik boven de 400 kcals verbrand als "extra cardio". Dat was gisteren 167kcals & vandaag maarliefst 608kcals. Zal wel vanavond nog wel oplopen. Vandaag eet ik dan ook +300-400 kcals denk ik. Vrijdag namelijk gewoon hellinglopen in de sportschool

Terug
Naar boven