AndroidHealthClinic

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.122
Zo lieve logkindertjes, ik zal pas in Januari weer actief gaan loggen.

Vanavond kerstfeest van de zaak..
Vrij/Zat Superdude trains zodat ik zaterdagnacht met mijn superwoman de superdude uit kan hangen @ MegaWATT.
Daarna komen de kerstdagen en zal ik vooral veel zuipen en vreten, wat minder sporten :o

Vanaf 5 januari gaan we weer de draad oppakken en doorknallen richting de lente met een nieuwe blast.

Alvast fijne feestdagen enzo, mogen de gains epic worden in 2015 voor iedereen :cool:

Kusjes Pun :kiss:

Je zit toch nu al in een blast?

Fijne dagen dikke en een kusje voor Hill :kiss:

• #2.124
Nee ben nu weer aan het cruisen.. blasten is zo zonde als je 3 weken met de pet naar gooit (okee extra met de pet naar gooit :o )

Lol dat je die pet uberhaupt nog terug kunt vinden ;)

Was korte blast dan?

Nee ben nu weer aan het cruisen.. blasten is zo zonde als je 3 weken met de pet naar gooit (okee extra met de pet naar gooit :o )

Kerst juist ideaal om te blasten man :') Vol gas eten naar binnen en proberen 3-4x per week te trainen :D

• #2.128
Wat wordt je blast?

• #2.130
Ik zat ook aan test tren deca te denken:D
500 test 600 tren 800 deca?;)

• #2.132
Sex is overrated :(
Vooraltijdalleen.jpg

Ben ik nog niet over uit eerlijk gezegd.. Test/Tren/Deca of Test/Tren/NPP zoiets denk ik. Maar na de kerst maar even rustig kijken :)
Als je dat nou eerder had geweten...dan had je het voor kerst kunnen vragen..:rolleyes:

Fijne vreet- & feestdagen!:thumb:

blast begint vandaag?

• #2.136
Nee haha nog een weekje of 2 cruisen bro. En heb griep dus schiet sowieso niet op dan xD

• #2.138
Zooo daar zijn we weer :D

Na alweer wat trainingen achter de rug te hebben kunnen we weer volgas knallen! Geen pijntjes, geen verkoudheid en griep meer. Dus hopelijk een goede start voor deze blast. Kijken of we er nog wat massa bij kunnen trainen de komende 10 weken. Daarna is het alweer bijna April en moeten we weer wat in VP gaan zakken.

We aimen op 3x per week trainen en waar mogelijk zal het 4x worden.

Trainingen:
  • Legs/Traps/Abs
  • Chest/Back/Bi/Tri/Delts

Voeding:
  • 4500-5000kcal
  • 275-350 eiwhutttt
  • 400-600 carbs
  • 150-200 vet

Aandachtspuntjes:
  • Benen (omtrek)
  • Chest (dikte)
  • Rug (dikte)

AAS:
  • 01-03 Dbol 50mg ed
  • 01-03 250/200 test/deca e3d
  • 02-10 375/300 test/deca e3d
  • 02-10 Provi 50mg ed

Omdat benen altijd een issue is geweest ivm blessures die op de loer liggen als ik me weer eens laat verleiden tot stommiteiten qua oefeningen, ga ik het anders aanpakken om er toch wat meer massa op te krijgen en hopelijk blessurevrij te blijven. Dus ik ga lekker yolo alleen oefeningen doen die ik leuk vind en die ik zonder problemen kan blijven uitvoeren. Dat ziet er als volgt uit:

Leg Day:
  • Reverse Hack Squat: 5x12
  • 45 Plate Loaded LP: 5x12
  • Lying Leg Curl: 3x10
  • Leg Extension: 3x10
  • Calves: 3x10

Er zal vast weer commentaar op komen, want geen squat etc. etc. Maar ach, dikke /care. Het blessurevrij sporten is me veel waard, dus ook jullie gezever :D

Er komen ook vast wel weer foto's voorbij binnenkort :)

Tot de eerste log! :kiss:

Succes Pun!:thumbs:

pl**ris dat zijn veel vetten.
Succes maat!

Terug
Naar boven