MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
hey marco, ik begrijp dat je dit leuke trainingen vind.. maar als je zegt dat grip en conditie je sterkste punten zijn, waarom pak je dan niet je zwakke punten aan door op kracht te gaan trainen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
hey marco, ik begrijp dat je dit leuke trainingen vind.. maar als je zegt dat grip en conditie je sterkste punten zijn, waarom pak je dan niet je zwakke punten aan door op kracht te gaan trainen?

Ik vind dit hartstikke leuk, maar zoals je wsl wel weet is mijn onderrug niet echt sterk en is DL boven de 150kg al vrij zwaar.
Je moet die wedstrijd meer zien als compensatie dat ik toen door mijn rugblessure niet naar St.Job kon komen.
1x nog en dan mag de jeugd mijn plek innemen. Deze wedstrijd kan nog net met mijn rug.:)

De NK Atletiek in februari vind ik veel belangrijker en daar ben ik kanshebber. In Belgie ben ik dat zeker niet. Ik denk meer aan Sanca, Gerre Mc & Woopy (als de duckwalk met zijn lengte lukt):D

Ik vind dit hartstikke leuk, maar zoals je wsl wel weet is mijn onderrug niet echt sterk en is DL boven de 150kg al vrij zwaar.
Je moet die wedstrijd meer zien als compensatie dat ik toen door mijn rugblessure niet naar St.Job kon komen.
1x nog en dan mag de jeugd mijn plek innemen. Deze wedstrijd kan nog net met mijn rug.:)

De NK Atletiek in februari vind ik veel belangrijker en daar ben ik kanshebber. In Belgie ben ik dat zeker niet. Ik denk meer aan Sanca, Gerre Mc & Woopy (als de duckwalk met zijn lengte lukt):D

wtf doet sanca mee? die heeft toch vorig jaar in de finale van de sterkste man van belgie gestaan?

Je hebt dus een blinde, een spastische, een statische en een luie muis of waren het nou ratten? Waar haal je die beestjes vandaan dan?

Op welke disciplines doe je mee op het NK Atletiek?

Laatst bewerkt:
dear lord!Doe de Dumba?Doe de muizemuis?
Waar is het in godsnaam mis gegaan bij jou?

Een dubbele training vandaag.
Deel 1
Squat 6x50/jumpsq 5x50/GM 6x50/lunge 10x50/kuitheffen 10x50
Sq 6x55/jumpsq 3x55/GM 5x55/lunge 10x55/kuitheffen 10x55
SQ 6x60/jumpsq 2x60/GM 5x60/lunge 8x60/kuitheffen 10x60

Twist 100x/Crunch 40x/kneeraise 30x

Crosstrainer 5 min/crunch 25x/reverse toe touch 10x

Laden 100kg:16 meter
Log clean 1x70 & press 3x70:D

1 hand log DL
2x130
0x180
1x160 PRRRRRRRR Super (kan eindelijk met 1 hand een auto tillen...wel een kleintje of course en met een stang:rolleyes:)

Ducklift
2x180
0x220

Log clean & press 1x72/laden 72kg 30 meter

Deel 2 is lenigheid van de spiertjes.:)
En 3 daagjes rustig aan doen, want ik voel die trainingen best.

ik ben ook niet zo van doe de dumba/dumbi enz....
maar ja het is jou log
ik kijk liever naar deze training
waarje laat zien een sterke kerel te zijn

• #1.270
Je hebt dus een blinde, een spastische, een statische en een luie muis of waren het nou ratten? Waar haal je die beestjes vandaan dan?

Op welke disciplines doe je mee op het NK Atletiek?

Yep en geen idee nog.

ik ben ook niet zo van doe de dumba/dumbi enz....
maar ja het is jou log
ik kijk liever naar deze training
waarje laat zien een sterke kerel te zijn

Het was een lolletje na een zware ochtendtraining.

Vandaag onderrug/schouders.:)

Nette one hand log deadlift, maar dan zit er toch op een gewone deadlift ook meer in?

• #1.272
Nette one hand log deadlift, maar dan zit er toch op een gewone deadlift ook meer in?

Thanks. Ik ga weer proberen om mijn stokoude record (210kg uit 1999:rolleyes:)
te verbreken, omdat ik tijdens die 1 hand loglift geen slecht gevoel in mijn onderrug had.:)
Ga het wel goed opbouwen deze keer.

te verbreken, omdat ik tijdens die 1 hand loglift geen slecht gevoel in mijn onderrug had.:)
Echt sterk, een one arm deadlift met 210kg!!! :bow:
Wat een grip man... :o

Johan Caenen als ik het goed heb

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Waarom probeer je zulke dingen as je Sint Job af hebt moeten zeggen dmv een rug blessure?:eek:

Johan Caenen als ik het goed heb

---------- Toegevoegd om 13:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:32 ----------

Waarom probeer je zulke dingen as je Sint Job af hebt moeten zeggen dmv een rug blessure?:eek:
Ik geloof het ook.
En Dumba is gewoon dwars!
:jk:
Nee, hij zegt toch dat hij het voorzichtig gaat opbouwen.

• #1.277
Een rustig traininkje wederom.

DL/frontshrugs
8x90/8x90
4x130/6x130
2x150/4x150

Axle DL/Axle shrug
8x61/8x61
6x71/6x71
5x81/5x81

Incline reverse fly
3x8x12,5

Log clean & press
1x75
5x50

Hyperextension
3x12

Reverse hypers
3x12

Een rustig weekje waar ik me tevreden over voel.:)

een overzichtelijke training - netjes
succes zondag - oh nee eigenlijk niet

Ja hoor... :roflol:!!!!!!!! Een 210kg one handed deadlift!!!!! :roflol:
Oh mijn god.. het wordt steeds beter allemaal.

One hand log deadlift ? Whats that?

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven