SanneF
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 3.024
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een langzame dl is wel meer belastend voor de rug (langere tijd onder spanning) en ook zwaarder. Ik ben denk ik niet genoeg hier in thuis om daar wat over te zeggen, maar zolang het netjes is denk ik dat je meer baat hebt bij een explosieve uitvoering.
ow en ik heb mn rug ook al een x vernaggelt omdat mn vriend zei dat er nog wel een rep in zat. En ja, die zat er in maar met zo'n vreselijke uitvoering haha.
Ik stop dus zodra ik merk dat de volgende rep faalt of echt lelijk wordt.
Ben denk ik wat bangig dat als ik het écht heel erg explosief ga uitvoeren dat ik dan m'n techniek wat links laat liggen, dat ik hier niet voldoende focus op kan houden zegmaar. Maar ben het er mee eens dat het wellicht wel wat vlotter kan dan dat het nu gaat. Misschien zit er dan nog meer in ook!Dat ie wat langzamer is kan ook wel Door het zwaardere gewicht komen.
Zal mijne een keer laten filmen Door @Pillz . Die laatste zijn echt slow.
Volgens mij maakt het niet echt veel uit of je nu iets langzamer doet of explosiever. Zolang het voor jou prima is en vorm goed voelt lekker zo laten.
Kan idd Door de matjes komen en stand van camera. Vind het er nog vrij easy uit zien.
Maar idd beter voorzichtig doen. Als je wat met je rug krijgt kun je al snel niks meer.
Dl ziet er goed uit. (Zover ik dl expert ben)
Rug mooi recht, schouders niet voorbij de stang.
Kan niet zien hoe dicht de stang langs je benen omhoog gaat.
Maar de regel is, hoe dichterbij langs je benen hoe meer kilo's je kan liften.
@Pleurklaat geef jij eens dl advies bro.
gaat "automatisch" vrij dicht langs m'n benen door het zware gewicht, met het opwarmen minder dus komt ook vooral daardoorZiet er prima uit. Onderrug blijft mooi vlak inderdaad.
Bij het laten zakken van de halter wel een verbeterpuntje om je knieen pas naar voor te laten komen als de halter er voorbij is, dan komt hij niet steeds zoals nu tegen je knieen aan en hoeft hij er niet 'omheen' te gaan als je begrijpt wat ik bedoel. Dat doe je door het zakken te beginnen door je heupen naar achter te bewegen.
Over evt ruimte tussen je benen en de halter zou ik me niet te veel zorgen maken, als je er maar voor zorgt dat de halter ten alle tijden ongeveer boven het midden van je voet blijft zit je goed.
leuk dat het zo positief ontvangen wordt en ik zoveel feedback erop kan ontvangen!ik het goed begrijp meer als een sldl de bb laten zakken en dan verder over laten gaan in het normaal laten zakken bij een dl? Ik maak inderdaad een "omweggetje" vanwege m'n knieën, hoewel dit niet veel moeite kost is het wel vervelend.
Muv het verhaal van langs m'n knieën heen gaat de bb vrij dicht langs m'n lichaam omhoog ja, zoals ik hierboven beschreven heb. Bedankt voor je uitgebreide feedback!

@ Pleurklaat wauw ik had niet verwacht dat dit uit zo'n filmpje te halen viel, die twee plaatjes maken het inderdaad erg duidelijk. Probeer er wel op te letten dat ik niet teveel "trek" maar meer mezelf in de grond probeer te duwen, gaat de laatste tijd al wat beter maar klopt dat het inderdaad nog meer richting het trekken gaat. In ieder geval dat nu iemand het heeft kunnen zien, kan ik er alert op zijn![]()
spatie ertussen uit.In ieder geval dat nu iemand het heeft kunnen zien, kan ik er alert op zijn![]()

sssssh straks komt je madame nog achter onze geheime relatie
precies, knowledge is power he
sssssh straks komt je madame nog achter onze geheime relatie
want na die ohp voelde alles 3x zo makkelijk te gaan. Zelfs die cgbp had nog meer gewicht/reps bij gekunt, triceps waren niet zo vermoeid zoals altijd
Je doel was ook om te cutten toch?
Gaat mooi naar beneden dan!
Je werkelijke vet% zal waarschijnlijk flink afwijken, maar dat maakt opzich niet uit. Als je maar 1 meet methode aan houd en door dezelfde persoon laat doen. Scheelt wel dat je het zelf doet![]()
alleen hetzelfde als altijd: dan kijk je in de spiegel en lijkt het voor jezelf alsof je nog boller bent dan de dag daarvoor. Maar die gedachte kan ik gelukkig hoed opzij leggen, mede dankzij de metingen. En precies, 1 methode bijhouden en dan alleen voor de voortgang