Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Begrijp jou niet. Eerst 130kg squatjump en nu weer 110kg hupsen. Weet je wel wat voor extreme belasting jij op je rug zet. Je knieen en voeten ook niet te vergeten.

Denk dat jij veel meer profijt hebt aan box jumps. Check de film strong en zie hoe ze daar trainen om de sprongkracht te verbeteren.

Ik begrijp dat een vakantie heerlijk is maar hoe denk je nou goed te kunnen presteren als je 3 weken op vakantie gaat en 1 dag voor de wedstrijd terug komt?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.442
Begrijp jou niet. Eerst 130kg squatjump en nu weer 110kg hupsen. Weet je wel wat voor extreme belasting jij op je rug zet. Je knieen en voeten ook niet te vergeten.

Denk dat jij veel meer profijt hebt aan box jumps. Check de film strong en zie hoe ze daar trainen om de sprongkracht te verbeteren.

Ik begrijp dat een vakantie heerlijk is maar hoe denk je nou goed te kunnen presteren als je 3 weken op vakantie gaat en 1 dag voor de wedstrijd terug komt?

Ik heb mijn riem standaard om. Waarom denk je dat ik zo vaak hyperext/gm's doe. Om die zwakke plek sterker te maken. En de verwachtingen voor die STM-wedstrijd in Belgie zijn bij mij (toch) al niet te hoog.:)
Ik doe al vrij vaak box-jumps, ook al noem ik ze iets anders.

Die riem gaat echt geen verticale belastingen op je ruggewervels opvangen. Ik zou er toch meteen mee stoppen als ik jou was, zeker gezien je rug problemen waar je nog niet zo lang geleden last van had.

En kom op kerel, wel wat motivatie he voor die strongman wedstrijd.

• #1.445
Ik denk dat wel meer mensen dumba's manier van trainen niet snappen :p=P

Pffff...gelukkig maar.

Die riem gaat echt geen verticale belastingen op je ruggewervels opvangen. Ik zou er toch meteen mee stoppen als ik jou was, zeker gezien je rug problemen waar je nog niet zo lang geleden last van had.

En kom op kerel, wel wat motivatie he voor die strongman wedstrijd.

Hier heb je motivatie; we gaan een weekje eerder zodat ik een week eerder terug ben.:D
Bij 4 weken vakantie ben ik de laatste week al weer bezig met rocklifts, elephant pushpresses & car DL aan de bumper.:) In Indonesia>yeah

Je bent one of a kind toch marco ;)

• #1.447
Je bent one of a kind toch marco ;)

Ik hoop van wel.:D

Biceps
lekker curlen
2x8x34
4x64

Conc.curl
2x8x10

Incl.db curl
2x8x12

Overgangssetje
Hammercurl 8x10/crucifix curl 8x10/sprinterscurl 12x10/2 db kickb 12x10

Triceps
1 hand extension
8x10
8x12

db kickb
8x12
8x15

Tri-dipje (handen achter het lichaam)
3x15

Kuiten
1 been zittende kuithef
3x15x20

Staand kuitheffen
8x110
12x70
12x70
15x50

Bil-,hams-&liesoefening
2x8
1x10 met voetgewichten

Legcurl met voetgewichten
5x8x15

2-benige boxjumps 60cm
3x3

Rug
1 hand row
10x25
12x25
12x30

Bor
2x10x50
2x10x60

Smallrow
2x12x30

Buik
crunch
4x15
4x20

Small chin
3x5

Twist
120x

Lekkere bezigheidstherapie.
Vanmiddag sprints:)

Behoorlijke training man! Maar hupsen met 110kg:eek:

Hey dumba, der zit weer een hoop volume in de training. Ziet er ook weer goed uit. Maar ben je ook met het groter geheel bezig zit er een plan kwa periodisatie e.d. achter?

• #1.450
Behoorlijke training man! Maar hupsen met 110kg:eek:

Thanks Marvin. Het hupsen is leuk, maar mc heeft wel gelijk met die neer-en opwaartse krachten in de onderrug.:)

Hey dumba, der zit weer een hoop volume in de training. Ziet er ook weer goed uit. Maar ben je ook met het groter geheel bezig zit er een plan kwa periodisatie e.d. achter?

Thanks, het wordt om en om vanaf volgende week. Wel bikkelharde trainingen komen er aan. Heel veel buiten trainen.:o Zeker met dit weer is het extra zwaar.:)

Buiten trainen? Volgende week? Dat ga ik je dus niet na doen!:D
Hoevaak train je eigenlijk per week?
Heb je een goed idee voor mij? Ik zit volgende maandag dinsdag woensdag in utrecht in een hotel met mn meisje, zal ik dan donderdag tm zondag vol door trainen om mn 4 trainingen per week nog te redden?

• #1.452
Buiten trainen? Volgende week? Dat ga ik je dus niet na doen!:D
Hoevaak train je eigenlijk per week?
Heb je een goed idee voor mij? Ik zit volgende maandag dinsdag woensdag in utrecht in een hotel met mn meisje, zal ik dan donderdag tm zondag vol door trainen om mn 4 trainingen per week nog te redden?

Dat buitentrainen bestaat dan uit push-ups en van de liggende positie sprinten, car push-outs, sprints, hakkebillen, etc.
Ik trainde 6x per week, maar dat gaat terug naar 4x. Donderdag t/m zondag moet lukken toch???

64kg bicep curls wtf?. nice man!

• #1.454
64kg bicep curls wtf?. nice man!

Ha ha. het is nog een eind van mijn PR-tje, maar het ging best lekker.

Borst
Log BP
6x45
10x45
8x50
5x55

1 hand db BP
8x15
8x15
8x20

Crossed bench db pull-over
10x15
10x15
15x20

Plate BP
15x20
15x20
10x40

Schouders
Zittende logpress
4x40
5x40
3x45
3x50 PR
2x55 PR totaal VPR

1 hand db shrug
8x15
8x15
10x25

BB front raise
10x10
12x10

1 hand fat db press
10x23

1 hand fat db shrug
20x23

Front shrug
10x60
10x60

Buik
Crunch
20x
20x
20x
25x
30x
40x

hanging kneeraise
8x
8x
8x

Shotput sidebent/sidebent
5x15/8x15

Twist
250x

OR
Hyperext
15x
12x
15x

Mix
GM 10x10/twist 12x10/overhead GM 5x10/br.st.twist 10x10/gm 10x10

1 hand BB press 20x10/gm 10x10/twist 20x10

Side jumps over de BB 6x
Boxjumps 2 benig 60cm-1,2m 2x

2 km crosstrainer

Dierenmedley:Ratwalk 50kg:10 meter/duckwalk 100kg:16m/froggiejumps 4x24

Ik heb nog geen idee of ik morgen of overmorgen ga trainen, want het zijn 2 bijzondere dagen voor me.:)
Ik zie nu pas hoe lang de training was. Ik zat in een flow o.i.d.;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha die kikkersprongen zyn ****ing heavy

sterke curls
zat zeker wel een beetje cheat in he

De grote vraag zal altij blijven; wat levert het op zo n rep over het geheel gezien.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven