XXL Nutrition

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.022
Blijft er goed uit zien maat! Knap dat je zo droog blijft :D

Gewoon niet teveel eten? :D

Omdat mijn fly echt no where near m'n press komt :roflol: Moet er niet aan denken 30 kg per hand te fly'en :P

Ik denk dat het komt doordat ik echt al vanaf sinds ik begonnen ben met BB, de fly machine nooit overgeslagen heb :p Mijn BP is echt ook bij lange na niet waar je hem zo verwachten. Gek eigenlijk hoe dingen uiteen kunnen lopen qua kracht.

Je moet toch zeker heb dubbele qua gewicht wat je met flys gebruikt kunnen pressen ;)

Wat een onzin weer in t foto topic, gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en je bent tenminste eerlijk ;)
Lekkere training en nice die fly's! Nog doelen deze periode, bulken?

Oh wauw.. er zijn nog mensen die normaal kunnen reageren. /stunned

Lekker bezig schat! Beter komende tijd beetje trainen waar we zin in hebben, zodat motivatie weer een beetje stijgt!
Deze train ging veel lekkerder dan wanneer we het allemaal plannen!

Ik denk dat het komt doordat ik echt al vanaf sinds ik begonnen ben met BB, de fly machine nooit overgeslagen heb :p Mijn BP is echt ook bij lange na niet waar je hem zo verwachten. Gek eigenlijk hoe dingen uiteen kunnen lopen qua kracht.

Agree, vreemd is 't. M'n bench is dan wel weer redelijk als ik 'm een tijdje pak maar fly's zijn echt niet mijn talent. Mss door m'n lange apenarmen.

Lekker bezig schat! Beter komende tijd beetje trainen waar we zin in hebben, zodat motivatie weer een beetje stijgt!

We plagen Pun maar een beetje hoor ;)

:roflol:

Je moet er ook een beetje lol in houden Hill. Laten we eerlijk zijn, de meeste hier gaan nooit echt iets bereiken in de sport op een goed fysiek na, waarom zou je 't dan niet doen op een manier die je zelf bevalt als je tevreden bent met de progressie die je op die manier maakt?

• #2.030
Je moet toch zeker heb dubbele qua gewicht wat je met flys gebruikt kunnen pressen ;)

Nou 8x120 BP gaat me echt niet lukken hoor :p

In b4 flypress met mini rom en gebogen armen

Wel nice tren Pun. En wederom goede pic

Haha als ik in een goede bui ben dan vraag ik Hill wel een x filmpje te maken ;)

Wat een onzin weer in t foto topic, gewoon doorgaan waar je mee bezig bent en je bent tenminste eerlijk ;)
Lekkere training en nice die fly's! Nog doelen deze periode, bulken?

Thanks ouwe! Ja ach, haters hou je altijd. Tegenwoordig denken al die natty knurften daar, dat je met een kuurtje test van 500mg 8 weken lang, meteen Ronnie Coleman bent ;)

Doelen zijn gewoon om wat lean te blijven en wat te groeien. Die 100KG moet toch onder de 11% een keer aangetikt worden.

Hihi :heart: Lekker ding! Yeah en we doen het voor onszelf tenslotte :kiss:

Agree, vreemd is 't. M'n bench is dan wel weer redelijk als ik 'm een tijdje pak maar fly's zijn echt niet mijn talent. Mss door m'n lange apenarmen.

Ja mijn armen zijn ook niet de kortste trouwens, maar misschien zuigt mijn form wel gewoon :o BP zal nooit mijn vriend worden, ik heb er echt enorme hekel aan op 1 of andere manier.

Was vast niet tegen jullie gericht :kiss:

Je moet er ook een beetje lol in houden Hill. Laten we eerlijk zijn, de meeste hier gaan nooit echt iets bereiken in de sport op een goed fysiek na, waarom zou je 't dan niet doen op een manier die je zelf bevalt als je tevreden bent met de progressie die je op die manier maakt?

De meeste negatieve kritiek komt van jelly fuckers anyway.. En we sporten voor onszelf idd!

Jij mag dat hoor :o Ging me meer om het gezeik in het fototopic.. Kansloos gedoe. #hormones

:p

Ja, heb je helemaal gelijk in.

Alleen mietjes gebruiken steroiden. Ik heb gehoord dat je dr een kleine p**mel van krijgt.

Jij mag dat hoor :o Ging me meer om het gezeik in het fototopic.. Kansloos gedoe. #hormones

Gelukkig, ik dacht al... :p
Laat mensen lekker lullen, iedereen moet doen waar hij/zij zich goed bij voelt. En tegen een beetje kritiek kunnen natuurlijk :D

---------- Toegevoegd om 13:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

Nou 8x120 BP gaat me echt niet lukken hoor :p

Was vast niet tegen jullie gericht :kiss:

Lol eitje man ;)

Als we niet meer mogen zeiken is er niks aan hoor :D

Niet luisteren naar al die negatieve shit pun! In mijn ogen ben je nog steeds de lelijkste met het slechtste fysiek :heart:

• #2.036
Hallooo lieve DBB Kindertjes..

Ik heb nog steeds irritant veel last van mijn rug, maar kan gelukkig best wel wat trainen in de Gym. Zolang ik maar niet te gek doe en rekening hou met mijn onderrug. Dus ondanks al het geklaag word er best nog wel getraind zo nu en dan. Vorige week fysio gehad en heeft de boel wel wat losser gemaakt met dryneedling en massage. Woensdag mag ik weer :engel:

Goed en dan nu de train van afgelopen zaterdagmorgen, daar komen jullie tenslotte voor toch? :o

Chest & Biceps enzo

Incline DB Presses
12x20
10x25
08x30
08x35 Hmm not bad :)

Cable Fly's
10x20
10x20
10x20

Incline Smith Presses Dropset
14x85
11x70
09x60

EZ Bar Upright Row s.s. DB Curls
10x40 - 10x25
10x40 - 10x20
10x40 - 10x20

DB Hammer Curls Dropset
18x25
11x15
07x10

Leuke train gehad :) Vanavond weer wat UB werk aangezien de fysio benen even afraadt i.v.m. onderrug.

Actiefotootje van de kabel vlieg:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooi dat je toch kan trennen!
EZ Bar Upright Row voor chest??

• #2.038
  • #2.040
Lol dat stond er nog niet bro ;)
Geile pic hoor :eyebrow:

Haha dat moet wel anders stond er dat ik de post ge-edit zou hebben.. Wat niet zo is :p
Het is nog vroeg, ik vergeef het je :D

Dank, niet teveel fappen he, denk om de needs van de vrouw!

Terug
Naar boven