- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie tren man
Helaas pindakaas amper errectors te bekennen

Loop jij heel de dag zonder shirt en Hill achter je aan met een camera?![]()

Loop jij heel de dag zonder shirt en Hill achter je aan met een camera?![]()

Tren was heerlijk! Als je 5k aan kcals eet loop je niet heel de dag rond. Dan sta je heel de dag aan het fornuis en zit je aan de tafel![]()
Daar komt het wel op neer.. Weinig momenten op de dag dat mijn kaken niet in beweging zijn 
Als je 5k aan kcals eet loop je niet heel de dag rond. Dan sta je heel de dag aan het fornuis en zit je aan de tafel![]()
:$ :$ :$Tren was heerlijk!
Daar komt het wel op neer.. Weinig momenten op de dag dat mijn kaken niet in beweging zijn
![]()

Om vervolgens de tafel weer vol te zetten met pizza, chips, chocola, snoepjes..![]()
Gaat nog lekker worden dan met die deca erbij... bindt alvast een koordje rond zijn voeten. Dan ben je zeker
dat de ballon niet gaat vliegen

Dan moet je toch sneller leren eten! Ik heb eens een kiloburger met half om half gehakt met broodjes, friet, saus en garnering in 12 minuten opgegeten, daarna nog 5 bollen schepijs was berekend ook ongeveer 4500-5000kcals..Als je 5k aan kcals eet loop je niet heel de dag rond. Dan sta je heel de dag aan het fornuis en zit je aan de tafel![]()

+1, FMLLigt eraan wat je eet hoor, kan best hard gaan
FML met 2300 kcal....![]()

Gaat nog lekker worden dan met die deca erbij... bindt alvast een koordje rond zijn voeten. Dan ben je zeker
dat de ballon niet gaat vliegen