XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Gelukkig is alles goed bij je. We werden al ongerust.
Ik stapte precies op het touw en dat gaf niet mee...ploep daar lag ik.
Die andere was tijdens de hinkstap. Ik gleed door en daar lag ik weer.
Sneeuw is gelukkig zacht, dus morgen misschien alleen een paar blauwe plekken.:D

Ja onvoorstelbaar heb mij alleen twee dagen niet laten zien hier :o
Maar wel lief van iedereen :p

Oef ja sneeuw lijkt zacht maar kan je idd wel blauwe plekken bezorgen.
Je gaat anders wel lekker Dum nog even door beuken het zo de 14e :thumbs:
 
Ja onvoorstelbaar heb mij alleen twee dagen niet laten zien hier :o
Maar wel lief van iedereen :p

Oef ja sneeuw lijkt zacht maar kan je idd wel blauwe plekken bezorgen.
Je gaat anders wel lekker Dum nog even door beuken het zo de 14e :thumbs:

Bedankte Greetje. Ik moet de screening nog afwachten. Dan weet ik zeker dat ik kan meedoen.

Vandaag 1,5km tempojogging en 1,5km snelwandelen gedaan. Je had de mensen moeten zien toen ik een fietser snelwandelend inhaalde.:eek: (mijn top ligt rond de 17-18km/u):)
 
Bedankte Greetje. Ik moet de screening nog afwachten. Dan weet ik zeker dat ik kan meedoen.

Vandaag 1,5km tempojogging en 1,5km snelwandelen gedaan. Je had de mensen moeten zien toen ik een fietser snelwandelend inhaalde.:eek: (mijn top ligt rond de 17-18km/u):)

Ghehe mooi zeg :D en snel :)
 
Ghehe mooi zeg :D en snel :)

Merci, was wel lachen. Ik doe overigens niet mee aan het NK Snelwandelen. Ik krijg de km-tijd niet onder de 5 minuten en ene Harald de Man (al jaren de #1 in NL) loopt 22.30 minuten over 5km. Daar waag ik me nog niet aan. Ik zal nu 32-33 minuten over 5km doen.:)
Maar op korte stukken 45m in 8.93 sec ben ik wel bloedsnel. Ik zal maar een keertje een NK Snelwandelsprint organiseren. Dat NK is btw 20 feb.

Zometeen kracht-en conditietraining.:)
 
Laatst bewerkt:
Deel 1:
1. BB curl 12x20/vanuit nek drukken (tri)8x20/CG upr.row 10x20/1 hand db press 10x22,5/stiff DL 10x50/zittend kuitheffen 75x20/twist 30x20/GM 12x20
2. 1 hand row 5x65/Tbar row 6x80/small row 6x70/1 hand db press 7x27,5/zittend kuitheffen 60x20
3. 1 hand row 2x90/Tbar row 8x104/1 hand db press 5x33,5
4. Ballistisch BP 15x25/crunch 30x/kogelstoot BP 10x25/twist 40x
5. Jumps over 50cm 4x/overhead GM 8x25/jump over 50cm met 25kg in de nek/knieheffen 10x
6. Duckwalk 110kg met over een 50cm hoge hindernis stappen:eek::rolleyes:/hupsen 20x/hakkebillen 20x/knieheffen 20x/hupsen 30x

Afgesloten met wat sprongetjes zoals hinks over 50cm:D:D:D
 
Sprongetjes over hinks, hakkebillen, hupsen.
Ga door, ga door! :wanker:
 
Harald de Man? Dat is een voormalig wedstrijdskieer, kan niks vinden op zijn naam in combi met snelwandelen. Bedoel je niet Harold van Beek?
 
Sprongetjes over hinks, hakkebillen, hupsen.
Ga door, ga door! :wanker:

Ik ga lekker door tot bloedens toe.:o;)

Harald de Man? Dat is een voormalig wedstrijdskieer, kan niks vinden op zijn naam in combi met snelwandelen. Bedoel je niet Harold van Beek?

