- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
sprintjes in de sneeuw bergop, lekker hoor en dan af en toe op je smoel tieven lekker sneeuwhappen
maar jij bent toch van alle markten thuis domba had wel verwacht dat je de tocht der tochten mee zou rijden
ok hardcore man ik ga zo ook kogelstoot BP in de sneeuw doen lekker man verfrissend in die kou
ok hardcore man ik ga zo ook kogelstoot BP in de sneeuw doen lekker man verfrissend in die kou

Snap geen donder van die training.. ziet er wel vrij intensief uit![]()

lekkere training weer kerel, goed werk! niet schaatsen op natuurijs?

Weer lekker bezig geweest zo te lezen. Enne berg op in de sneeuw.
Ik zeg vakantie boeken naar Oosterijk of Zwitserland, natuurlijk met je nieuwe lover in een blokhut.

Nice training bro ondanks dat kort is voor jou doen. Volgende week pak je die pr

wel kort en krachtig gehouden (ben ik niet gewend van jou), jammer op je fail marja verder toch een aardig mooie training afgelegd
![]()

sterk man je abs zullen best gebrand hebben op laatste!
Hey Mirko, ik blijf hangen bij 60 x bokkesprong. Weet jij nog een goede anabool om daar beter in te wordde?
Eerste keer dat ik je training snap XD
Sterke T-bar indeed ! Doe je alleen wedstrijden in Nederland ?
Heel soms doet ie trainingen die wij allemaal kennen... haha. lekker bezig zoals gewoonlijk
/crunch 8xBW+50kg/wallcrunch 50x