AndroidHealthClinic

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.181
Hnnngg, was lekkere intensieve train vrijdag!

5000kcal :roflol: jelly

Hoe zit je voeding er ongeveer uit op een normale dag?

• #2.186
Bedoelde eerder wat je zoal eet, niet je kcal/macro verdeling :D

Jouw ontbijt is evenveel als wat ik op een dag eet :roflol::janken:

• #2.188
Ohh hahaha heel veel brood in de ochtend. Gewoon brood, afgebakken brood, bolletjes, puntjes.. Veelal met Pindakaas, kaas, kipfilet en/of Smeerpaté. Een shake in de morgen er nog bij. Tussen de middag rijst en kip, verder vaak nog wat koekjes hier en daar.. Maar ook chocolade wordt niet uit de weg gegaan.. Oh en in het weekend toch wel 1 of 2 zakken chips en mnm's etc. Savonds weinig varatie 4/7 300-400gr tartaar, aardappels en broccoli. Soms een pak vissticks ter afwisseling. Maar een lekkere XXL schnitzel gaat er ook wel in hoor.. Of speklapjes mmmm... Leef de bulk leef :D

jelly op die voeding :(

Je zult z'n vriendin maar zijn en niets van al dat lekkers mogen omdat je in je cut zit :(

Ohh hahaha heel veel brood in de ochtend. Gewoon brood, afgebakken brood, bolletjes, puntjes.. Veelal met Pindakaas, kaas, kipfilet en/of Smeerpaté. Een shake in de morgen er nog bij. Tussen de middag rijst en kip, verder vaak nog wat koekjes hier en daar.. Maar ook chocolade wordt niet uit de weg gegaan.. Oh en in het weekend toch wel 1 of 2 zakken chips en mnm's etc. Savonds weinig varatie 4/7 300-400gr tartaar, aardappels en broccoli. Soms een pak vissticks ter afwisseling. Maar een lekkere XXL schnitzel gaat er ook wel in hoor.. Of speklapjes mmmm... Leef de bulk leef :D

Lol benieuwd hoe snel je michelin mannetje gaat worden :roflol:

wel lekkere bulk tho

• #2.192
Hahaha ach /care! Zolang mijn BP zich een beetje normaal gedraagt vind ik het niet erg :o

Zonde man zo te bulken. Moet je alles weer eraf cutten..

• #2.194
Ik vind mijn VP nog steeds binnen de grenzen. Mijn abs zijn nog zichtbaar.. Dat is een beetje waar ik aan vast hou, die moeten iig zichtbaar blijven..

• #2.196
Je kan abs nog op zichtbaar hebben boven 15% :P

Afijn beetje persoonlijke voorkeur maar ik blijf liever redelijk lean year round

• #2.198
Haha GTFO.. Flat kan ik nog altijd meer (nog steeds niet heel veel, true :o) liften dan decline BP..
Dat is de reden ook dat powerlifters een arch zetten. Decline kun je gewoon veel meer pressen (rom is tevens korter). Scheelde bij mij rond de 15 a 20kg.

• #2.200
Dat is de reden ook dat powerlifters een arch zetten. Decline kun je gewoon veel meer pressen (rom is tevens korter). Scheelde bij mij rond de 15 a 20kg.

Dan zal ik wel weer awkward body hebben :o En ik zet geen arch btw. Anyway nutteloze discussie weer aangezien ik niet flat bench en het me verder niet boeit hoeveel gewicht ik kan liften. De spiegel is veel belangrijker voor mijn oh zo fragiele ego :o

Terug
Naar boven