The Xtralarge
Huge Freak
- Waardering
- 457
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 120kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha wel een beetje een tegenvaller marco, 28 tenniswedstrijden en 2 finales![]()
heb je ook ooit competitie gespeelt ofzo?

dat zijn idd aardig wat wedstrijden marco
alleen denk ik dat ze hier de tennis-wedtrijden gaan wegstrepen
toch een acceptabel aantal
ik was vroeger erg goed in pingpongen - telt dat ook![]()

Tennis telt toch niet !~
ik heb wel 1000 wedstrijden gebasketbalt...
2003 7 wedstrijden (Lisse Lisse Dronrijp Balk Bolsward Sneek Sloten)
2005 2 wedstrijden (Ederveen Lisse)
2007 1 wedstrijd (Weiland Games, Folsgare)
Bron: RDP en HGF
Heb jij wellicht info over games van vóór 2003, want daar moet je het over hebben dan (Swifterband ?).. Zou ik erg blij mee zijn voor mijn site.
Toch wel respect voor al die wedstrijden die je gedraait hebt, Marco. Die gewichthefwedstrijd waar je aan mee deed waren toch maar twee deelnemers in je klasse? Stelt die 2de plek dan toch in een ander perspectief![]()

Ik heb een keer meegelopen met de CPC maar zie dat toch echt niet als wedstrijd. Als je meedoet voor de topplekken (bovenste 20% of zo) dan ben je competitief bezig in dat soort massale wedstrijden anders ben je gewoon een letterlijke meeloper die het leuk vind om een vaantje te krijgen na afloop.

Swifterband was met een zekere mr.Hams en Zijlstra in 2001. Ron v.Wamel deed toen nog mee.
ja dat snap ik, maar heb je niet meer info ?
datum, uitslag enz.
Met Ron heb ik nog getraind toen ik in Den Helder woonde

je zou me er een groot plezier meedoen
Heb Ron voor het laatst 5 jaar geleden gezien in Haarlem.
Hij zat toen in de beveiliging.
Volgens mij werkt ie nu in de jeugdgevangenis in DH

Thanks Bas. Morgen wil ik even kijken of 200kg conan's wheel en 200kg duckwalk in 1 medley kunnen.![]()

Heb je die rows als circuitje gedaan?
Lekker die 8m op het wheel
Er kon geen mm meer bij.Ja, rowen doe ik vaak als circuit en die 8m heeft een paar lekkere bloeduitstortinkjes achtergelaten.Er kon geen mm meer bij.
De wedstrijd in Swifterband was btw een demonstratie en volgens mij de eerste keer in Nederland. Het jaar daarna 2002 is de sport echt begonnen,
maar dat zoek ik nog even uit.![]()

thanx
het eerste NK in NL was reeds in 1989
zie [Link niet meer beschikbaar]
stevige squats weer dumba - 140 is niet niks
tevreden met je trainingen zo far

.