XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #3.081
zoals eerder gezegd een wat meer begrijpelijke training haha
de laatste concentration curls ...of die veel nut hadden..naja laat in elk geval zien dat je best sterk bent
zeer goede T-bar row

Bedankt. Ah, ik vind het soms gewoon leuk om een PR mee te pakken.;):)

Knappe training again!
Wat bedoel je precies met worp ?

Bedankt. Worp is een db tussen de benen met 2 handen vasthouden; beetje door de knieen zakken en dan de db gestrekt omhoog brengen tot ie horizontaal met je hoofd is en dan weer terugbrengen.

Dit weekend is een soort van gebroken weekendtraining.
7 korte sprints
180 graden boxjumps 2x
Step up/off 10x
Schaatspas 10x
Snelwandelsprint 20 sec
Tempoloop 2x20 sec

Binnen
Jumpsquats 2x3x50
Schaatspas 8x50
Leg ext met db tussen de voeten 3x10x10
Leaping SQ met voetgewichten 3x

Morgen weer een heftige strandtraining met o.a.
Steen stoten op afstand
Steen boven hoofd stoten
Zandsprints
Hinkstapsprong

Heb er al zin in.:o;)

volg je het een schaatsen een beetje marco in boedapest
idyllisch buitenwerk daar

• #3.084
volg je het een schaatsen een beetje marco in boedapest
idyllisch buitenwerk daar

Ja, ik volg het wel een beetje. Ik ben 5-6 jaar geleden in Boedapest geweest. Mooie wat vreemde stad die opgedeeld is in 2 stukken. Het stuk na de rivier (Donau) vind ik mooier omdat het heuvelachtig is. Ik heb nog in het park voor de schaatsbaan getraind.:) Toen lag er nog sneeuw; heerlijk vind ik dat.

Ik had gehoopt dat het weer slechter zou zijn:(:D dat was mooi geweest beetje wind en natter sneeuw:D

Er staat in ieder geval een bak wind, maar sneeuw zou nog leuker zijn.;)

En... hoe is de strandtraining verlopen, gisteren was de gevoelstemperatuur wel laag i.c.m. de harde wind :shake:

lekkere training weer zeg. Jaloers, kan natuurlijk komen omdat ik helemaal niet mag lopen en springen.
Dan is het kiling om jouw trainingsresultaten te lezen.

• #3.088
En... hoe is de strandtraining verlopen, gisteren was de gevoelstemperatuur wel laag i.c.m. de harde wind :shake:

Ik had nog een uitloopje van de griep: giga keelpijn, dus ff 2 dagen rust en dan morgen de buitentraining. Ben morgen al om 13.00 klaar met de cursus dus tijd genoeg.:) Het was idd behoorlijk koud gisteren.

lekkere training weer zeg. Jaloers, kan natuurlijk komen omdat ik helemaal niet mag lopen en springen.
Dan is het kiling om jouw trainingsresultaten te lezen.

Thanks> Morgen weer lekker springen. Jammer dat je niet mag lopen/springen want ik vind het wel een goede toevoeging voor de trainingen.:)

Oei griep sucks , maar even rust kan deugd doen !
Geniet van je springen strax ;)

betorschap

Al even geen trainingen meer gezien hier... (ja ben te lui om alles te lezen :P)

Ik had nog een uitloopje van de griep: giga keelpijn, dus ff 2 dagen rust en dan morgen de buitentraining. Ben morgen al om 13.00 klaar met de cursus dus tijd genoeg.:) Het was idd behoorlijk koud gisteren.....

He, ben jij ook weleens ziek dan. :eek: Met zulke trainingen kan dat toch helemaal niet. LOL

get well soon gozah!

alvast

Beterschap bro

• #3.097
Oei griep sucks , maar even rust kan deugd doen !
Geniet van je springen strax ;)

Al even geen trainingen meer gezien hier... (ja ben te lui om alles te lezen :P)

He, ben jij ook weleens ziek dan. :eek: Met zulke trainingen kan dat toch helemaal niet. LOL

Bedankt allemaal. Dat doet een mens goed.:D
Het was een heel vervelend gevoel in mn keel de afgelopen dagen. Had geeneens zin om wat te posten.
Vandaag relaxed begonnen met wat partials om er weer wat in te komen.

1/4 Squat
10x100
8x120
6x140
5x150

Rackpulls
5x120
4x150
3x170

Kogelstoot BP 6x30/wallcrunch 15x/zittend neckpress 10x30/Axle curl 10x21/1 hand extension 6x10/crunch 10xBw+30/knieheffen 15x

Buiten
10 korte sprints
3 blokstarts
2 tempolopen van 20 sec
2 doorversnellingslopen

Interval 20 min met snelwandelen, hinkstapsprong, 10-sprong.

Ik denk dat ik v.a. morgen weer flink bezig kan gaan.:):)

goede training evengoed hoor...flinke gewichten ondanks een kouwtje op je strot:)

precies dik tevreden mee zijn mate

Dumba wat doe je nu :P zie hier bijna nooit van zulke gewichten voorbij komen...

Nice train man!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven