AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Leuke log, IN..
ik ga maar is wat vaker naar de logs, best leuk...

Succes met de Uwe maat !
 
Haha, thanks Bart. Ik zag sommige mensen echt kijken van huh, dit heb ik nog nooit gezien.



Thanks Herkuul. Ik wil proberen binnen nu en 2 maanden e 100kg weer aan te tikken met de db row.

Vandaag WRD=Wereld Ratten Dag, dus ff veel foto's plaatsen van Xunia en mn lieve overleden ratjes. Als je reageert quote dan deze hele reactie zodat de foto's ook op het volgende blad komen.:)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dunjo, mn zwaarste mannetje wat ik ooit heb mogen bezitten. 1,2kg en 4 jaar oud geworden. Was een echte lieverd; heeft ook aardig wat mensen laten schrikken. Een halve kat.:D[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dumba die net lekker in het Ijsselmeer had gezwommen. De lieve schat.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]


Jumbo, een heel lief manneke.[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dumbi en Muizemuisje. Echt lieve ratjes allemaal.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Pumba. Geweldige rat.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En natuurlijk Xunia. De schat.

Vandaag nog heuveltraining gedaan en wat jogging.

KT was vooral schoudergerelateerd.

Axle power clean 2x31/Axle front squat + press 3x31/staand kuitheffen 10x31/Axle klokov press 5x31/discus 3x5/plate front raise 6x20/GM 10x

Bend over side raise 6x9/db front raise 6x9/db press 10x9/wallcrunch 25x/side crunch 10x/CG upr. Axle row 6x31/1 been staande leg curl met voetgewichten 15x

Power curl 4x50/rev. grip front shrug 8x50/plate curl 5x20/plate press 6x20/boxerstwist 40x

Axle MP 12x31/Axle front shrug 12x31/decline kneeraise voetgew.25x/st. kuithef voetgew. 15x/GM 15x

Leuke log, IN..
ik ga maar is wat vaker naar de logs, best leuk...

Succes met de Uwe maat !

Thanks. Leuk en welkom. FF mezelf ook quoten ivm de foto's.:D
 
Vandaag een KT bestaande uit 3 dezelfde medleys met dezelfde oefeningen. Hoef ik niet zoveel te schrijven. :p

Axle kogelstoot BP/crunch/fly/wallcrunch/plate pull-over/staand kuithef voetgew./1 been staande legcurl voetgew./GM

5x31/15x/10x9/20x/8x20/20x/15x/20x

5x41/15x/12x9,5/25x/10x20/30x/20x

5x46/20x/15x9,5/30x/12x20/40x/25x/25x

Grappige vond ik ervan dat ik iedere medley wat sterker leek te worden. 24 sets in 21 minuten; moet bijna wel een record zijn voor me.:D
 
Lekker bezig baasje. Was ook zalig weer.
 
Lekker bezig baasje. Was ook zalig weer.

Ja, heerlijk weer. Moet zeggen dat ik in de ''winter'' ook heerlijk getraind. Was natuurlijk geen echte winter, want ik was soms gewoon aan het zweten tijdens de training.???

Morgen alleen een lange wandeling met Xunia en v.a. maandag vooral de zwakke spiergroepen trainen.

Zwakke spiergroep=schouders, bovenrug, quads, kuiten, buik
Goede spiergroep=borst, biceps, triceps, hams, onderarmen, onderrug

Roeien met die hap dus.
Veel db row, staande db press, squats, kuitheffen en hanging knee raises (buiten)
 
train je in de winter ook buiten dan? is indd wel een zachte winter geweest
 
train je in de winter ook buiten dan? is indd wel een zachte winter geweest

Ik train in de winter altijd buiten; ook bij -15 graden. Enige waar ik niet tegen kan is trainen bij temperaturen boven de 25 graden.
Ik ben deze week bij mn maat aan het trainen in het Streekbos. Hij heeft wat wedstrijden binnenkort en ik ben zijn ''sparringspartner'';).Ik logeer ook bij hem. Xunia is natuurlijk mee. Ik zal dus wat minder loggen deze week. voor mij een vrij trainingsschema, want ik pas me een beetje aan hem aan.
 

Thanks J. Dat ging wel lekker.

Maar daarna bij mn cardioloog geweest om de vorderingen door te nemen en helaas geen goed nieuws meegekregen. Niets vooruitgegaan de afgelopen tijd. Dus ff goed stuk en nu in overleg besloten er nog meer cardio tegen aan te gooien.

Wel goed getraind de afgelopen week.
 
OK dan je weet waar het aan ligt - aanpakken die handel
Cardio , cardio en cardio
 
OK dan je weet waar het aan ligt - aanpakken die handel
Cardio , cardio en cardio

Ja, is niet het enige, maar dat is wat ik er zelf aan kan doen. Te kort zuurstof in mn bloed o.a. en het bloed pompt niet snel genoeg rond. Ik ga mn best doen. Heb mn schema niet aangepast, maar alle loopjes die ik ga doen breid ik uit qua tijd. Go for it zoals ik tegen anderen vaak zeg.:)
 
Go for it! :D
 
Alweer 2jaar. Pffff time fly's. Maarre je bent nog steeds knalhard aan het trainen.
 
2 jaar en kijk waar je nu al weer bent man!
 
Alweer 2jaar. Pffff time fly's. Maarre je bent nog steeds knalhard aan het trainen.

2 jaar en kijk waar je nu al weer bent man!

Thanks mannen. Mn cardioloog zei ook: Geniet ervan. Je bent er nog en flink aan het sporten. Zie dit als een tussenjaar. Als je nu die Klimduinrun gaat doen word je stijf laatste met een groot verschil. Maak gewoon volgend jaar een comeback en doe iedereen versteld staan. Desnoods pak je zelfs die Strong Man op als je daar zin in hebt, maar niet dit jaar. Je bent een herstellende sporter. En daarbij de meesten durven amper meer wat na wat jij hebt meegemaakt. We staan hier evengoed versteld van wat je allemaal weer kunt.

Ik sluit me maar bij deze woorden aan denk ik. Ik ben er idd nog en mn grote liefde (Xunia) heeft me nodig en ik moet nog langer mee als alleen dit jaar.:D

Heerlijk getraind vandaag.

BOR 5x50/Axle T-bar row 5x56/staand kuitheffen voetgew. 15x/1 been staande leg curl voetgew. 10x/plate curl 8x15/plate press 8x15wallcrunch 25

Rev. grip Bor 6x50/Axle T-bar row 6x56/db row 8x25/staand kuithef voetgew. 50x/GM 30xdecline kneeraise voetgew. 15x/wallcrunch 40x

CG upr. row 3x50/front shrugs 10x50/plate front raise 8x15/discus 3x5/staand kuithef voetgew. 25x

Plate side raise 10x2,5/plate front raise 10x2,5/plate shouder turns 10x2,5/1 been staande leg curl voetgew. 10x/staand kuithef voetgew. 20x/wallcrunch 20x/side crunch 15x/boxerstwist 30x/tri-dips 15x

Axle t-bar row 5x71/db row 5x40/GM 40x

Fly 30x9,5:)/wallcrunch 40x/GM 20x

Nog wat losse oefeningen voor de conditie/mobiliteit.
 
sterke fly's, netjes die rows!
 
sterke fly's, netjes die rows!

Thanks mate.

Ik ga proberen dagelijks mn log bij te houden. Zal niet meevallen, want ik doe minstens 25 modules per week.

Vandaag 20 minuten joggen/wandelen gedaan, up-hill sprints met daarin: trippling, knieheffen en sprints.
5 minten joggen en een lange wandeling met Xunia waarbij ik natuurlijk veel foto's heb gemaakt.
 
Vanochtend sprinttraining en 10 minuten wandelen/joggen gedaan.

Daarnet KT met het accent op de schouders.

CG upright Axle row/Axle MP/Axle front shrugs/discus/db row/wallcrunch/fly

5x31/8x31/10x31/5x5/8x40/50x/25x9,5

5x36/5x36/12x36/5x5/6x45/40x/20x9,5

4x41/6x41/12x41/6x5/4x60/40x/16x10,5

5x31/5x31/10x31/5x5/3x70/25x/15x11,5

Boxerstwist/frontraise
30x/20x
40x/25x
30x/15x

Platecurl/plate front raise
6x15/6x15
8x15/8x15

Zweten, en net binnen de 40 minuten klaar.

Nu nog ff de kleine meid wakker maken voor een lekere wandeling in het park.

Greetzz:)

FF nog wat geoefend voor de komende wedstrijdjes; ik ga 3 v/d 8 doen. Begint 7 mei; geen idee of ik die al ga meepakken.
 
Laatst bewerkt:
Zo, nog 1 krachttraining deze week en dan de focus op de mini-wedstrijdjes van 2,5km. Voor mij als sprinter een hele kluif, want ik vind alles boven de 50 meter al ver. De joggingavonturen ga ik niet loggen, want laten we eerlijk zijn. Joggen is gewoon saai.:D

Ik ga er eentje serieus doen, 1 als sprinttraining en 1 met mn kleine meis op mn schouder. Naar die laatste kijk ik echt uit. Ik ga de laatste meter ff lekker op haar schouder zitten. ;) Ik denk dat ik gewoon 3 weken achter elkaar ga, dus: 7, 14 en 21 mei. Ze zijn allen hier dichtbij in de buurt.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven