AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

Bezoekers in dit topic

Ik ben trots! :heart:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Wat een training weer:bow:
 
You are not a human being! Shit.. ga zo door
 
Godver gemist. Alsnog in.
 

Het valt toch best mee? 6 oefeningen maar..

Ik ben trots! :heart:

:heart: Daar doe ik het voor :kiss:

Wat een training weer:bow:

:cool:

You are not a human being! Shit.. ga zo door

Volgens mij wel hoor :D

Godver gemist. Alsnog in.

Beter laat dan nooit?

Nog vroeg in de contest is het wel leuk om zo nu en dan voeding te delen, LEES: Brofood / Happy Food / Yummie Food :D Naarmate mijn fysiek vordert zal ik op voeding steeds meer gaan aanscherpen. Het varieert nu een beetje tussen de 3500-4000kcal. En straks kunnen de onnodige kcal (cola enzo) eruit en vervangen worden voor shit waar ik echt wat aan heb. Voor nu is dat nog niet nodig :o

upload_2018-5-17_9-5-49.png
 
Jelly op de cola, fuck die koekjes. Ik wil cola, ooh wacht bijna festival weekend.
 
Die voeding weer:roflol:
If it fits..it fits
 
Okay ik zal bijten; tot op welke hoogte?
Wedstrijd droog ;)

Edit: Mogelijk lukt dat ook wel met IIFYM, maar daar kies je denk niet voor omdat dat de hoeveelheid voeding flink zou beperken..
 
Gelukkig heb ik die aspiraties niet, zou er echt niet aan moeten denken, geen coca cola cherry of vanille meer :eek:
 
Gelukkig heb ik die aspiraties niet, zou er echt niet aan moeten denken, geen coca cola cherry of vanille meer :eek:

Beide heb je nu toch ook light?
Smaak wen je na een week wel aan.
 
Beide heb je nu toch ook light?
Smaak wen je na een week wel aan.

Los van het feit dat ik de smaak niet lekker vind, krijg ik ontzettende maagpijn van frisdrank met zoetstoffen (op stevia na). Dus dan hoeft het van mij net zo goed helemaal niet meer.
 
Nondeju, flinke legpress, de rest ook trouwens:D

maar wat lijkt jou voeding zo weinig, of de mijne te gecompliceerd :duh:
Ik zit ook op zo'n 3500+
 
Nondeju, flinke legpress, de rest ook trouwens:D

maar wat lijkt jou voeding zo weinig, of de mijne te gecompliceerd :duh:
Ik zit ook op zo'n 3500+

Zijn veel makkelijke kcal (brood, frisdrank etc.)

Ik vind het key om het te doen op een manier waarop ik het vol kan houden, daar past geen eindeloos bakjes met pasta, rijst, kip etc. in.
 
Geen honger dan op 3500?
 
Eet je na 5en niks meer of lig je al om 8 uur op bed aangezien je er zo tering vroeg uit gaat?
 
Geen honger dan op 3500?

Jawel man ik sterf van de honger, word er stapelgek van :roflol:

Steeds weer die afweging, zal ik dit nu alvast opeten of pas strakjes... :mad:

Eet je na 5en niks meer of lig je al om 8 uur op bed aangezien je er zo tering vroeg uit gaat?

Die tijden moet je met een korrel zout nemen, in principe eet ik elk uur gewoon. Na het avondeten eet ik inderdaad niets meer, maar dat is meestal pas tegen 19u en dan om een uurtje of 21u wel in bed inderdaad.
 
Back
Naar boven