AndroidHealthClinic

ProudPizza's first log

• Topic Starter Topic Starter
Omdat ik vorige en afglopen nacht niet thuis sliep heb ik niet de kans gehad om te kunnrn meten en wegen. Wekelijkse update wordt dus een 1,5-weekse oid.

Vanavond ayce'en... Nog niks gegeten vandaag maar zometeen wel even wat eten anders is het niet leuk. Ga proberen heavy carbs te mijden en voor de rest genieten :)

14/7/2016 - Week 5, dag 2 (A)
Squat

1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
1x5 70 kg (VPR)
2x5 70 kg
Squat krachtgains tijdens de cut lukken blijkbaar wel :)
Volgende keer even diepte checken

OHP
1x10 10 kg
1x3 15 kg > skip
1x2 20 kg
1x6 30 kg
2x5 30 kg

Deadlift
2x5 30 kg
1x3 50 kg
1x2 70 kg
1x3 85 kg
1x2 85 kg
Omdat ik het resetten soms nog lastig vind heb ik er 2 grotere setjes van gemaakt ipv 5x1 85 kg

Full rom lateral raises ss db curl
1x10 5 kg -- 1x8 9 kg
1x8 5 kg -- 1x5 9 kg
Eerste keerateral raises in full rom variant, erg langzame uitvoering, wat een burn.... Had tijd over en wilde dit een keer proberen

lekker bezig met je trainingen vooral squat en deadlift!
dagjes uit zijn wel super leuk toch nog iets leuks daar gedaan?

Goeie skwats!

lekker bezig met je trainingen vooral squat en deadlift!
dagjes uit zijn wel super leuk toch nog iets leuks daar gedaan?

Dankjewel, gaat erg lekker ja! :)
Vooral squat ben ik zelf erg tevreden mee op dit moment

Heel veel kaasjes kunnen proeven bij de Zaanse Schans :D en vooral veel bekeken & snel nog even Amsterdam ingedoken voor wat winkeltjes!
En eergisteren lekker uit eten geweest met m'n vriend, was echt heerlijk! Ze hadden nu ook strawberry cheesecake en stroopwafel ijs hmmm (ik ben niet zo'n ijseter maar dat gaat er wel in) & kangaroo, wok, tapas, etc etc

Dankjewel :D

Heb m'n dag niet helemaal vandaag. Vijf uurtjes geslapen (normaal zeker acht), moe, futloos, that time of the month en daardoor bloated, cravings terwijl ik niet echt "honger heb". Wil niet slacken omdat ik zo ook al twee weken op vakantie ga, maar m'n hoofd staat er nou ook weer niet helemaal naar. Dus morgenochtend even knallen ipv vandaag! Zo dat was m'n klaag....

Vanochtend naar Utrecht geweest en afgelopen week aardig wat kilometers gelopen vanwege pokemon. Ja ik zit er nu ook aan... Morgen weer gok ik. Wel goeie cardio, dat is dan wel weer erg handig
smile.gif

Ik denk dat ik gewoon op onderhoud ga zitten een paar dagen. Of even niks tracken. Word een beetje gek van die 1630 kcals. Je kan er veel mee maar ook weer niet. Resultaat is nu ook echt naar m'n zin. Kan altijd meer/beter, maar ook na de vakantie oid. Vind de laatste dagen de lage kcal's niet echt meer opwegen tegen het resultaat. Morgen of overmorgen even foto's maken maar denk dat ik vandaag wel op 2k ga zitten, even geen zin in die lage kcals :o

Haha Pokémon nerd

Het maakt niks uit of je hoofd ernaar staat, stick to the plan ;)

Het zijn juist de dagen dat wanneer je je kut/slecht/moe/levenloos voelt je moet vastbijten aan je regime.

Als je dat kan, wordt het alleen maar makkelijker en makkelijker.

Finish (vakantie) is al in zicht.

Eindig sterk en geniet van je vakantie.

Of ga jezelf zielig vinden en je volproppen :trollface:

(Even serieus, je moet natuurlijk zelf weten wat je doet maar laat een kleine hobbel je niet van je pad afwijken)

Ik heb gesproken :cool:

@Pillz bedankt voor de motivatie! :)
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik al ruim 1,5 week van die off dagen qua motivatie heb. En daardoor was het ook telkens weer beter te doen zoals je omschrijft.

En het is niet een kwestie van "ahh ik ben zielig, heb het zo goed gedaan, nu mag ik wel veel eten" :p
Het moet alleen leuk blijven en ik heb nu echt zo'n punt dat ik denk: nu is het wel even genoeg. Wellicht is morgen m'n gedachte alweer anders dan vandaag, je weet hoe dat kan gaan, maar ik ga mezelf niet dwingen als ik er écht geen zin meer in heb.

Niemand vind diëten/weinig eten leuk.

Niemand.

Maar het resultaat is wel leuk ;)

Je moet zelf je eigen 'cut' tempo bepalen.

Een off dag (vreet dag) kan je natuurlijk doen. Maar aan de andere kant kan je ook even denken hoeveel dagen je dat doet 'terug gooien'

Het is puur een mentaal spelletje.

Mijn eerste paar keer cutten gingen ook met veel ups & downs.
Zo leer je.

Probeer altijd de motivatie hoog te houden. Meestal voel je jezelf 1 of 2 dagen later al beter en denk je: wat stelde ik me aan.

Succes.

17/7/2016 - Week 5, dag 3 (B)
Squat

1x10 20 kg
1x3 40 kg
1x2 55 kg
3x5 70 kg
Zag er goed uit in de spiegel inclusief diepte. Moet wel consequent op spanning blijven letten want 2 reps uit de werksetjes drukte ik vanaf de bal van m'n voet, waardoor die rep instabieler en moeilijker was.
Eerst squat omdat benches bezet waren en wilde even zeker weten dat die 70's goed waren qua vorm, dus wilde energie genoeg hebben hiervoor.

Bench
1x10 20 kg
1x3 30 kg
1x2 40 kg
3x4 42.5 kg
Voelde allemaal meteen een stuk zwaarder nu ik het niet als 1e oefening deed.

BOR
1x10 20 kg
1x3 25 kg
1x2 35 kg
3x5 40 kg

Cardio: Pokemom Go
smile.gif

---

En ik ben erover uit: cut is done. Vanochtend nog "eindfoto's" gemaakt en gemeten. Meting plaats ik later even

Pics ook? :)

Goeie cardio :$

Ben benieuwd naar de eindmetingen. Ben jezelf tevreden met het resultaat?

Ik zal eens kijken wat ik aan foto's erbij kan/wil doen.

En zeker goeie cardio, nog beter als de servers wat beter mee zouden werken...

Ben zelf enorm tevreden over het resultaat, al helemaal toen ik vanochtend foto's aan het maken was :)

Ik zal eens kijken wat ik aan foto's erbij kan/wil doen.

En zeker goeie cardio, nog beter als de servers wat beter mee zouden werken...

Ben zelf enorm tevreden over het resultaat, al helemaal toen ik vanochtend foto's aan het maken was :)

Mooi zo!

Heb hoge verwachtingen nu

goedzo meis :thumb:

Irritant hé die servers.. net klaar voor een lange wandeling van een uur (drop al in de tas) maar helaas pindakaas.. Nu weer aan de buis gekluisterd series kijken:p

Terug
Naar boven