- Waardering
- 1.509
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 150kg
Dat kan best hoor, weet ik niet.Ik d8 dat ze bij wedstrijden toch wat dunner waren.
En als jij het zegt, zal het wel.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat kan best hoor, weet ik niet.Ik d8 dat ze bij wedstrijden toch wat dunner waren.

Dat kan best hoor, weet ik niet.
En als jij het zegt, zal het wel.![]()

Lekker getraint marco.
Zou ik misschien eens binnen mogen wippen als ik bij mn familie in NH ben?
Zou wel eens duck walk willen trainen..

Tuurlijk. hartsikke leuk. Kun je mijn 3 vriendinnetjes (Dumbi,Jumbo & Muizemuisje) en mijn monstermannetje (Jumbo) zien en dan gaan we ff lekker knalehhhh & pompuh.![]()
Doen we! Is het trouwens ook een beetje bereikbaar met het OV?
Onze familie band is nou niet echt bepaald goed zodat we elkaar maandelijkjs zien ofzo xD

Mooi dan moet ik daar punten op je gaan pakken.Grip en conditie zijn mijn dingetejs; op pure kracht kom ik veel te kort.
Logliften en stones heb ik een bloedhekel aan.
Hoe dikker des te beter voor de grip. Ik d8 dat ze bij wedstrijden toch wat dunner waren.
Duckwalk 120kg 25meter 170kg 10m
Frontraise 2x12x10/side front raise van achter de rug 2x6x10
Zittend nekpress 2x15x30
Nog wat schoudercombo's
Crunch 8x25
Twist 3x40
Lekker relaxed.![]()
slik..Gaat lekker hier, duckwalk lijkt mij een lastige oefening
170kgslik..

Organiseer hem dan zelf.Was er maar een wedstrijd met: Duckwalk/ducklift/1 hand row/kickback.![]()

We doen wel eens rowtjes met jongens van de atletiekclub. Zit maar 40-50kg verschil in tussen hen en mij.

)
Je bent iig verzekerd op 70 kg @ de log.
Ik weet wat voor bar je hebt.
Is dat moeilijker of makkelijker dan een echte log?
.
Pittige uitleg volgt helaas.
Zwaarder als de kleine log, maar lichter als de IFSA-log.
Ik weet nog niet welk log tijdens die wedstrijd gedaan wordt.
Met de kleine log is mijn PR 95kg en met mijn eigen logje 86kg.![]()

.OKe, naja ik zie wel! Ik probeer er gewoon alles uit te halen. Met een Mp van 50 kg, kan ik over een half jaar op minimaal 60 hopen (als het niet meer is), dus dan moet een push press ook wel boven de 70 KG zitten, zo beredeneer ik het.. Dat cleanen moet ik gewoon veel aan mn techniek werken. Alhoewel als ik STM wedstrijden op tv zie, dat het misschien nog meer op een hangclean dan op een powerclean lijkt. Leuke oefening voor een volgend schema'tje!![]()

: Het is iig op basis van de karakters van mijn diertjes