- Waardering
- 16.994
- Lengte
- 1m50
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hihi.. grappig wel dat mensen vinden dat anderen een bepaald streven moeten hebben welke strookt met hun visie.. en wanneer het anders is het belachelijk is enz.
Ben blij dat Pun niet van die grote uit de kluiten gewassen legs heeft/wil..![]()

+1..hihi.. Grappig wel dat mensen vinden dat anderen een bepaald streven moeten hebben welke strookt met hun visie.. En wanneer het anders is het belachelijk is enz.
ben blij dat pun niet van die grote uit de kluiten gewassen legs heeft/wil..![]()

Anders ga je ons ff heel serieus nemen.... jeez...
---------- Toegevoegd om 13:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:39 ----------
Jij moet gewoon normaal gaan eten![]()

Sowieso is dat een beetje het probleem op DBB, zodra je anders bent of denkt, of laat staan.. Eerlijk bent over jezelf dan wordt dat altijd meteen afgestraft
Maargoed /care
Ik ben blij met mijn handschoentjes ,skinny jeans en bontkraagschoenen![]()

Die was ik vergeten idd! 
Lekker volume!
Waarom pak je eigenlijk zoveel groepen samen in 1 tren?
En het is weer eens wat anders. Tevens merk ik dat ik op Deca wel wat meer intensiteit en volume aankan.Maar, maar...

Zou wel lekker zijn voor de gains! In plaats van die jammerlijke vastloper even flink door knallen naar een kilootje of 90

Omdat we voorlopig 3x p/w trainenEn het is weer eens wat anders. Tevens merk ik dat ik op Deca wel wat meer intensiteit en volume aankan.
Trains over twee weken zien er dan zo uit;
Ma - Chest/Back/Delts/Abs
Wo - Legs/Arms/Traps
Vrij - Chest/Back/Delts/Abs
Ma - Legs/Arms/Traps
Wo - Chest/Back/Delts/Abs
Vrij - Legs/Arms/Traps
Blast bevalt goed dus? Al gewogen?Maar, maar...
ik heb gewoon een andere visie...
Zou wel lekker zijn voor de gains! In plaats van die jammerlijke vastloper even flink door knallen naar een kilootje of 90
maar ga ik niet doen..
Flinke training weer Pun! Je beukt aardige volumes weg!![]()

Ja tot nu toe heerlijk. Dbol inmiddels gedropt ivm verminderde eetlust. Gewogen jazeker![]()

Thanks maat! Kijken of het lukt om komende zomer op 95-98kg te komen op 8%.
Maar eerst nog even bouwen op deze blast![]()