XXL Nutrition

Pumba en Xunia's rattige logje

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik ben weer beter en helemaal pissed. Daar kunnen alleen goede dingen uitkomen.:mad: Ik mag 14 feb niet meedoen, omdat ik geen prestatie heb neergezet in wedstrijdverband. Dus nu gaat de hele focus naar 18 april en de wedstrijden daarna. Handig dat ze dat zo lekker onduidelijk ergens hebben neergezet. Ik moet dus nu aan alle kleine shitwedstrijden meedoen die ik maar kan vinden om een ''officiele wedstrijdfockingprestatie'' neer te zetten.
Yes, I'm happy.:o
 
Hmmm dat is dan weer minder.
Doe jij dan duckwalks met dumbbells? Kun je die niet beter buiten trainen want op die zolder heb je maar weinig ruimte om te kunnen lopen.
 
Laatst bewerkt:
leuke foto's dumba
zwaar die one hand db press - pff
idd lullig dat je niet mee kunt doen
positief is wel de winst van je cluppie - very nice

om je op te monteren - hier een filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo
 
Hmmm dat is dan weer minder.
Doe jij dan duckwalks met dummbells? Kun je die niet beter buiten trainen want op die zolder heb je maar weinig ruimte om te kunnen lopen.

leuke foto's dumba
zwaar die one hand db press - pff
idd lullig dat je niet mee kunt doen
positief is wel de winst van je cluppie - very nice

om je op te monteren - hier een filmpje

http://www.youtube.com/watch?v=jHPOzQzk9Qo

Ha ha. Jullie maken mijn dag weer goed. De duckwalk is met het logje.
0-1 was lekker gisteren zeker tegen AZ waar ''we'' al 13 jaar niet konden winnen.
Ik ga gewoon lekker in juni op 9 onderdelen meedoen en daar flink scoren.
Ik zal ze leren dat stelletje randdebielen met hun vage regeltjes. Ze zagen mijn inschrijving eind december al en nu komen ze hiermee aan.
Het ergste is nog dat ze me 2 zekere medailles (hinkstap en ver) door mijn neus boren. Schrijf alvast maar 2 medailles voor me op in juni, want nu ga ik doorknallen. En ik ben meteen een stuk gevaarlijker bij mijn andere wedstrijden.:D
 
klote dat je niet mee mag doen man! (en klote voor ons want nu heb je meer tijd om voor te bereiden op de NCC :P)
 
klote dat je niet mee mag doen man! (en klote voor ons want nu heb je meer tijd om voor te bereiden op de NCC :P)

Ja, het was wel ff balen, maar nu heb ik nog minder tijd om de NCC voor te bereiden, omdat er nu veel kleinere wedstrijden gedraaid moeten worden om me voor juni te kwalificeren. Ik doe mee met ver,hoog,hinkstapsprong,kogelstoten,discuswerpen,polsstokspringen,speer en misschien om ze te pesten met de 100m.;)
 
Nu ik mijn eerste frustratie te boven ben kan ik wel aankondigen dat er v.a. morgen nog veeeeel harder tegen aan ga en dat er een aantal dikke, brute trainingen gaan komen. Grrrr.:)
 
Ha ha. Jullie maken mijn dag weer goed.
En ik ben meteen een stuk gevaarlijker bij mijn andere wedstrijden.:D
Je hebt een beetje een "rattige" instelling Dumba. :D
 
interessante log..niet alles gelezen maar je doet dus voornamelijk atletiek
leuke trainingen zie ik
nette loglifts....(moet ik ook eens proberen..nog nooit zoon ding uitgeprobeerd..liggen hier ook niet in de gyms hehe)
 
Je hebt een beetje een "rattige" instelling Dumba. :D

Zeker weten. Ik zal ze leren.:) Ik zat 42 cm boven de beste jaarprestatie van 2009 met de hinkstap.

