XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
dat is dan een mooie voorlopige laatste training kerel!

Je kunt altijd nog de boel jumpend en zo verhuizen:)

succes
 
Gelukkig zit het hakkebillen er nog in!
 
Classic Dumb training!

Geniet van je vrije dag morgen :D!
 
kijk, kijk meneer is goed bezig:D:D
 
Pfff wat een namen allemaal man, moet het echt eens gaan opzoeken.
Maar ik doe jet niet na...mijn conditie is...laten we zeggen redelijk naadje ;)
 
Interessant allemaal dit, hoe zien die nektwists/nek crunches eruit? En wat doe je precies om sneller te sprinten?
 
Classic Dumb training!

Geniet van je vrije dag morgen :D!

Thanks ronnie. Volgende week hang ik weer een ouderwets aan de gewichtjes. Ff een paar pr's neerzetten.:o:)

kijk, kijk meneer is goed bezig:D:D

Dank je wel. Zit een stijgende lijn in.;)

Pfff wat een namen allemaal man, moet het echt eens gaan opzoeken.
Maar ik doe jet niet na...mijn conditie is...laten we zeggen redelijk naadje ;)

Die namen staan wel ergens in een nederlandse vertaling, maar is wel flink terugzoeken. Ergens op pagina 100 nog wat. Als ik verhuisd ben zal ik ze weer beschrijven.:) Er zijn al weer 5 oef bijgekomen.

Interessant allemaal dit, hoe zien die nektwists/nek crunches eruit? En wat doe je precies om sneller te sprinten?

Merci. Een nekcrunch is op de grond liggend je hoofd omhoog liften en de nektwist is het hoofd van links naar rechts draaien. Ik doe 6 soorten sprints om sneller te worden en zo 1x per 2 weken klok ik de tijden.:)
 
Het grootste gedeelte van de verhuizing zit er op:zzz:. Nu alleen mijn gewichten en fitnessbank nog. (600kg):o

Vandaag toch nog wat gedaan.:D

Broad jumps stick landing/Jump step jump/180 graden sprong 6x
Hop hop stick landing/vertical jump vanuit sq positie
Step up/off 16x/schaatspas 16x
Zweefjumps 3x
Zweefhinks 3x
Boxjumps 4x

Zandsprints 40m 3x
Kniehefsprint 40m
Hink 3x en sprint van 30m

Voor de ontspanning nog ff 100 hupjes gedaan en daarna weer lekker klussen.:(:)

Mss morgen al aan de gewichten hangen als alles is ingericht. Lekker met 50kg bankdrukken beginnehhh.;)
 
Dus je had je nog energie over:)
 
Eeehhhhhhh hupjes :hahaha::hahaha::lol::roflol:






Super bezig:D:D
 
Ha ha. Ik heb nog front en backhupsjes in de aanbieding.;):)
 
Visueel:-) ;-) word ik vrolijk:-)
 
Ik zie hupsen, sprints en jumps... maar ook weer bankdrukken. 50kg moet vrij eenvoudig voor jou zijn... hoop ik. ;)
 
Visueel:-) ;-) word ik vrolijk:-)

Kleine sprongetjes omhoog met gestrekte benen, naar voren, achteren en soms zijwaarts.:) Moet best leuk zijn om te zien.;) Van voor naar achter van links naar rechts.:)

Ik zie hupsen, sprints en jumps... maar ook weer bankdrukken. 50kg moet vrij eenvoudig voor jou zijn... hoop ik. ;)

Gefeli nog met je fotocamera. Ga voor 15x50 als beginnetje en daarna zie ik wel of er nog een ballistische of kogelstoot BP volgt. Heb er iig veel zin in.:D
 
Goed bezig maat, ben je nu niet gebroken?
 
Ha ha ha :roflol: dat is de juiste instelling :thumbs:

:D Ben nu even aan het rusten in mn nieuwe woning en dan mss morgen een krachttraining. Vandaag bestond de training uit het inladen van 600kg, daarna uitladen plus ongeveer 50m lopen en trappetje op en ze een plek geven. Leek wel een laadrace af en toe.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven