Fitness Seller

Pun's road..

Haal je toch nooit :trollface:

• Topic Starter Topic Starter
Benen op de planning vandaag, heerlijke training gehad! Ook wat schouders erbij gedaan om tussendoor de benen even te kunnen laten bijkomen :D

45 Leg Press
12x120
8x240
6x280
6x300 Yeah :D

Seated Leg Curl
3x10x80

Seated Leg Extensions Dropset
16x80
12x60
10x40

DB Lunges
10x28
10x36
8x44

DB Front Raise
10x10
8x12
8x14 Nice!

Cable Front Raise
8x15
8x17,5
6x20

Full Range of Motion Straight Crossover
10x7,5
8x10
8x10

Heerlijk weer eens een training zonder geneuzel :)

Voor de liefhebber (Mikie?)

Voedingsschema van vandaag. Eigenlijk weinig clean aan als ik het zo bekijk :D

Bijlagen

Net schema man! Welke muffin van AH :D

Laatst bewerkt:
Lekker bezig hoor!

die legpress WTF! :eek:

Vind je lunges ook wel sterk hoor! 44kg aan elke hand is niet niks!

Lekkere gewichten en dat eetschema hahaha jammie :meal:

Sterke training :) voeding ziet er ook lekker uit :P

Haha dan zou ik nu niet meer kunnen lopen brah. Ik kan al bijna niet meer door mijn knieen :p
Totaalgewicht dus ;) Dat is het enige nadeel van BF, DB's gaan maar tot 36 :(

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahah :rolleyes:
Hmm geen andere gym zoeken dan of kom je er nog mee weg? Mijne gaat over 2 weken verbouwen, krijgen we dumbells tot 60kg!!!

Kan ik eindelijk weer dumbell shoulder pressen :trollface:

Doe je trouwens niet aan kniebuigen?

Tot 40 hier :trollface: Heb al gezeurd of er zwaardere komen, ze gaan er over nadenken. Mooi voedingsschema man, 5000 kcal, ik zou er vet van worden.

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhahah :rolleyes:
Hmm geen andere gym zoeken dan of kom je er nog mee weg? Mijne gaat over 2 weken verbouwen, krijgen we dumbells tot 60kg!!!

Kan ik eindelijk weer dumbell shoulder pressen :trollface:

Ik betaal nu 16,95 :) Als het niet genoeg meer is leg ik wel een BB in mijn nek :D

Tot 40 hier :trollface: Heb al gezeurd of er zwaardere komen, ze gaan er over nadenken. Mooi voedingsschema man, 5000 kcal, ik zou er vet van worden.

Ik kan zeuren wat ik wil, maar die ecto's en fatty's bij onze BF die luisteren toch nooit. Misschien moet ik het een keer wat aardiger proberen te vragen en niet als ik geirriteerd ben en aan het trennen ben :o

Mwoah beetje vet is niet erg. Gewoon zorgen dat ik niet (ver) boven de 15% uitkom. En tijdens bridges rustig aan met de carbs.

Mehh vanmorgen met het afdrogen schoot het een klein beetje in mijn nek :roflol: Ik word echt oud, of het heeft te maken met de fysio sessies waardoor alles een beetje anders is of los komt of whatever.

Had vandaag rug/tri op de planning, dus heb de traps even gelaten voor wat het is aangezien ik mijn nek niet erger wil verstijven :o

Maarrrrr toch een heerlijke training gehad. Al merk ik wel dat ik iets moet verzinnen op biceps, want ik voel nu al dat ik onmogelijk een normale biceps training kan doen overmorgen. Misschien laat ik die er voorlopig wel gewoon even uit, kijken hoe dat gaat. Of ik moet een dagje armen gaan plannen en rug en borst solo gaan doen. Tips anybody?!

Ennieweee training...

Plate Loaded Lat Pulldown
10x80
8x120
6x140
10x130 :D

Plate Loaded Seated Row Dropset
10x120
9x100
16x80

Full Range of Motion Lat Pulldown
8x15
6x15
6x12,5

One Arm Cable Triceps Pulldown
3x8x17,5

Cable Triceps Pusdown
12x40
12x45
6x50

Rope Triceps Pushdown Dropset AUW!!
10x30
8x22,5
10x15

Helaas dus geen traps :( Verder wel tevreden weer :D

Ik pak bijv morgen Borst/Rug samen en de dag erna schouders/armen. Is ook niet helemaal optimaal maar voor mij werkt het verdomd prima.

Hmm wellicht het proberen waard.
Thanks bro

Lekkere training weer bro! :D

En je lat pulldown, damn. :eek:

Terug
Naar boven