Kan ook. Ik ben niet zo goed in namen. Volgens mij is hij 20/voudig Nederlands kampioen en ik heb weinig zin om 10x ingehaald te worden op een 200m baan.:fire:
Keihard er voor gaan, want in juni is een herkansing.;)

---------- Toegevoegd om 11:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:30 ----------

WTF?
Foto's please. :D

Vanavond komt mijn vrouw thuis. Ik zal ff een leuk fototje maken of een filmpje als dat lukt.:)
 
Helaas gisteren was de energie helemaal weg, dus (nog) geen foto gemaakt.

Wel een noviteit: hakketakken=over het touw met links erover springen en eenmaal erover direct met het andere been over het touw jumpen.

Hakketakken over 40cm 12x in 10 seconden
Jumps over 50cm 10x
Hakkebillen 50x
Knieheffen 40x
Jumps over 55cm 8x in 10 seconden
Jumps over 55cm met 2x5kg schijf 4x
karatekicks 1,8-2,0m 4x





90kg logpress (kleine log helaas; met de grote ging het nooit goed) en de eerste dag met Dumba.:grinny:

GetAttachment[5].jpg


Geboorte van dumba.jpg
 
goed gedaan makker
 
goed gedaan makker

Merci. Net nog even op de atletiekclub geweest. Alles sneeuw. Misschien vanavond even een bezem meenemen en toch maar wat echte sprongen oefenen.
Ik neem aan dat ik gescreend ben en dat mijn deelname vaststaat.
Voor het eerst in 5 jaar voel ik weer echte spanning. Alle goede hinkstappers zijn gelukkig 40+, dus daar heb ik geen last van.:o
Ik denk dat ik 0/1/2 tegenstanders heb, dus een medaille is snel gehaald:)

Ik zit btw ook op een ander forum te loggen wat in niets op ddb lijkt.;):D
 
brute log lift foto :P
 
Weeral vette foto's! Zeker die loglift ook!:D! Maar tering 17-18km/h snelwandelen...:eek:
 
brute log lift foto :P

Thanks Mike; het cutten gaat btw waanzinnig goed...+0,5kg.:o:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:18 ----------

Weeral vette foto's! Zeker die loglift ook!:D! Maar tering 17-18km/h snelwandelen...:eek:

Thanks Marvin: ik moet dat snelwandelen wat langer gaan volhouden. Qua tempo loop ik er al heel wat van die gasten uit, alleen gaan bij mij de lichten na ongeveer 400m helemaal uit.;):D
 
Wanneer komt die duckwalk pic met 50cm hoge obstakels? Een filmpje zou nog fijner zijn.
 
Wanneer komt die duckwalk pic met 50cm hoge obstakels? Een filmpje zou nog fijner zijn.

Op zich valt er niet veel te zien. Ik stap gewoon met een gewicht tussen mijn beentjes over een touwtje heen.;)
Als je het wilt kan ik het vanavond wel ff doen.
 
FF wat foto's gemaakt. Wel leuk om te doen: Met 110kg tussen de benen over 50cm touw heen stappen. 1 hand db press 4x38,5 en Axle Clean & press 71kg. De laatste is meer rattig.:)









Ik was toch lekker 3 minuten bezig.:o :)

Ik moet er wel bij zeggen dat ik behoorlijk de griep heb momenteel.

DSCF3003.jpg


DSCF3004.jpg


DSCF3005.jpg


DSCF3006.jpg
 
de tering, hoe zware schijven heb jij dat je met 3 (6) schijven 110 kg maakt?
nice pics:D
 
de tering, hoe zware schijven heb jij dat je met 3 (6) schijven 110 kg maakt?
nice pics:D

Logje=10kg+4x20 en 2x10. Met Dumbi op de schouder.:)
Nu een paar daagjes uitgriepen.
Een paar daagjes goed rusten en me op het andere rattige forum focussen.:);)
Tot 14 feb. Greetzzz
 
Laatst bewerkt:
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven