AndroidHealthClinic

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
:roflol: idem hier

:roflol:

OMG :roflol:

OT: ik snap er niets van, maar jij bent tevreden, dus ik ook maar weer :p

Het ging lekker.;)

Ja maar je ging ook cutten of bulken of weet ik veel wat, en anders verzin je tegen die tijd wel weer wat! Stel me niet teleur rattenmans!

Ik voel me goed en kan gerust 2 sportjes mixen. Ik ga 4kg cutten voor het NK en dan een paar kg erop gooien. Ratman is btw een bijnaam die ik aan Merchtem (STM-wedstrijd) heb overgehouden.
Geen Highland Games helaas; voor 3 sporten ben ik te oud geworden.

Het ging lekker.;)

Ik voel me goed en kan gerust 2 sportjes mixen. Ik ga 4kg cutten voor het NK en dan een paar kg erop gooien. Ratman is btw een bijnaam die ik aan Merchtem (STM-wedstrijd) heb overgehouden.
Geen Highland Games helaas; voor 3 sporten ben ik te oud geworden.

Ja dat weet ik, ik stond je toen nog aan te moedigen. Maar zoals ik al zei je verzind wel weer wat anders. Succes met verzinnen!

• #1.563
Ja dat weet ik, ik stond je toen nog aan te moedigen. Maar zoals ik al zei je verzind wel weer wat anders. Succes met verzinnen!

Wat moet ik verzinnen; ik ben vorig jaar bijna alleen maar ziek geweest en ben niet verder gekomen als 8 kleine wedstrijdjes.
Dit jaar 5 grote wedstrijden. Ik laat nooit zonder goede reden verstek gaan. De afgelopen 10 jaar heb ik in 6 sporten 103 wedstrijden gedraaid.
Ik denk dat dat meer als genoeg zegt.:)
Was jij in Merchtem??? Sarko Alberts was daar wel en ook de zwaarste man van Belgie (Florent Veldeman)

Hahaha, woordenboek is wel handig :p Moet idd ook ff googlen... goedemorgen 103 wedstrijden!

Een trimloop is geen wedstrijd, maar dat weet Dumba ook wel.

• #1.566
Dus je draait iedere maand 1 a 2 wedstrijden, dan heeft vorig jaar toch weinig opgeleverd volgens mij en is het meeste gehaald in die 5 jaar er voor.

• #1.568
Dus je draait iedere maand 1 a 2 wedstrijden, dan heeft vorig jaar toch weinig opgeleverd volgens mij en is het meeste gehaald in die 5 jaar er voor.

Vorig jaar was een kruisjaar en bleef de teller op 0 steken.
Het komt voort uit gewichtheffen, powerliften, gripsport, highland games en atletiek en sterkste man.
Omdat ik ook wedstrijden in de winters heb gedraaid was het vaak 2-3x per maand en in andere maanden niets.:)

Ik ben ook zeer benieuwd welke 103 wedstrijden je hebt gedaan. Ik tel rustig tot 10 en wacht op antwoord.

Het gaat ook gewoon oneindig door dit --->:roflol:
Rat"power"...

Zo moeilijk zal het niet zijn om die lijst met wedstrijden te posten. Aangezien hij ook zo goed wist dat het er 103 waren.

• #1.574
Wat een leuke reacties allemaal. Ik zal proberen in 1x alles te beantwoorden.
Status niet-aktief lijkt me logisch. In 2007 was de laatste x STM voor me en na bijna 3 jaar niets te hebben gedaan op dat gebied lijkt het me logisch dat Jan me eruit heeft geschopt.;)

Daar gaat hij dan.
Strong Man 26 wedstrijden waaronder meerdere B-wedstrijden in bijvoorbeeld Steenwijkerwold met o.a. Martijn Bouma (geen familie:o en Sennyschonewillen
Highland Games 15x oa. Swifterband en 2x op 1 dag in Friesland
Grip 2x in Duitsland
Atletiek 10 wedstrijden waaronder werpdriekampen speer,kogel,discus
Tennis 28 waaronder 2x een finaleplek. Logisch want krachtig serveren en naar het rennen is best eng voor een tegenstander.:rolleyes:
Hardlopen 25 wedstrijden waaronder 1/2e van Hilversum (ik leek wel een slak) Dit zijn officiele wedstrijden en geen trimloopje:D
Gewichtheffen 3x waaronder een 2e plek op de NK in de tot 105kg. 2 kwamen niet opdagen vanwege vermeend dope-gebruik.
Powerliften 4x waaronder het NK deadlift open klasse 6e geloof ik.

Ik ga niet de hele lijst opsommen, maar mocht dat ook nog nodig zijn dan kan dat. Ik had eerder al aangegeven dat dit aantal in meerdere sporten behaald is. Ik kon niet eerder online zijn omdat ik met de adm bezig was.

Vandaag 6km wandelen, snellwandelen en joggen gedaan. Lekkere spierpijn in de heupen van gisteren.:)

Oh, stom van me; opgeteld is dit 103.:)

Laatst bewerkt:
Kom ik aan met maar 3 wedstrijden. Heb nog wat te gaan wil ik de 103 bereiken.

• #1.576
Kom ik aan met maar 3 wedstrijden. Heb nog wat te gaan wil ik de 103 bereiken.

:roflol::lol: Ik viel bijna van mijn stoel van het lachen. Jij komt er wel; ik denk dat je me verpletterd de 18e van april. Ik ga zo STM trainen. Ik ga stiekum misschien toch top 5 proberen te halen. Niet doorgeven aan de anderen.
Sjjjjt.:o;)

Haha wel een beetje een tegenvaller marco, 28 tenniswedstrijden en 2 finales:P
heb je ook ooit competitie gespeelt ofzo?

dat zijn idd aardig wat wedstrijden marco
alleen denk ik dat ze hier de tennis-wedtrijden gaan wegstrepen
toch een acceptabel aantal
ik was vroeger erg goed in pingpongen - telt dat ook;)

Tennis telt toch niet !~
ik heb wel 1000 wedstrijden gebasketbalt...:rolleyes:

Highland Games 15x oa. Swifterband en 2x op 1 dag in Friesland

2003 7 wedstrijden (Lisse Lisse Dronrijp Balk Bolsward Sneek Sloten)
2005 2 wedstrijden (Ederveen Lisse)
2007 1 wedstrijd (Weiland Games, Folsgare)

Bron: RDP en HGF

Heb jij wellicht info over games van vóór 2003, want daar moet je het over hebben dan (Swifterband ?).. Zou ik erg blij mee zijn voor mijn site.

Laatst bewerkt:
Toch wel respect voor al die wedstrijden die je gedraait hebt, Marco. Die gewichthefwedstrijd waar je aan mee deed waren toch maar twee deelnemers in je klasse? Stelt die 2de plek dan toch in een ander perspectief ;)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven