XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oosters hmmm.....:)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.445
Ze kookt wsl ook Oosters. Hmmmmm.;)

wanneer kunnen we komen:D lekker hoor:D

Haha ouwe casanova, doe je goed.
B.t.w. vietnamese loempia's ruleren :meal:

whaha, goed bezig Dumba! Laat je charmes maar eens los op die oosterse vlam van je!

Je gaat lekker door man!! :)

Vooral het wijntje:) hahahaha echt lekker en ik eet andijviestampot. hhhhmmmm hier gaat iets mis:o

• #2.453
Haha ouwe casanova, doe je goed.
B.t.w. vietnamese loempia's ruleren :meal:

Ha ha. Dank je.:)

whaha, goed bezig Dumba! Laat je charmes maar eens los op die oosterse vlam van je!

Ga ik zeker proberen...wat een vrouw.:D

Bedankt Koekie.:)

Absoluut. Voor dit soort eten kun je me wakker maken.

Vooral het wijntje:) hahahaha echt lekker en ik eet andijviestampot. hhhhmmmm hier gaat iets mis:o

Andijviestampot kan ook best lekker zijn, maar ik heb toch liever Oosters eten.:D

FF updateje. Heb vandaag haar levensverhaal gehoord en daar werd ik en wel vrolijk van, maar ook somber. Het slechte nieuws is dat ze uitgehuwelijkt is en daardoor nooit gelukkig is geweest met haar (ex) man, maar het goede nieuws is dat ik haar natuurlijk ga proberen heel gelukkig te maken als het zover zou zijn.;) Volgens mij heeft ze maar 1 partner gehad. Ze had vandaag Vietnamese kip met vulling meegebracht. Heerlijk.:D

Oh ja, ik heb ook nog een beetje getraind, maar dat stelde weinig voor vandaag. Hoe zou dat nou toch komen?:rolleyes:

Borst
Kogelstoot BP
2x6x30
4x40
4x50

Ballistic BP (bij het uitstoten de barbell omhoog drukken waardoor het gewicht zweeft)
2x6x30
4x40
1x50

Db BP/fly
10x10/10x10
8x15/8x15
6x20/6x20

Db pull-over
2x10x15
2x12x20

Rug
Lying db row
4x8x20

Lying bb row
2x8x30
2x10x50

Worp: Gewicht met 2 handen vastpakken door de knieen met gewicht tussen de benen en dan het gewicht met gestrekte armen op horizontaal niveau met je gezicht brengen.
3x6x20

Ging best lekker...beetje op de AP.:)

kijk dat zijn goede berichten:D:D

Ha ha onze Dumba is in Love ;)
Succes ermee :)

• #2.456
Wel je hoofd erbij houden hoor;)

Ha ha, behalve dat uitgehuwelijkt zijn dan. Het grappige is dat ze me vroeg hoe oud ik ben. Natuurlijk zei ik raad maar....30 zei ze toen en daarna vroeg ze hetzelfde aan mij...27 zei ik. Blijkt dat we allebei 41 zijn.:D

Bedankt maat. Voor het laatst in 1995 dat ik me zo voelde. Voel me net 15.:)

Kijk dat zijn de goede, als je je zo voelt.

Owjeeeee Dumba in love.... Wel blijven loggen he:)

Nice train toch!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven