MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Oooow oke:D, respect dat je op die leeftijd nog zo fanatiek aan sport doet:)

Haha. Ik loop 30 jaar atletiekervaring achter op de meesten. Dat loop je niet zo snel meer in. Mss 2012 flink doortrainen om volgend jaar een betere positie te verkrijgen of dit jaar al kwalificeren.:)

mooie trainingen weer kerel, wedstrijdschema ook ingedeeld:) mooi mooi

Bedankt. Dit zijn de kleine wedstrijden. Er komen nog wat crosslopen aan het einde van het jaar bij en de wedstrijden in Hoorn, Bovenkarspel en wsl Alkmaar. maar die data zijn bij mij nog niet bekend.

Vandaag rustig de biceps en triceps getraind. De schoudertraining is nog van zaterdag. (om het compleet te maken)

Axle Curl
4x46
5x41

Concentration curl
2x8x10
2x8x12

DB preachercurl
2x8x15

Tri
2 handed extension
2x10x20

Tridippies
4x12

1 handed extension
2x10x12

Buik
Side crunch
4x10

Rolling Thunder side bend
2x10x17

Twist
100x11

Wallcrunch
4x20

Kneeraise
4x20xBW+2

2x15xBW+7

Axle MP
8x41
7x46

1 hand RT shrug
3x8x17

Discus
2x3x2,5
2x3x5

Axle front raise/upr Axle row/Axle front shrug
2x41/5x41/10x41

Zo is alles weer geupdate.

Morgen zware plyo.:)
 
allemaal oefeningen die ik begrijp.. moet niet gekker worden dumba :D
 
lekkere training gozer je gaat gewoon lekker door he voeding is best veel lijkt zo man! sta je nog beetje droog?
 
allemaal oefeningen die ik begrijp.. moet niet gekker worden dumba :D

Haha. Wacht maar tot morgen....;)

lekkere training gozer je gaat gewoon lekker door he voeding is best veel lijkt zo man! sta je nog beetje droog?

Bedankt. Nou niet helemaal droog. De bovenbuikspieren zijn zichtbaar, maar nu wordt het werken aan de onderbuik en de obliques.

Ik ben trouwens nog 10 minuten joggen vergeten te melden.

Dit is het schema waarmee ik werk

1. Bic Tri Sch 10 minuten joggen
2. Sprinttraining Plyometrie obliques
3. Sprint- en Sprongtraining 15 min interval
4. Bo Bu 2x1 minuut tempoloop (ong 15km/u) 10 min joggen
5. Rug OR 5 min snelwandelen
6. Sprint- en Sprongtraining Onderbuik
 
hoe pak jij precies onderbuikspieren aan en obiques?
 
Goed bezig bro, trainingen zien er goed uit
 
hoe pak jij precies onderbuikspieren aan en obiques?

Obliques met twist, bend over twist, side crunch, side bends, crunchtwists en de onderbuik met (hanging) leg raises, (hanging) knee raise, roman chair en crunches icm kneeraises.:)
 
Obliques met twist, bend over twist, side crunch, side bends, crunchtwists en de onderbuik met (hanging) leg raises, (hanging) knee raise, roman chair en crunches icm kneeraises.:)
tanks ook maar is proberen
 
Obliques met twist, bend over twist, side crunch, side bends, crunchtwists en de onderbuik met (hanging) leg raises, (hanging) knee raise, roman chair en crunches icm kneeraises.:)
Onderbuik? Rechte buikspier is maar één spier: rectus abdominis.
 
Ga maar crunches doen, dan zul je zien dat je onderste blokken nooit zichtbaar worden. (tenzij je 20kg afvalt mss) En die wil ik na 15 jaar wel weer eens zien.:)
Onderste blokken zichtbaar is gewoon een kwestie van een laag vetpercentage. Onderste blokken zijn in principe dezelfde spier als de bovenste.
 
Flinke training weer dumba, Succes morgen:)
 
Mooie training man, is dat niet een beetje gevaarlijk om de MP met de Axle te doen (vanwege grip) of is dit gewicht easy voor jou ? :D
 
Onderste blokken zichtbaar is gewoon een kwestie van een laag vetpercentage. Onderste blokken zijn in principe dezelfde spier als de bovenste.

Op zich zul je gelijk hebben, maar legraises pakken echt het onderste deel aan en crunches/sit-ups meer het bovenste deel. Maar ik zal je mn lichaamsanatomie geven.

Benen
Kuiten/schenen
Adductoren
Quadriceps
Hamstrings
Billen

Buik
Onderbuik
Bovenbuik
Obliques

Schouders
Traps

Borst
Rug
Onderrug

Pols
Onderarm
Biceps
Triceps

Dat is wat ik zelf al 25 jaar aanhoud.:)


Flinke training weer dumba, Succes morgen:)

Bedankt. Vandaag was puur zwaarder. Pfff.;)

Mooie training man, is dat niet een beetje gevaarlijk om de MP met de Axle te doen (vanwege grip) of is dit gewicht easy voor jou ? :D

Nee hoor, mn PR op de Axle clean & press is 83kg, dus vanaf 70kg wordt het pas knijpen.;) (letterlijk en figuurlijk)

Vandaag lekker mn sprinttraining bij elkaar gerommeld

4 korte sprints (voor startsnelheid)
2 medium sprints
2 steigerung
30x hakkebillen
30x knieheffen
40x trippling
5x boxjumps
3x naar hoog voorwerp springen
10x Step up & off
10x Schaatspas
10x Dynamic lunge
Shuttle run 2x20m na 20m hoogtesprong en na 40m grond aantikken
5x laddersprongen
3x vertical Jump
3x 360 graden sprong
2x 180 graden boxjump

Binnen
-90 graden sprong 4x50/jumpsquat 3x50/kuitheffen 15x50/vertical jump 2x
-Twist 20x50/kuitheffen 15x50

Wallcrunch 3x20
Kneeraise 2x15
crunch 2x15
Side bend 2x12x12

Het is wel eens beter gegaan, maar ik ben al lang blij dat die sneeuw en ijsdrap weg is. Ga je met een goed gevoel beginnen...is het aan het regenen...:o:D
 
Zal wel lekker trainen zijn geweest vandaag zonder sneeuw en ijs :D Lente komt eraan! Wel jammer van de regen maar beter dan sneeuw imo
 
Daar gaan we weer :p een training waar ik weer is helemaal niks van begrijp :P

Een beste waslijst dus het zal wel zwaar geweest zijn :D
 
Weer heerlijke loopscholing zie ik. En die korte sprints zijn ook killing. Goed bezig weer.
 
Das weer een beste atleten training kerel! nice
 
Flink je conditie weer bijgewerkt, weer goed bezig dumba
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven