AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
sprintjes in de sneeuw bergop, lekker hoor en dan af en toe op je smoel tieven lekker sneeuwhappen

maar jij bent toch van alle markten thuis domba had wel verwacht dat je de tocht der tochten mee zou rijden
 
sprintjes in de sneeuw bergop, lekker hoor en dan af en toe op je smoel tieven lekker sneeuwhappen

maar jij bent toch van alle markten thuis domba had wel verwacht dat je de tocht der tochten mee zou rijden

Ik hap liever sneeuw en schaatsen heb ik al zeker 15 jaar niet meer gedaan.
 
ok hardcore man ik ga zo ook kogelstoot BP in de sneeuw doen lekker man verfrissend in die kou
 
Snap geen donder van die training.. ziet er wel vrij intensief uit :p
 
lekkere training weer kerel, goed werk! niet schaatsen op natuurijs?
 
Weer lekker bezig geweest zo te lezen. Enne berg op in de sneeuw.
Ik zeg vakantie boeken naar Oosterijk of Zwitserland, natuurlijk met je nieuwe lover in een blokhut.
 
ok hardcore man ik ga zo ook kogelstoot BP in de sneeuw doen lekker man verfrissend in die kou

:)

Snap geen donder van die training.. ziet er wel vrij intensief uit :p

Haha. Vandaag een makkie dan.;)

Borsthaar laten groeien, dat isoleert goed.

:D

lekkere training weer kerel, goed werk! niet schaatsen op natuurijs?

Bedankt. Nee voor mij geen schaatsen. Ik doe de schaatspas al tijdens de training= voor mij genoeg schaatsen.:D

Weer lekker bezig geweest zo te lezen. Enne berg op in de sneeuw.
Ik zeg vakantie boeken naar Oosterijk of Zwitserland, natuurlijk met je nieuwe lover in een blokhut.

Hmmm. Blokhut in de sneeuw. Thanks.

Vandaag mn favoriete spiergroep de rug aan de beurt.

Reverse grip Axle T-bar row/small grip row
5x66/10x25
3x86 vpr/8x45
1x96/8x55

Axle T-bar row/db row
5x86/6x45
fx116 (zou PR zijn...kwam wel tot de helft ongeveer)/8x75

Rolling Thunder row/worp
10x17/3x20

Leg raise 25x
Wallcrunch 50x
Knee raise 25x
Roman chair 20x

Korte training voor mijn doen, maar wel pittig.;)
 
Nice training bro ondanks dat kort is voor jou doen. Volgende week pak je die pr
 
wel kort en krachtig gehouden (ben ik niet gewend van jou:p), jammer op je fail marja verder toch een aardig mooie training afgelegd:)
 
Nice training bro ondanks dat kort is voor jou doen. Volgende week pak je die pr

Bedankt. Het kon geen lange training worden, want mn energylevel is wat lager als normaal.;)

wel kort en krachtig gehouden (ben ik niet gewend van jou:p), jammer op je fail marja verder toch een aardig mooie training afgelegd:)

Dank je. Die 116kg pak ik volgende week wel. Deze week een beetje rustig aan doen. Op mn werk is een griepgolf gaande. Van de 46 werknemers zijn er ong 15 ziek. En daar heb ik geen zin in.:)
 
kort maar krachtig is ook krachtig:)
 
Ik mis nog 40 oefeningen :p j/k nice train bro!
 
sterk man je abs zullen best gebrand hebben op laatste!
 
Hey Mirko, ik blijf hangen bij 60 x bokkesprong. Weet jij nog een goede anabool om daar beter in te wordde?
 
Eerste keer dat ik je training snap XD
Sterke T-bar indeed ! Doe je alleen wedstrijden in Nederland ?
 
Laatst bewerkt:
Heel soms doet ie trainingen die wij allemaal kennen... haha. lekker bezig zoals gewoonlijk
 
nice vpr @ t-bar row, goed bezig dumba!

Bedankt Machete. Toch wel een favoriete oefening van me.

kort maar krachtig is ook krachtig:)

Zeker weten. Zolang dit lijf maar in beweging is.

sterk man je abs zullen best gebrand hebben op laatste!

Thanks. Valt wel mee eigenlijk. Pas bij 50 reps begin ik ze te voelen.

Ik mis nog 40 oefeningen :p j/k nice train bro!

Haha. Wacht de zaterdagtraining maar af. TY.

Hey Mirko, ik blijf hangen bij 60 x bokkesprong. Weet jij nog een goede anabool om daar beter in te wordde?

Ik ben 41,5 jaar naturall; zal de volgende 41,5 jaar ook wel zo blijven. Hoewel...zeg nooit nooit.
Voor de bokkesprong adviseer ik je een chocoladekuur aan. doe ik zelf ook vaak...bij voorkeur Mars of Milky Way. Dan kom je zeker aan de 75 volgende x.

Eerste keer dat ik je training snap XD
Sterke T-bar indeed ! Doe je alleen wedstrijden in Nederland ?

Haha. Ja, ik word voorspelbaar. Ik deed vroeger wat gripwedstrijden in Duitsland. Thanks.

Heel soms doet ie trainingen die wij allemaal kennen... haha. lekker bezig zoals gewoonlijk

Dank je.

Vandaag nog ff buiten wat sprints getrokken. 5 korte en binnen 6 medleys gedraaid. beetje rustig aan nog.

MP 6x50/Goodmorning 6x50/twist 16x50/fr.shrug 10x50/kuitheffen 10x50

Rolling thunder side bend 10x17/stiff DL 10x50/fr.shrug 10x50/wallcrunch 75x

Hammercurl 5x20/leg raise 20x/Rolling thunder row 8x17

Axle BOR 10x41/1 hand Axle DL 3x41

1 hand db press 3x30/1 hand db shrug 5x30/db kickb 3x30/db pull-over 8x30/vertical jump 2x

Kogelstoot BP 5x50:)/crunch 8xBW+50kg/wallcrunch 50x

Morgen buitentraining met metingen en geklokte tijden.:D
 
Succes morgen met buitentraining, het koelt eindelijk af dus dat zal dan wel voordeliger zijn voor je.

Nice training. Doe je maar 1 set MP?
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven