XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Mooi die pr, s kerel!

Thanks, ging best lekker.

I.v.m. pijn in de onderrug en hamstring ff wat andere dingetjes gedaan en wat rustige KT.

Conc. db curl
2x25
3x20
5x15

2 handen zittende db extension
3x8x15

Tri-dips
3x12

Axle curl
6x31
1x61 PR

Hersteltraining hams/onderrug

1 been staande legcurl met voetgewichten
4x10

GM
4x10

Stiff ddl
2x5x15

Hyperextension
2x10

Afwisselende legcurl met voetgewichten
8x10

Verder nog een tweetal sprinttraining waarvan 1 in de achteruit.
Uphilltraining.
Achteruit joggen.
Tempolopen.
 
Ik vind zo, n herstel training altijd heerlijk, beetje vakantie gevoel!
 
En ik weet niet of jij het nog weet, maar ik weet het nog wel. Ik heb in het verleden ****ing naar tegen je gedaan over je oefeningen en je ratjes en heb daar spijt van (ivosnivo/strongman/dit account misschien ook wel).
Niets mooiers dan iemand die plezier beleefd aan de sport die hij doet, of de huisdieren die hij heeft.

Ga zo door :thumb:

respect dat je dat hier zo neerzet - dat kan niet idereen - lekkere training D :)
 
Ik vind zo, n herstel training altijd heerlijk, beetje vakantie gevoel!

Ja, dat klopt. Lekker ff zonder je aan het schema te houden.

respect dat je dat hier zo neerzet - dat kan niet idereen - lekkere training D :)

Thanks J. En idd respect.

De trainingen gaan lekker; zeker de heuveltrainingen.:)
Ik heb een paar hele mooie gevonden en in mn parkje zijn allemaal nieuwe crosspaden aangelegd, dus ik leef me daar iedere dag uit. Ook de krachttrainingen gaan goed en ik ga iedere week wat vooruit.

Ik zal proberen alles te omschrijven van de afgelopen tijd en wat updates proberen te geven. Voorlopig richt ik me op Xunia en mn trainingen en zet het loggen op een laag pitje.
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

FF een korte impressie van het park waar ik dagelijks train met mn schatje er natuurlijk bij.
 
hahaha elke x als ik in je logje kijk hoop ik leuke foto's te zien van je ratjes! Bedankt!!! Ziet er enorm gezellig uit!
 
hahaha elke x als ik in je logje kijk hoop ik leuke foto's te zien van je ratjes! Bedankt!!! Ziet er enorm gezellig uit!

Haha. Ik ben gek op foto's van haar maken. Heb er inmiddels 180 van haar.:D:D:D

De laatste hersteltrainingen deze week en volgende week weer voluit,:)

Hoogtepunt was mn Axle BP 8x61 wat een VPR is; vooral omdat ik deze nog maar een korte tijd doe.

Veel jogging en sprinttrainingen gedaan en uphill in het park.

De lente in beeld.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Xunia die een bloemetje eet. :)
 
onvergetelijk weer - man wat kan je toch met die beestjes omgaan - ongekend - ik ken eigenlijk niemand die zo bevlogen is hierover
 
Klinkt weer veelbelovend kerel! Mooie foto.s idd!
 
onvergetelijk weer - man wat kan je toch met die beestjes omgaan - ongekend - ik ken eigenlijk niemand die zo bevlogen is hierover

Sporten is mn hobby, maar ratjes zijn echt mn passie. Zonder sport zou ik wel kunnen, maar zonder ratjes zeker niet. Geweldige dieren en superslim ook.

Klinkt weer veelbelovend kerel! Mooie foto.s idd!

Thanks. Weer problemen met mn rug helaas. Voorlopig geen krachttraining meer, maar hersteltrainingen zonder echte gewichten. Af en toe een dbtje van 10kg of zo.:(

Dan wordt het maar mn fotoblog.:D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Is dat speciaal soort met zo'n streepje over de rug?
 
Vinden je vrijers die obsessie voor knaagdieren niet vreemd?
 
Is dat speciaal soort met zo'n streepje over de rug?

Ja, het is een Japannervrouwtje. Je hebt vele soorten. O.a.:Husky's, albino's, siamezen, agouti.

---------- Toegevoegd om 11:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:19 ----------

Vinden je vrijers die obsessie voor knaagdieren niet vreemd?

Haha, soms wel, maar de rat is altijd #1.
 
Klote van je rug marco... snel herstel gewenst kerel!
 
jammer van je rug - nou dan maar weer hersteltraining en actiefoto's van je huisdieren
 
Klote van je rug marco... snel herstel gewenst kerel!

jammer van je rug - nou dan maar weer hersteltraining en actiefoto's van je huisdieren

Bedankt mannen. Die rug is al 4-5 maanden een drama.:(

Vandaag een primeur. Ik heb de heuveltraining gedaan met Xunia op mn schouders en soms zat ze onder mn jas. Wel een heel rustig tempo. wil haar natuurlijk niet bang maken. Foto's van haar avontuur volgen nog.

Verder voor mn rug:
100x Goodmornings
30x losschudden met het hele lichaam
30x frontraises
30x sideraises

20 minuten gefietst
15 minuten gewandeld

Vanmiddag licht de schouders doen voor het goede gevoel.
 
Het ging net weer wat beter toch, terugval is drama....
 
Het ging net weer wat beter toch, terugval is drama....

Het is om gek van te worden.
Presses gingen weer richting de 70kg.
Rows naar de 70-80kg.
Zelfs de Axle BP liep goed.

Nu kan ik weer opnieuw gaan opbouwen met 30-40kg. Waardeloos.
Nu heb ik wel door dat de Axle squat & press echt slecht voor me is, dus die gooi ik eruit.
 
Niet nogmaals tijd om je schema grondig onder te loep te nemen? Je hebt maar 1 lichaam kerel en gelet op je eerdere malheur heb je waarschijnlijk meer baat bij een stapje terug dan er iedere redelijk vol in te vliegen als je wat hersteld bent van de vorige kwetsuren.

Het zorgt ook voor minder frustratie als je niet iedere keer wordt geplaagd door een lichaam dat het laat afweten. Lichaam geeft niet voor niets een signaal af.
 
Niet nogmaals tijd om je schema grondig onder te loep te nemen? Je hebt maar 1 lichaam kerel en gelet op je eerdere malheur heb je waarschijnlijk meer baat bij een stapje terug dan er iedere redelijk vol in te vliegen als je wat hersteld bent van de vorige kwetsuren.

Het zorgt ook voor minder frustratie als je niet iedere keer wordt geplaagd door een lichaam dat het laat afweten. Lichaam geeft niet voor niets een signaal af.

Als ik het gewoon bij sprinten/joggen laat is er weinig aan de hand, maar zodra de gewichten wat zwaarder worden gaat het mis. Les daaruit mss helemaal geen KT meer doen. Ik ga het idd ff allemaal rustig bekijken.

Xunia d'r avontuurtje.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nog ff zonder gewichten de schouders gedaan.
Frontraises 20x
Sideraises 20x
Upright row 15x
Shrugs 15x
Pec dec 20x

Dit 2x herhaald+nog buikspieren 4x20
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven