MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
He dumba, film je training eens een keer. Ik wil wel eens zien heo je al die sprongen en jumps doet :)
 
Ik heb je log gevonden hahahaha.
Ik ga je volgen man. Geen tijd nu om in te lezen dus dat doe ik later.

Ron
 
nou beste training kerel! BB frontraise... nice
 
+1 zieke gewichten op de schouders :eek:
 
Ik heb je log gevonden hahahaha.
Ik ga je volgen man. Geen tijd nu om in te lezen dus dat doe ik later.

Ron

Leuk. Welkom.:)

nou beste training kerel! BB frontraise... nice

Bedankt Bart. Ik probeer het gewicht boven nog ff vast te houden...lukte bij de 50 helaas niet.:)

+1 zieke gewichten op de schouders :eek:

Bedankt. Er moet nog wel wat bij, maar dat geef ik rustig de tijd.:D

Rug
Axle T-bar row/db row
10x44/10x33
12x46/10x35
8x56/30x25

Worp
8x12
8x12,5
8x18

Rolling Thunder row
6x22
6x25
5x32

Crunch 35x
Knieheffen 30x
Roman chair 25x/20x
Wall crunch 30x
Side crunch 20x

Twist/Goodmorning
20x50/15x50

Ging ideaal. ben nu bij stap 8 van de 39. Zal jullie hier binnenkort ff over bijpraten.;):D 39 steps to success.
 
Nice training brah!

Ja leg dat binnenkort s uit over die steps? Denk dat ik het ergens in je log gemist heb
 
Nice training brah!

Ja leg dat binnenkort s uit over die steps? Denk dat ik het ergens in je log gemist heb

Bedankt Sky. Het stond niet in mn log, omdat het dan 10 kantjes aan schrijfwerk beslaat.:eek: :D Heb het overigens zelf bed8 en heel wat zaken opgezocht. Het is best lastig om van krachttraining naar de sprint te verhuizen.:) En dit helpt enorm daarbij.

Ik heb overigens besloten om niet te gaan cutten, maar lekker met dit gewicht te blijven springen en sprinten.:)
 
Voor de oefeningen die ik ken lekkere gewichten:), er staan er toch een aantal tussen die ik niet begrijp:P

Worp? 8 x dumbbells van 18 kg weggooien? :D:P
 
Voor de oefeningen die ik ken lekkere gewichten:), er staan er toch een aantal tussen die ik niet begrijp:P

Worp? 8 x dumbbells van 18 kg weggooien? :D:P

Bedankt: worp=een db met 2 handen vastpakken, door de knieen zakken en dan de db vanuit de positie tussen de benen naar voren/boven zwaaien zodat die op ooghoogte zit en boven 1-2 seconden vasthouden (loeizwaar) en dan weer laten zakken.:)

idd worp ?? en thunder row ?

Het is hetzelfde als de db row, maar dan met de Rolling Thunder (=een handvat van 60mm dikte en daaronder een stang met het gewicht erop.
http://youtu.be/t7H7txuwNyo
Een voorbeeld; een row is btw veel zwaarder als de lift die je hier ziet.:)
 
lekker voor de zomer cutten. moet zeker niet nu toch, offe moet je gewicht wat omlaag?
 
Bedankt: worp=een db met 2 handen vastpakken, door de knieen zakken en dan de db vanuit de positie tussen de benen naar voren/boven zwaaien zodat die op ooghoogte zit en boven 1-2 seconden vasthouden (loeizwaar) en dan weer laten zakken.:)



Het is hetzelfde als de db row, maar dan met de Rolling Thunder (=een handvat van 60mm dikte en daaronder een stang met het gewicht erop.
http://youtu.be/t7H7txuwNyo
Een voorbeeld; een row is btw veel zwaarder als de lift die je hier ziet.:)

dat filmpje leek meer op een deadlift met 1 hand eigenlijk :P
 
Goed geknalt jonge :)
 
lekker hoor die bb frontraise met 50 kg
 
zoals altijd weer een nette training dumba
 
Nette training dumba ...

Klaar aan het maken voor de spelen 2016 ? :D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven