XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gefeliciteerd nog met je nieuwe woning. Lekker dat je straks ook weer met je gewichten aan de gang kan.

edit: zag dat je zweefhinks deed... waar moet ik dan aan denken?
 
Hele work-out om dat te verplaatsen :o succes ermee haha

Ja, bedankt. Kan ik weer lekker medleys doen.;)


Bedankt meis. De echte rustdag is morgen.;)

Gefeliciteerd nog met je nieuwe woning. Lekker dat je straks ook weer met je gewichten aan de gang kan.

edit: zag dat je zweefhinks deed... waar moet ik dan aan denken?

Dankje. Ik deed een x een sprong die niet ver was, maar waarbij ik wel lang in de lucht bleef. Toen d8 ik een zweefjump. Later nog met een hink gedaan dus een zweefhink. Het zal wel een andere naam hebben, maar vond het wel leuk klinken.:o:)
Stel je btw maar niet te veel voor van die eerste gewichttrainingen. Dat komt vanzelf wel weer.:)
 
Thnx Marco, mede dankzij jou heb ik de winst binnen kunnen halen. Woon je nog steeds in Noord-Holland?
 
Thnx Marco, mede dankzij jou heb ik de winst binnen kunnen halen. Woon je nog steeds in Noord-Holland?

Geen dank, Mark. Het was een kleine moeite om dagelijks dat te doen. Ik woon nu in Hoorn. (nog steeds Noord-Holland)
Het enige wat ik jammer vind is dat ik van de 3 w´s, dus niet de 3js er eentje ontbreekt. Woning, werk en de 3e is... :);)
 

Met de skills van dumba? Hij ziet er naar eigen zeggen uit als een jonge god van 25 en had het tot voor kort met een meid van 18 tot zijn oog echter viel op een 'rijpere' meid van 26. Dus denk dat het aan vrouwelijk schoon niet ontbreekt bij onze pimp.

Jullie zijn er vroeg bij. Dat was heel kort. Ik zal nooit wijf zeggen btw (vind ik respectloos) en ik ben geen pimp hoor,;) was gewoon een kort avontuurtje. Anderen zeggen dat ik er jong uit zie; ikzelf niet hoor. Die eigendunk heb ik niet. Weet wel dat ik er wat jonger uit zie als mijn leeftijd.
Je zat er dichtbij. Woning, werk en woman.:)
Vandaag de gewichtjes weer eens pakken.
 
Nee jij wat is je leeftijd.hahahahahaha
 
Met de skills van dumba? Hij ziet er naar eigen zeggen uit als een jonge god van 25 en had het tot voor kort met een meid van 18 tot zijn oog echter viel op een 'rijpere' meid van 26. Dus denk dat het aan vrouwelijk schoon niet ontbreekt bij onze pimp.

hahaha, zou je denken...:rolleyes:
 
Als mijn hart maar jong is.:)
 
Die is ook gewoon oud hoor, of heb je een transplantatie gehad ???
 
Die is ook gewoon oud hoor, of heb je een transplantatie gehad ???

Ha ha. 41 is nog niet oud hoor. Je bent zo jong als je je voelt, maar dat merk je over een jaartje of 23 wel als je zo ver bent.;):)
 
Old dudes rule! :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven