Fitness Seller

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
Mmm lekker :D

Jaaa jij bent ook lekker :p

Tja wel k*t dat ik verder geen biceps kon doen, voelde gewoon echt alsof deze even nog wat extra rust nodig heeft. Zal door de zware pulldowns en rows van v/d week wel zijn gekomen.

OFF? Ik ga niet meer OFF bro ;)

Lekkere training weer, burn does biceps!

OFF: Pun hoeveel tijd ben jij off? Ik twijfel namelijk enorm wanneer ik weer ga beinnnen :D

Wachten tot je bloedwaardes weer hersteld zijn. En dan ook echt weer goed zijn, niet halfjes ongeveer. Of gewoon zoals Punjabie en moiself, niet off gaan.

Tja wel k*t dat ik verder geen biceps kon doen, voelde gewoon echt alsof deze even nog wat extra rust nodig heeft. Zal door de zware pulldowns en rows van v/d week wel zijn gekomen.

OFF? Ik ga niet meer OFF bro ;)
Ben je gewoon 24/7 on ja?

24/7 lijkt me niet zo moeilijk, ik zou het eerder 365/year noemen :D

Volgens mij staat het wel ergens in een spoilert..

Maar speciaal voor jou nog een x :p

1-5 250/200 test/deca e5d
6-10 250/200 test/deca e3d (bewust naar geswitched omdat e5d 4ML teveel gedoe vond)
11-15 375/300 test/deca e3d

Daarna bridgen tot februari ofzo :) Genoeg tijd om weer wat moois in elkaar te flansen tot die tijd :engel:

Test/Mast/Bold/Tren op 300/400/1000/800 :) Zoiets moet de mijne ooit nog eens worden hehe.

6-10 250/200 test/deca e3d (bewust naar geswitched omdat e5d 4ML teveel gedoe vond)

Daarna bridgen tot februari ofzo :) Genoeg tijd om weer wat moois in elkaar te flansen tot die tijd :engel:

Maar hoe moet ik dat nou zien dan?

je gaat toch vast ooit wel weer OFF ?

En hoe doe je dat dan na zo'n lange tijd OFF geweest te zijn mbt je eigen test prod. of moet je dan overgaan op TRT/HRT ?

Hahaha daar mag je wel de nodige aspirine bij nemen voor het slapen gaan.

Ik denk dat het iets simpeler wordt nog komende lente.. Zit te denken aan test/tren/mast met 3/4 weken Dimethandrostenol. Denk in de trant van 250/600/300 e5d en de Dimethandrostenol op 15mg ed.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Maar hoe moet ik dat nou zien dan?

je gaat toch vast ooit wel weer OFF ?

En hoe doe je dat dan na zo'n lange tijd OFF geweest te zijn mbt je eigen test prod. of moet je dan overgaan op TRT/HRT ?

Ik ga niet off, zou niet weten waarom. Mijn gezondheid lijdt er niet onder, heb geen dipjes etc. Lever geen onnodige massa in enz enz. Kids hoef ik sowieso niet ;)

---------- Toegevoegd om 22:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------

Er komt vast wel een tijd dat ik stop met blasten, dan ga ik over op TRT.

Ik denk dat het iets simpeler wordt nog komende lente.. Zit te denken aan test/tren/mast met 3/4 weken Dimethandrostenol. Denk in de trant van 250/600/300 e5d en de Dimethandrostenol op 15mg ed.

---------- Toegevoegd om 22:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:19 ----------

Ik ga niet off, zou niet weten waarom. Mijn gezondheid lijdt er niet onder, heb geen dipjes etc. Lever geen onnodige massa in enz enz. Kids hoef ik sowieso niet ;)

oke... dit is eigenlijk nog vrij nieuw voor mij. wel een prijzige hobby, maar dat is BB'ing zowiezo wel.

Misschien vinden ze ooit wel een AAS draagbare infuus uit. dat zou het nog makkelijker maken :P

Thnx! Heb je tussen je vorige kuur en deze ook gebridged dan? Dan ben ik weer helemaal up-to-date hehe :D

Dimethanwattes?

Iedereen zit straks aan de test/tren/mast :engel:

oke... dit is eigenlijk nog vrij nieuw voor mij. wel een prijzige hobby, maar dat is BB'ing zowiezo wel.

Misschien vinden ze ooit wel een AAS draagbare infuus uit. dat zou het nog makkelijker maken :P

Tja, als ik zie wat ik uitgeef aan eten dan is dit per jaar zeker het tienvoudige, dus het valt alleszins nog wel mee vind ik. Als je ook HGH erbij gaat zetten wordt het een andere verhouding, maar voorlopig nog niet van plan.

Thnx! Heb je tussen je vorige kuur en deze ook gebridged dan? Dan ben ik weer helemaal up-to-date hehe :D

Ja 5 weken gebridged op 250mg e5d.

Mithras (Designer Steroid)

Iedereen zit straks aan de test/tren/mast :engel:

Haha ja gouden combo denk ik, zeker naar de zomer toe :engel:

Wat is verstandig he :p
Ik heb er lang genoeg over nagedacht de afgelopen jaren en het OFF gaan brengt voor mij gewoon teveel nadelen met zich mee. Zowel in de relationele sfeer als op het werk etc. etc. Aangezien ik toch nog niet ben waar ik wil zijn en dat ook niet natty te behalen valt, was de keus makkelijk gemaakt.

Terug
Naar boven