Fitness Seller

Pumba en Xunia's rattige logje

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.821
Het fietsen is mede door het heerlijke weer beperkt gebleven tot 22km.
Thuis nog de bil,hams en liesoefeningen gedaan.

Weekendje Amsterdam lijkt me wel verdiend.
Morgenochtend gaan we weg en dan zondagavond weer terug...laptop mee.;):D

Ik moet zeggen een prima trainingsweek achter de rug en ik zit te twijfelen betreffende 2 wedstrijden. De strongman in Belgie en de weiland games bij Wout. Geen van de 2 en volledig focussen op de atletiek of 1 van de 2??? of beide. hmmmm,hmmmm,hmmmm...zo is Hummer wsl aan zijn naam gekomen.:o:)
De overige 20+ staan wel vast inmiddels.

Laatst bewerkt:
  • #1.822
Gisteren een gesprek met mijn werptrainer gehad en met hem het seizoen doorgenomen: volgens hem is het onmogelijk om met zoveel kwalificatiewedstrijden voor de NK's voor de deur om nog iets te presteren op een Strong man wedstrijd. De highland games vond hij uitstekend passen, omdat ik nog werpwedstrijden ga doen en 3 van de 5 onderdelen op atletiek lijken.
Daarbij is de kans op een blessure (bijna 40:o) veel te groot en dan kan ik mijn mooie seizoen zo in de vuilnisemmer proppen.

Vanochtend nog een leuk circuitje van 20 minuten gedaan met daarin.
10 minuten crosstrainer
speerwerpen 3x6,5
discus 3x5
Chopperturnovers 3x8
Hakkebillen 50x
Knieheffen 50x
Kaatsen 20x
Trippling 20x
Kogel(db) stoten 3x8

Het voelde lekker aan. Wel megastijf in de heup/liesstreek.:)

De combinatie van beide sporten is ook verre van ideaal.

Gisteren een gesprek met mijn werptrainer gehad en met hem het seizoen doorgenomen: volgens hem is het onmogelijk om met zoveel kwalificatiewedstrijden voor de NK's voor de deur om nog iets te presteren op een Strong man wedstrijd. De highland games vond hij uitstekend passen, omdat ik nog werpwedstrijden ga doen en 3 van de 5 onderdelen op atletiek lijken.
Daarbij is de kans op een blessure (bijna 40:o) veel te groot en dan kan ik mijn mooie seizoen zo in de vuilnisemmer proppen.

10 minuten crosstrainer
speerwerpen 3x6,5
discus 3x5
Chopperturnovers 3x8
Hakkebillen 50x
Knieheffen 50x
Kaatsen 20x
Trippling 20x
Kogel(db) stoten 3x8

Hij heeft ook wel een beetje gelijk denk ik Dumba. :o
Zou natuurlijk wel erg jammer als je met blessures het seizoen in zou gaan. Vooral omdat je daar zo hard voor aan het trainen bent en je daar op verheugt. ;)

• #1.825
De combinatie van beide sporten is ook verre van ideaal.

Ik merk aan mijn lijf dat het bijna niet te doen is. Misschien toen ik tussen 20 en 30 was. Ik heb 8 kwalificaties te doen en daar richt ik me dan op.
Ik zal zo Jimmy mailen:(. Ik baal er wel van, maar dat gedoe met kwalificeren voor de atletiek hadden ze wel wat beter kunnen brengen.
Ik ben al flink pissed geweest op KNAU, maar dat hielp voor 14 feb niet meer. What the **** of iemand 10 meter in een training springt of tijdens een wedstrijd; we blijven allen gewoon 35 plussers die een wedstrijdje willen doen. Let maar op...er is gewoon niemand in de 35+ categorie die hinkstap doet, dus die titel blijft voor het 2e achtereenvolgende jaar vacant; dat is toch gewoon te zielig voor woorden en ik spring 10+m en ik mag niet meedoen.--->belachelijk:rolleyes:

Dan lekker weiland gamen als alternatief.:)

---------- Toegevoegd om 12:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:08 ----------

Hij heeft ook wel een beetje gelijk denk ik Dumba. :o
Zou natuurlijk wel erg jammer als je met blessures het seizoen in zou gaan. Vooral omdat je daar zo hard voor aan het trainen bent en je daar op verheugt. ;)

Mijn trainer heeft helaas bijna altijd gelijk. Laat hem dat maar niet horen.
En wat je zegt; ik kan niet wachten tot het seizoen begint.:)

Ach ja, je had sowieso al teveel ervaring voor een newcomers cup

• #1.828
Ach ja, je had sowieso al teveel ervaring voor een newcomers cup

Veel hoger als 5e-8e zou ik toch niet worden, maar ik had er toch al flink wat tijd ingestopt.:( Alles goed??? Long time no see.

Ik zeg niks :x
Lekker daar voor gaan zou ik zeggen je bent er een kei in! :thumbs:

Bedankt Greetje; nu moet ik wel wat laten zien zodat die mong*len ongelijk hadden met hun regeltjes.;)
Ik heb al wat lijsten in mijn kamer gehangen met tijden die ik wil lopen en afstanden die ik wil gaan halen. BTW in juli is het clubkampioenschap en 1 record is alvast voor mij. De hinkstap staat op 9,01m-->dat spring al als ik uit bed spring.:D:D:D

10 minuten crosstrainer
speerwerpen 3x6,5
discus 3x5
Chopperturnovers 3x8
Hakkebillen 50x
Knieheffen 50x
Kaatsen 20x
Trippling 20x
Kogel(db) stoten 3x8

zijn dat kilos??

• #1.834
maar goed op je deur laten kloppen dan voor dat er iemand naar binnen loopt en een kogel voor zijn b**kes krijgt :D

Dat kan zelfs zonder kloppen; als ik los laat gaan de gewichten dwars door de deur.
Mijn ratjes staan vlakbij, maar die slapen overal doorheen.:nowai::lol:

Erg jammer Marco, maar kom je ons wel aanmoedigen? ;)

• #1.836
Erg jammer Marco, maar kom je ons wel aanmoedigen? ;)

Vind ik ook. Opa's laatste Strong man kunstje noemde ik het. Volgens mij is er 1 of ander kwalificatie-gedoe die dag. Ik kijk overigens nooit naar wedstrijden. Ik doe mee of ik ben er niet.
1x een STM wedstrijd gekeken die 7 uur duurde bij 30 graden...pfff dat was gelijk de laatste x.:o:)

jammer idd, maar begrijp het wel.

• #1.838
jammer idd, maar begrijp het wel.

Ik baal er wel enorm van, maar met wedstrijden op 28 maart,31 maart, 6,11,13,17, 20, 25 en 27 april wordt het te veel; stomme kwalificatiewedstrijden:mad:.
Als ik 1 meter verspring en 20cm hoog dan ben ik al gekwalificeerd volgens mij. :o
Laat ik me maar aan hun regeltjes houden anders win ik nooit dat goud en bijbehorende titel. Ik houd jullie natuurlijk wel op de hoogte van de ontwikkelingen.:)

Nog wel een toevoeging voor het geval er vragen over komen: 28 maart is de circuitrun in Zandvoort, 31 maart een werp3kampin Grootebroek en 11 april de Kloetloop te Bovenkarspel. niet alles is kwalificatie gelukkig

Laatst bewerkt:
  • #1.839
Vandaag nog even 40 minuutjes cardio gedaan.
Incl. snelwandelen, hinkstap en 10-sprong.
Buiten hardlopen was een langggge tijd geleden en was wel weer een keer lekker om te doen. Op naar Zandvoort voor de Circuitrun...vroem, vroem.;)

Lekker in de kou, bikkel! Mij niet gezien

:thumbup:!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven