MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Niet te veel op mij letten, ik probeer iederen boven de 35 jaar een midlife crisis aan te praten :p
 
Niet te veel op mij letten, ik probeer iederen boven de 35 jaar een midlife crisis aan te praten :p
Dat hebben wel meer jongetjes waar de pubertijd door het uitblijven van de testosteron aanmaak niet aan wilt breken, en dus ook nog met een teddybeer slapen. :D
 
Dat hebben wel meer jongetjes waar de pubertijd door het uitblijven van de testosteron aanmaak niet aan wilt breken, en dus ook nog met een teddybeer slapen. :D

Wie weet dat het ooit nog aankomt, die puberteit!

En skinnie vind het niet leuk om een teddybeer genoemt te worden.
 
Niet te veel op mij letten, ik probeer iederen boven de 35 jaar een midlife crisis aan te praten :p

Dat hebben wel meer jongetjes waar de pubertijd door het uitblijven van de testosteron aanmaak niet aan wilt breken, en dus ook nog met een teddybeer slapen. :D

Wie weet dat het ooit nog aankomt, die puberteit!

En skinnie vind het niet leuk om een teddybeer genoemt te worden.

Ha ha.;)
Nou de gewichtjes dan maar ff. Stelde zoals ik al d8 weinig voor.:o

Borst
BP
8x20
8x40
8x50
8x60

Decline Fly
15x15
10x22,5
6x27,5

Db pull-over
8x30
6x35
4x45

Bicep-tricep
Sprintercurl
20x5
16x7,5
12x12,5
8x15

Crucifix curl
12x7,5
10x10
8x12,5

Powercurl
10x40
8x50
5x60

BB kickback
20x10
10x40
4x60

1 hand staande extension
12x5
10x10
8x15

Ach het begin is gezet en daar ben ik dan wel tevreden over. Morgen sprintdagje.:)
 
Howus, trainingen die ik snap:):)

Ziet er goed uit, ook al vind je de gewichten weinig voorstellen
 
Een dikke pull-over als ik dat zo tegen je bench press zet.
En die powercurl (vermoed barbell curl) is ook weer flink sterk.
 
BB Kickback, bedoel je niet je gruwelijke DB kickback ?
 
Howus, trainingen die ik snap:):)

Ziet er goed uit, ook al vind je de gewichten weinig voorstellen

Dank je. Gelukkig bestaat er zoiets als spiergeheugen. :)

Een dikke pull-over als ik dat zo tegen je bench press zet.
En die powercurl (vermoed barbell curl) is ook weer flink sterk.

merci Mark. Log/train je zelf ook nog? Een powercurl is door je knieen zakken en dan een flinke zwiep omhoog geven.:)

BB Kickback, bedoel je niet je gruwelijke DB kickback ?

Nee, het is echt met een BB; achter je kont het gewicht en dan kickbacken. Met de db mag ik blij zijn als ik de 40kg nog redt.:o:)
 
1 woord = sterk. :thumbs:
 
En... hoe bevalt het trainen in je nieuwe huis ?
Je training ziet er goed uit, ik moet nog maar zien hoe ik uitkom met m'n bench press. :o
 
En... hoe bevalt het trainen in je nieuwe huis ?
Je training ziet er goed uit, ik moet nog maar zien hoe ik uitkom met m'n bench press. :o

Dank je. Bevalt heeeel goed om weer thuis te trainen. Ik kijk strax wel ff hoe je bench gegaan is. Het is iig 1 van mijn slechtste oefeningen.:o:)
 
Hakkebillen..?
 
Veel sterker dan ik had verwacht:) Goed gedaan:D:D
 
verhuisd lees ik D ?
niet meer bij je meertje , dat ga je dan wel missen i guess so
 
Ik probeer weer tijd vrij te maken voor de sport maar dat is niet makkelijk met wat ik thuis nog moet doen.
 
Hakkebillen..?

Vandaag weer.;)

Veel sterker dan ik had verwacht:) Goed gedaan:D:D

Dank je. :D Moet nog wel wat beter kunnen.:)

verhuisd lees ik D ?
niet meer bij je meertje , dat ga je dan wel missen i guess so

Ha ha. Ik woon een km verder nu.:o:)

Ik probeer weer tijd vrij te maken voor de sport maar dat is niet makkelijk met wat ik thuis nog moet doen.

Eerst de belangrijkste dingen doen en dan kun je de focus weer op de sport richten.;)

Er is 1 nadeel aan de nieuwe woning: geen of slechte internetverbinding, maar dat wordt binnen een weekje geregeld. Zit nu op mn werk maar wat te tikken.:)
 
''Werk'' bedoel je! haha :) sport is toch ook 1 van de belangrijke dingen Dumba haha!
 
''Werk'' bedoel je! haha :) sport is toch ook 1 van de belangrijke dingen Dumba haha!

Werk is een noodzakelijk kwaad. Doe het zodat ik mn sport kan blijven uitoefenen en de benodigde voeding kan betalen. Als iemand me zou zeggen `ik betaal je hetzelfde als wat je nu verdient en dan hoef je niet te werken´ dan wist ik het wel.
Baal wel dat ik thuis nog geen internet heb, want nu moet ik alle logjes binnen een kwartier langs. Wordt een lang weekje zonder PC.:o:)
 
Geen smartphone of iets dergelijks ? buren met een open netwerk ? :)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven