- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Mbt de clean voeding discussie. Ik denk dat mensen die beetje goede genetics hebben over het algemeen met meer weg komen. Dat is ook beetje reden waarom veel mensen met een goed fysiek het allemaal wat minder nauw lijken te nemen en sommige die tot 3 cijfers achter de komma alles inplannen niet per definitie de beste resultaten hebben (tov anderen). De mens is per definitie lui en als je goede gains maakt met minimale hasstle dan is er niet veel reden het jezelf veel moeilijker te maken.
Los daar van merk ik zelf sinds ik geen bewerkte shit meer eet en alleen clean food dat ik er aanzienlijk frisser uit zie. Betere huid, meer energie. Zal ook zeker een placebo effect bij zitten. Maar ik denk over het algemeen dat gezond eten alleen maar voordelen kan hebben en eigenlijk per definitie in bepaalde mate tot betere resultaten zal lijden. De vraag is een beetje hoe veel en en hoeverre je het als ongemak ervaart om altijd clean te moeten eten (vooral lastig als je veel kcals binnen wilt krijgen).
Ontopic: bruut fysiek Pun!!!
Ja ik denk dat onbewerkt voedsel tot op zekere hoogte voordelen met zich mee kan brengen. Maar het is inderdaad lastig, zeker in een bulk a 5000kcal om dan aan je kcal te komen.
En Thanks @Rob G

Of, jeetje ik ben nog lang niet daar waar ik wil komen.. Misschien toch eens een cursus self-image-awareness gaan volgen 

Ik moet er nog eens een ontwerp van laten maken dat mijn shape goed accentueert zonder dat heel mijn rug vol met inkt hoeft.