AndroidHealthClinic

Contest Log Pun intended

Bezoekers in dit topic

Ik zet mijn geld op jou voor winst :thumb: Doen de winnaars van de vorige edities niet mee? Daar zaten ook wel goede fysieken tussen zo te zien.
 
Thanks! Maar vlak de tegenstand niet uit hoor, het gaat uiteindelijk om de beste prestatie tussen start en eind contest qua verandering. Daarbij kan men nog inschrijven tot eind mei, dus wie weet wie er nog allemaal bijkomen :cool:
 
hoho pas maar op nu ik mee doe :boksen:
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
:eek:
 
Ik train ook al 10-11 jaar...ik betwijfel of de tijd dat je traint de enige factor is..:windup:

Al zie ik bij mezelf ook wel minimale veranderingen, die in mijn geval enkel in de spiegel waarneembaar zijn en niet op de weegschaal, dus herken het deels..:o

Respect voor je definitie en symmetrie, maar jij lift gewoon niet zwaar genoeg imo.
 
Volgens mij ga je een erg goeie kans maken, wat een lijf heb jij man, echt bizar gewoon... Ben daar stiekem best een beetje jaloers op (in de goede zin trouwens hoor ;) )
 
Kleine nuchtere shape update, valt toch niet tegen na al het BBQ geweld deze mooie dagen :cool:

y1a3yv39.jpg


Zo benen en chest :flexgrin:

:wave:
 
Nice bruhhh dikke shit
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Hard. Beetje gyno tho?
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Kleine nuchtere shape update, valt toch niet tegen na al het BBQ geweld deze mooie dagen :cool:

y1a3yv39.jpg


Zo benen en chest :flexgrin:

:wave:

Damn. Welke whey gebruik jij dan?
Top fysiek! Bruut!
 
  • Like
Waarderingen: Vonk
Back
Naar boven