MuscleMeat

Pun's road..

Wat is verstandig he :p
Ik heb er lang genoeg over nagedacht de afgelopen jaren en het OFF gaan brengt voor mij gewoon teveel nadelen met zich mee. Zowel in de relationele sfeer als op het werk etc. etc. Aangezien ik toch nog niet ben waar ik wil zijn en dat ook niet natty te behalen valt, was de keus makkelijk gemaakt.

Same here. Met HCG blijf je ook nog 's vruchtbaar dus ook dat was geen probleem ondanks dat ik in principe nog heel jong ben. 't Is net allemaal wat je wilt.

• Topic Starter Topic Starter
Ja maar ik zet geen hcg, dan maar kleine noten.. Dat gezegd hebbende volgens mij moet ik persé mee naar de sauna in december :roflol: De boel maar goed scheren, dan lijkt het zakje nog enigszins gevuld :D

Wat is verstandig he :p
Ik heb er lang genoeg over nagedacht de afgelopen jaren en het OFF gaan brengt voor mij gewoon teveel nadelen met zich mee. Zowel in de relationele sfeer als op het werk etc. etc. Aangezien ik toch nog niet ben waar ik wil zijn en dat ook niet natty te behalen valt, was de keus makkelijk gemaakt.

Ah oke oke ja zo ver ben ik nog niet :) Ben net 1,5 klaar met me nakuur en heb tot op heden nog geen negatieve ervaringen. Maar na verloop van tijd en zwaardere kuren kan ik me best voorstellen dat dit dan een rol gaat spelen. Wat is je uiteindelijke doel dan?

---------- Toegevoegd om 23:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:22 ----------

Ja maar ik zet geen hcg, dan maar kleine noten.. Dat gezegd hebbende volgens mij moet ik persé mee naar de sauna in december :roflol: De boel maar goed scheren, dan lijkt het zakje nog enigszins gevuld :D

:roflol:

Hmm dip is ook erg persoonsgebonden, daarnaast beïnvloed hoe je verder leeft natuurlijk ook nog e.e.a.

110KG op 10% year round een beetje rondtobben is voor mij streef :)
Maar merk aan mezelf dat ik het steeds weer naar boven bijstel :p

Zeker maar waar doel je dan op? Ben zelf niet van de alcohol of drugs. Ja lus wel een biertje maar echt dronken word ik niet meer. XTC 1/2 op jaarbasis hooguit is het ook wel voor mij.

Dan ben je indd geen kleine jonger meer nee hahah :p
Hmm denk dat we dat allemaal wel hebben he. Doel was eerst 70kg, toen 80kg, nu 95kg bij 10%

Ja en dan te bedenken dat ik van 59KG wegkom :D

Dat niet alleen, maar ook of je een drukke/stressvolle/verantwoordelijke baan hebt. Als je bijvoorbeeld een project moet doen heeft niemand er wat aan als je met een test niveau van 0,4nmol rondloopt te b**chen alsof je een snickers nodig hebt :p

Ja en dan te bedenken dat ik van 59KG wegkom :D

Dat niet alleen, maar ook of je een drukke/stressvolle/verantwoordelijke baan hebt. Als je bijvoorbeeld een project moet doen heeft niemand er wat aan als je met een test niveau van 0,4nmol rondloopt te b**chen alsof je een snickers nodig hebt :p

Ik woog maar 3kg meer toen ik voor het eerst de gym binnenstape dus ik weet hoe zwaar die weg is. (en je je doel steeds bijsteld)

Dat is zeker ook waar man, aankomende maand word voor mij ook hoofdpijn enzo op het werk... Zolang je maar met beide poten op de grond blijft staan :thumb: Ik haat snickers :P

Laatst bewerkt:
Ik lust geeneens snickers :roflol:

Weg met die snickers, neem een ml test.

---------- Toegevoegd om 10:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:22 ----------

Hoe ziet je eet schema er trouwens uit?

Haha, minimaal 5gr per maaltijd :roflol:

Ik zal nog is serieus een vraag stellen..

Ik zie de reclames al voor me als trt straks normaal is.

Dude take some test e cause you're acting like a complete p*ssy.

Duurt niet meer zo lang denk ik. Nu BigCat weer een beetje reageert komen de mensen die blasten en cruisen ook bij bosjes uit de kast.

110 op 10 is echt wel groot hoor

Terug
Naar boven