- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pr in de cut is lastig hoor. Niet down zijn als het niet lukt.
Is je ademhaling wel goed als je duizelig wordt?
Wordt mij ook weleens zwart voor de ogen, maar dat is meer van de rage lol.

pr in de cut is lastig hoor. Niet down zijn als het niet lukt.
Is je ademhaling wel goed als je duizelig wordt?
Wordt mij ook weleens zwart voor de ogen, maar dat is meer van de rage lol.

Pr in de cut kan wel als je net bent begonnen ez katka.
Herinner mij dat ik in het begin met squat zo erg mijn best deed om core op spanning te houden dat ik pas na 2-3 reps weer ademhalende![]()

Het is mentaal gewoon wennen. Een half jaar terug ging progressief laden, PR's zetten en lekker cutten allemaal tegelijk als echte beginneling...
Volkomen logisch dat dat niet persé samen gaat. En ik heb in het vooruitzicht dat ik over een tijdje weer echt kan knallen met de compounds en alles daar omheen, komt wel goed
Haha ragen tijdens je training geeft soms wel extra power
Yes daar let ik erg goed op. Heb het nu gewoon thuis al met lopen etc, vanaf vannacht toen ik wakker werd rond 5u (toiletbezoek)
Morgen sowieso afspraak met de dokter dus benoem het dan meteen eventjes.
Ja precies, echt in het begin lukt dat prima. Maar nu, mwah...
Dan zou ik half out gaan, 2-3 reps op één adem![]()
Hmm drink je sws wel genoeg? Wss wel maar dacht vraag nog ff.
Ik heb hert zelf ook weekje gehad vanzelf over gegaan leek wel 1of andere raar griep. Succes er mee ieder geval. Komt vast wel goed!

laat je bloeddruk even opmeten, zowel zittend als wanneer je net bent opgestaan, klinkt namelijk als lage bloeddruk. Heb er zelf veel last van en helaas zit er niet veel meer op dan meer zout eten (tijdens cheat geen enkel probleemLoop al langere tijd met wat klachten en had dit ook een paar maanden terug voor langere tijd.
).laat je bloeddruk even opmeten, zowel zittend als wanneer je net bent opgestaan, klinkt namelijk als lage bloeddruk. Heb er zelf veel last van en helaas zit er niet veel meer op dan meer zout eten (tijdens cheat geen enkel probleem).

Hoe is je zout inname? Toen ik in contest prep zat moest ik zo nu en dan ff wat boullion drinken. Werkt prima.
Zelfs nu in cut ook wel behoefte aan maar heb een cheat per week dus zout genoeg.

Je traint ook nog maar net
Hypertrofie is jarenlang proces, helemaal als vrouw.
You just gotta put in the work 24/7-365![]()

Dat is waar. Ik hoef geen BB-look te krijgen maar om echt wat lijnen te laten showen denk ik dat ik toch maar aan een lichte bulk ga geloven na de zomer
En ik ben lang niet uitgekeken op deze sport dus tijd genoeg om mezelf te ontwikkelen op alle vlakken
BB look krijg je als vrouw niet zomaar, don't worry. Gewoon lekker bouwen!

Bedankt voor de geruststelling!
Met oog op de toekomst ga ik dan na de vakantie lekker +300 oid boven onderhoud zitten. Lekker eten en minder ecto eruit zien![]()
Moet je maar minder binnenkant borst trainen.Haha goed plan, ook gewoon genieten ipv op je macros letten etc en goed trainen nu het nog kan. Jij hebt gelukkig nog geen scheur in je tiet
god***domme