- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Hahaha

Ik BP niet in de smith, eigenlijk BP ik alleen maar decline. De rest doe ik met db's en cables.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hahaha
Ik BP niet in de smith, eigenlijk BP ik alleen maar decline. De rest doe ik met db's en cables.
5000kcaljelly
Hoe zit je voeding er ongeveer uit op een normale dag?
And there we go again....
---------- Toegevoegd om 13:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:12 ----------
Waarom niet flat & incline?

Ohh hahaha heel veel brood in de ochtend. Gewoon brood, afgebakken brood, bolletjes, puntjes.. Veelal met Pindakaas, kaas, kipfilet en/of Smeerpaté. Een shake in de morgen er nog bij. Tussen de middag rijst en kip, verder vaak nog wat koekjes hier en daar.. Maar ook chocolade wordt niet uit de weg gegaan.. Oh en in het weekend toch wel 1 of 2 zakken chips en mnm's etc. Savonds weinig varatie 4/7 300-400gr tartaar, aardappels en broccoli. Soms een pak vissticks ter afwisseling. Maar een lekkere XXL schnitzel gaat er ook wel in hoor.. Of speklapjes mmmm... Leef de bulk leef![]()

Omdat ego. Kun je minder gewicht hanteren.

) liften dan decline BP..Je kan abs nog op zichtbaar hebben boven 15%
Afijn beetje persoonlijke voorkeur maar ik blijf liever redelijk lean year round

Dat is de reden ook dat powerlifters een arch zetten. Decline kun je gewoon veel meer pressen (rom is tevens korter). Scheelde bij mij rond de 15 a 20kg.Haha GTFO.. Flat kan ik nog altijd meer (nog steeds niet heel veel, true) liften dan decline BP..
Dat is de reden ook dat powerlifters een arch zetten. Decline kun je gewoon veel meer pressen (rom is tevens korter). Scheelde bij mij rond de 15 a 20kg.
En ik zet geen arch btw. Anyway nutteloze discussie weer aangezien ik niet flat bench en het me verder niet boeit hoeveel gewicht ik kan liften. De spiegel is veel belangrijker voor mijn oh zo fragiele ego