Omdat mijn fly echt no where near m'n press komt
Moet er niet aan denken 30 kg per hand te fly'en 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Moet er niet aan denken 30 kg per hand te fly'en 
Blijft er goed uit zien maat! Knap dat je zo droog blijft![]()

Omdat mijn fly echt no where near m'n press komtMoet er niet aan denken 30 kg per hand te fly'en
![]()
Mijn BP is echt ook bij lange na niet waar je hem zo verwachten. Gek eigenlijk hoe dingen uiteen kunnen lopen qua kracht.Omdat mijn fly echt no where near m'n press komtMoet er niet aan denken 30 kg per hand te fly'en
![]()
Ik denk dat het komt doordat ik echt al vanaf sinds ik begonnen ben met BB, de fly machine nooit overgeslagen hebMijn BP is echt ook bij lange na niet waar je hem zo verwachten. Gek eigenlijk hoe dingen uiteen kunnen lopen qua kracht.
Oh wauw.. er zijn nog mensen die normaal kunnen reageren. /stunned
Lekker bezig schat! Beter komende tijd beetje trainen waar we zin in hebben, zodat motivatie weer een beetje stijgt!
Deze train ging veel lekkerder dan wanneer we het allemaal plannen!

Lekker bezig schat! Beter komende tijd beetje trainen waar we zin in hebben, zodat motivatie weer een beetje stijgt!

Je moet toch zeker heb dubbele qua gewicht wat je met flys gebruikt kunnen pressen![]()

In b4 flypress met mini rom en gebogen armen
Wel nice tren Pun. En wederom goede pic

Wat een onzin weer in t foto topic, gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en je bent tenminste eerlijk
Lekkere training en nice die fly's! Nog doelen deze periode, bulken?

Lekker ding! Yeah en we doen het voor onszelf tenslotte 
Agree, vreemd is 't. M'n bench is dan wel weer redelijk als ik 'm een tijdje pak maar fly's zijn echt niet mijn talent. Mss door m'n lange apenarmen.
BP zal nooit mijn vriend worden, ik heb er echt enorme hekel aan op 1 of andere manier.
Je moet er ook een beetje lol in houden Hill. Laten we eerlijk zijn, de meeste hier gaan nooit echt iets bereiken in de sport op een goed fysiek na, waarom zou je 't dan niet doen op een manier die je zelf bevalt als je tevreden bent met de progressie die je op die manier maakt?
Ging me meer om het gezeik in het fototopic.. Kansloos gedoe. #hormones
Je moet er ook een beetje lol in houden Hill. Laten we eerlijk zijn, de meeste hier gaan nooit echt iets bereiken in de sport op een goed fysiek na, waarom zou je 't dan niet doen op een manier die je zelf bevalt als je tevreden bent met de progressie die je op die manier maakt?

Jij mag dat hoorGing me meer om het gezeik in het fototopic.. Kansloos gedoe. #hormones

Nou 8x120 BP gaat me echt niet lukken hoor
Was vast niet tegen jullie gericht![]()

Niet luisteren naar al die negatieve shit pun! In mijn ogen ben je nog steeds de lelijkste met het slechtste fysiek![]()

Vanavond weer wat UB werk aangezien de fysio benen even afraadt i.v.m. onderrug. Mooi dat je toch kan trennen!
EZ Bar Upright Row voor chest??