MuscleMeat

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
hey marco! mn eerste stm training zit erop! nu lekker terug in de trein met kapotte handen haha! sterke traing vandaag!
 
hey marco! mn eerste stm training zit erop! nu lekker terug in de trein met kapotte handen haha! sterke traing vandaag!

Leuk. Ik ga zo ff in je log kijken.
Vlpg de laatste training die ik zelf heb bedacht.

Hinkstapdoorsprong 2x45m
2x10-sprong
Sprinten:
kniehefsprints
hakkebilsprints
acheruit sprinten
zijwaarts achter het standbeen
trippling
kaatsen
hordenlopen zonder horden:D

Nu 2 maandjes onder de hoede van mijn sprinttrainers en de sprongtrainer.

Ik zal proberen updatejes te geven omtrent de vorderingen.:)
En dus de laatste gelogde training. Greetzzzzz;)
 
Laatst bewerkt:
Na een paar dagen pauze eindelijk weer lekker getraind.
3km in de sneeuw hardgelopen.

Log clean & press
2x50/4x50
1x60/3x60
1x70/2x70

MP
3x8x50

Axle front shrug
2x8x61
8x71

Incline reverse fly
2x8x7,5
2x8x10
10x12,5

1 hand gestrekte lateral sideraise
4x17,5
8x12,5
12x7,5

Nosebreaker
2x12x30
8x40

Duckwalk/conan's wheel
135kg:15 meter/170kg:10m
170kg:10 meter/215kg:10m PR

Conan's wheel
130kg:30m
145kg:25m

Dumbbelloop + hold
2x45kg: 20 meter + 30sec hold

Duckwalksprint/conan's wheel sprint/dumbelsprint
85kg:20m/65kg: 20m/2x12,5:50m

BB frontraise 5x30/np 12x30/wide shrug 15x30

Twist 50x10/gm 20x10

Crunch
4x30
2x35

Lekker curlen
16x40
6x60

10 minuten uitloop op de crosstrainer.:)
 
Jij loopt in de sneeuw?:D

Ik stapte naar buiten om in de auto te stappen en ik gleed al bijna uit:o...

Succes dumba!
 
Jij loopt in de sneeuw?:D

Ik stapte naar buiten om in de auto te stappen en ik gleed al bijna uit:o...

Succes dumba!

Dank je. Jij ook succes. Die platvoeten van me zijn net sneeuwschoenen. Als het sneeuwt loop ik altijd hard.:)
 
Sterk getraint! Ik denk ook dat duckwalk mijn sterkste onderdeel op de wedstrijd zal zijn!:D
 
Sterk getraint! Ik denk ook dat duckwalk mijn sterkste onderdeel op de wedstrijd zal zijn!:D

Bedankt maat. Aan de conan's wheel heb ik wel behoorlijke bloeduitstortingen overgehouden. Hoort erbij.;):D
 
De conan train jij met een barbell in je armen toch? Een zercher hold.
Hoe kun jij 215kg zo vasthouden dan? Omdat bij een conan wheel een deel van de krachten worden afgedragen naar het steunpunt in het midden. Een 200kg gewicht zal dan geen 200kg op je armen zetten.
 
De conan train jij met een barbell in je armen toch? Een zercher hold.
Hoe kun jij 215kg zo vasthouden dan? Omdat bij een conan wheel een deel van de krachten worden afgedragen naar het steunpunt in het midden. Een 200kg gewicht zal dan geen 200kg op je armen zetten.

Ik heb de gewichten met kettingen en stangen vastgemaakt, zodat het gewicht onderin zit. De EZ curl stang gebruik ik hiervoor.
50kg zit boven en de rest zit onder.:) Die 215kg zal daardoor bij een echt conan's wheel wat meer zijn (ong.230kg)
 
haha 3 km lopen in de sneeuw, wel nog lekker getraind daarna man;)
Ben benieuwd naar je komende trainingen, ga je logje in de gaten houden.
 
haha 3 km lopen in de sneeuw, wel nog lekker getraind daarna man;)
Ben benieuwd naar je komende trainingen, ga je logje in de gaten houden.

Bedankt Nicky; dit was op Strong man gebied de beste van het jaar.
Zeker bij de log en de stones moet nog veel gebeuren. Ik heb een natuursteen van 60 en 65kg in de tuin liggen. Die moeten er dan aan geloven.:)
 
hee toch weer loggen
leuk
hardlopen met dit weer
nee - niet voor mij
 
hee toch weer loggen
leuk
hardlopen met dit weer
nee - niet voor mij

Ik d8 dat ik allerlei ingewikkelde atletiektrainingen zou gaan doen, vandaar ff niet loggen. Het moeilijkste om te omschrijven zijn de laddersprints; de rest deed ik uit eigen beweging al.
Ik ben toch meer een sprinter als een strong man merk ik, hoewel dit best een goede training was.:)
 
Ik d8 dat ik allerlei ingewikkelde atletiektrainingen zou gaan doen, vandaar ff niet loggen. Het moeilijkste om te omschrijven zijn de laddersprints; de rest deed ik uit eigen beweging al.
Ik ben toch meer een sprinter als een strong man merk ik, hoewel dit best een goede training was.:)

Ladder sprints heb ik vroeger ook heel erg veel gedaan, als het het zelfde is natuurlijk!:D Ik moest ze doen met een 'touw' ladder op de grond, en dan een sprintje trekken met telkens 1 voet in ieder 'hokje'. zo zijn er nog 'tig oefeningen die ik met die ladders gedaan heb!:D
 
Ladder sprints heb ik vroeger ook heel erg veel gedaan, als het het zelfde is natuurlijk!:D Ik moest ze doen met een 'touw' ladder op de grond, en dan een sprintje trekken met telkens 1 voet in ieder 'hokje'. zo zijn er nog 'tig oefeningen die ik met die ladders gedaan heb!:D

Klopt: we gaan het met vele basisatletiekoef doen zoals hakkebillies, knieheffen, etc.
 
Vandaag rustig de rug aangepakt. Kleine elleboogverrekking vandaar de voorzichtigheid.

*1 hand row 12x25/T-bar row 12x50/small row 12x25
8x45/6x70/8x45
6x50/6x85/8x50
5x65/5x100/6x65

Lying db rows
2x40x7,5
2x20x15

Incline fly
2x20x7,5
10x15

Reverse fly
2x10x7,5
2x10x10

Morgen wsl op de atletiekbaan de onderdeeltjes testen.
Ik hoop op 7,8 sec op de 60m en onder 10 op de horden.:)
 
sterke db rows weer!:D
 
Je hebt gister stiekum gewoon buitengespleeld en met sneeuwballen gegooid he...en ons een beetje vertellen dat je heb hardgelopen:mad::rolleyes:
 
Klopt: we gaan het met vele basisatletiekoef doen zoals hakkebillies, knieheffen, etc.

Oh dus we gaan je ook nog eens technisch correct zien sprinten?
 
Voorzichtige training..?
One arm rows met 100kg!!!! ;)
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven