- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
92.5 kg zie ik bij die foto. Wat weeg je nu? Wat een verschil man.
92.5 kg zie ik bij die foto. Wat weeg je nu? Wat een verschil man.
Ik merk met de jaren dat de kwaliteit van de massa gewoon een stuk beter/volwassener wordt en dat je lichaamssamenstelling ook blijft veranderen naarmate je langer traint. Je wordt met een beetje sturing gewoon steeds leaner en massiever.
Ik train ook al 10-11 jaar...ik betwijfel of de tijd dat je traint de enige factor is..Ik merk met de jaren dat de kwaliteit van de massa gewoon een stuk beter/volwassener wordt en dat je lichaamssamenstelling ook blijft veranderen naarmate je langer traint. Je wordt met een beetje sturing gewoon steeds leaner en massiever.

Ik train ook al 10-11 jaar...ik betwijfel of de tijd dat je traint de enige factor is..
Al zie ik bij mezelf ook wel minimale veranderingen, die in mijn geval enkel in de spiegel waarneembaar zijn en niet op de weegschaal, dus herken het deels..![]()

Tattooage lijkt ook steeds kleiner te worden
Bulk - Mei 2012 Latspread
Goddomme, kan een vliegtuig landen op je rug

Ik merk met de jaren dat de kwaliteit van de massa gewoon een stuk beter/volwassener wordt en dat je lichaamssamenstelling ook blijft veranderen naarmate je langer traint. Je wordt met een beetje sturing gewoon steeds leaner en massiever.
Jij en Saik en nog een paar hier, zijn mijn voorbeelden/helden, maar die combinatie van leaner en massiever is soms wel een beetje frustrerend voor een natural als ik.