interessante log..niet alles gelezen maar je doet dus voornamelijk atletiek
leuke trainingen zie ik
nette loglifts....(moet ik ook eens proberen..nog nooit zoon ding uitgeprobeerd..liggen hier ook niet in de gyms hehe)

Thanks. Het is na 18 april alleen nog maar atletiek. Nog 1x wat proberen te presteren met Strong Man en dan de medaillekast vullen middels de atletiek.;)
 
Het begin is gemaakt.:evilred:
Speer
3x3x3,5
2x6,5

Discus
2x4x2,5

DB stoten (als kogel)
2x3x7,5

Hinks
8x25

Hakkebillen 16x25/knieheffen 10x25/kaatsen 10x25/hupsen 10x25

Hupsen 20x25/jumpsq 10x25

1 hand gestrekte lat. side raise
2x6x7,5
2x8x10

1 hand db shrug
2x8x22,5
2x8x28,5

BB front raise/CG upr.row
2x6x25/2x10x25

Vanavond kogel, discus, ver & hinkstapsprong (in de sneeuw???) op de club.:)
 
krappe zolder lijkt het wel kerel ... nette pics !

Succes vanavond, je bent al goed opgewarmd :p
 
krappe zolder lijkt het wel kerel ... nette pics !

Succes vanavond, je bent al goed opgewarmd :p

Thanks Rob. Het is 5x4m, maar dan moet de sauna er nog afgehaald worden.:)
 
Ik wou dat ik het had, 5x4 ;)
En die sauna ook wel trouwens. :D

Lekker gehupst en gehakkebild enzo Dumba.
 
Ik wou dat ik het had, 5x4 ;)
En die sauna ook wel trouwens. :D

Lekker gehupst en gehakkebild enzo Dumba.

Merci Hum. Binnenkort ga ik weer hakketakken (kijken of jullie nog weten wat dat is:p)

Ik heb net met mijn trainer gesproken en ik zal aan open wedstrijden mee gaan doen. O.a de NK werp 5-kamp =speer,discus,kogelstoten,kogelslingeren en gewichtwerpen (15,5kg) Geen leeftijdsgrens, maar gewoon die jonge gasten proberen weg te blazen.
NK Gewichtwerpen en wat losse voorwedstrijden.
Het wordt mijn zwaarste seizoen uit mijn carriere, maar wel 1 om later op terug te kunnen kijken met een heel goed gevoel.:)

Het begint 28 maart en eindigt zo rond eind juni. daarna 3 maanden niets en nog 1 NKtje eind sept.
In die 3 maanden zitten 23 wedstrijden als ik goed geteld heb.:o
 
Zal wel aan mij liggen maar volgens neem je na kwakkeljaar 2009 weer teveel hooi op je vork.
 
Zal wel aan mij liggen maar volgens neem je na kwakkeljaar 2009 weer teveel hooi op je vork.

Er zitten een paar hele eenvoudige wedstrijdjes tussen zoals gewichtwerpen (=3 worpen op een dag) een hinkstapwedstrijd, (3 sprongen op een dag) en een werp 3 en 5 kamp wat ook niet echt zwaar is.
Ik denk dat het wel mee zal vallen.;)
 
Er zitten een paar hele eenvoudige wedstrijdjes tussen zoals gewichtwerpen (=3 worpen op een dag) een hinkstapwedstrijd, (3 sprongen op een dag) en een werp 3 en 5 kamp wat ook niet echt zwaar is.
Ik denk dat het wel mee zal vallen.;)

Eric heeft wel een punt
niet teveel he , maar wel met beleid blijven trainen;)
 
Eric heeft wel een punt
niet teveel he , maar wel met beleid blijven trainen;)

Nee, met beleid dat is zeker. Mijn trainer vroeg me wat ik aan kan en kwam met heel veel leuke wedstrijden op de proppen. Ik wil mijn medailleseizoenrecord (mooi scrable-woord) van 16 verbreken.:)
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven