MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.061
weer een hoop conditie werk dumba. maar met deze wind kan het haast geen inspanning zijn :roflol:

Haha. Met de wind mee hoef je alleen je armen opzij te gooien en je te laten meevoeren. Hoewel dat met die 97+kg ook wel weer mee zal vallen.;):D Ik ben niet bepaald vederlicht voor een sprinter. Nee, ik train bijna altijd tegen de wind in of bergop.:)
Ik zag trouwens dat ik met de AX 3% vooruit ben gegaan.

Lekkere training dumba!

Lekkere training met loop en renwerk.
Wij hebben sinds kort ook een gewone bar zonder kartels en dat vind ik al een drama als je zweethandjes hebt.
Laat staan die 55 mm waar jij mee gewerkt hebt tijdens je DL, dus ik zeg netjes gedaan man :thumbs:

sterk bezig geweest!!

Sterke training bro, lekker rennen met 100km p/u wind in je face :D

• #3.066

Bedankt maat.:)

Lekkere training met loop en renwerk.
Wij hebben sinds kort ook een gewone bar zonder kartels en dat vind ik al een drama als je zweethandjes hebt.
Laat staan die 55 mm waar jij mee gewerkt hebt tijdens je DL, dus ik zeg netjes gedaan man :thumbs:

Bedankt; ik hoor ook zelden mensen zeggen: dat was een lekkere training met de Ax. Je hoort meer: wat een klote ding of kunnen ze nog onhandiger tilequipment maken.;)

Thanks man.

Vandaag en gisternacht nog lekker bezig geweest.
Gisteren
Biceps
Concentration curl
2x8x7,5
2x6x10
1x5x12,5
1x4x17,5
1x2x22,5
1x1x32,5 PR (redelijk netjes)

Bi-tri overgang
Sprintercurl
20x7,5

Triceps
1 hand ext
3x6x12,5

Tridippies
3x10
3x12

Hams
Leg curl met db tussen de voeten
5x10x12

Stiff Axle DL
3x5x71

Vandaag
Rug
Axle T-bar row
6x80
3x95
1x112,5 PR
2x105 VPR
4x95 VPR
5x80
5x76

Worp
2x6x12,5

Schouders
Axle MP/Axle front shrug
5x51/8x51
5x55/8x55

Discus/kogelstootbeweging
3x5/3x7,5
2x10/1x17,5

Axle front raise
12x11
10x21

CG upright Axle row
5x55
2x71

Fun
Crucifix 2x7,5kg 40 sec
Plate forward hold 15kg 25 sec

---------- Post toegevoegd Thu 5 Jan 2012 om 19:05 ----------

Sterke training bro, lekker rennen met 100km p/u wind in je face :D

Haha. Zo voelde het wel. Thanks.:)

Ik kan deze trainingen wel waarderen.. deze oefeningen begrijp ik tenminste :D:D
De meeste dan iig :o

Lekker bezig geweest dumba!

Mooie training. Goede gewichten.

mooie training mooie T-bar!!!

Je zou roeier moeten worden met zo een row en zoveel conditie oefeningen ;)

Goede traning! mooie pr erbij. En gister een training in de nacht is ook niet verkeerd ^^

Netjes getraind man. Waarom 1 rep op concentration curl? Wil je je brachialis naar de klote brengen :P

• #3.073
Ik kan deze trainingen wel waarderen.. deze oefeningen begrijp ik tenminste :D:D
De meeste dan iig :o

Lekker bezig geweest dumba!

Bedankt, maar morgen komt er weer een sprint/plyotraining aan...;):D

Mooie training. Goede gewichten.

Bedankt meis.:)

mooie training mooie T-bar!!!

Dank je wel. Ik ging eigenlijk niet voor PRs, maar soms loopt het wel eens zo. D8 btw dat de 80kg 50kg woog. Ik d8 huh die is zwaar, maar dat had dus een reden.:D

Je zou roeier moeten worden met zo een row en zoveel conditie oefeningen ;)

Haha. Laat ik die switch maar niet meer maken. Mss voor de Olympic Old Games.;)

Goede traning! mooie pr erbij. En gister een training in de nacht is ook niet verkeerd ^^

Ja, bedankt. Het waren 2 behoorlijke trainingen. Vindt het nog steeds leuk om af en toe een PR te halen. Veel rek zit er niet meer in met de T-bar Ax, want die laatste gleed al bijna uit mn handen.:)

Netjes getraind man. Waarom 1 rep op concentration curl? Wil je je brachialis naar de klote brengen :P

Bedankt man. Ik wist dat mn PR op de conc curl 30kg was. Had zin om te kijken of het zou lukken. Links was wel veel zwaarder als rechts.:o

sicke training weer bro

Eindelijk een traning waarvan ik de meeste oefeningen wel begrijp. Vind dit soort trainingen eigenlijk niet echt bij jou passen:p

Ik zie zo vaak axle staan tussen je oefeningen. Heb je geen reguliere bar?
Toch flink sterk op de oefeningen die ik begrijp. :D

Dumba is echt zo'n gast uit de chocomelreclame die door stortregen hakkebillend tegen de wind in rend met blaadjes op zn gezicht :roflol:

• #3.078

Thanks mate.

Eindelijk een traning waarvan ik de meeste oefeningen wel begrijp. Vind dit soort trainingen eigenlijk niet echt bij jou passen:p

Ha ha. Volgende week wordt weer een leuk weekje.

Ik zie zo vaak axle staan tussen je oefeningen. Heb je geen reguliere bar?
Toch flink sterk op de oefeningen die ik begrijp. :D

Bedankt. Ik wil mn grip weer verbeteren.:)

Dumba is echt zo'n gast uit de chocomelreclame die door stortregen hakkebillend tegen de wind in rend met blaadjes op zn gezicht :roflol:

Haha. Laat het maar waaien.

Morgen squatdagje.

zoals eerder gezegd een wat meer begrijpelijke training haha
de laatste concentration curls ...of die veel nut hadden..naja laat in elk geval zien dat je best sterk bent
zeer goede T-bar row

Knappe training again!
Wat bedoel je precies met worp ?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven