MuscleMeat

Pun's road..

Mooie schoenen hoor =$

WOW, that there shoulders haha.
ziek hoor!

• Topic Starter Topic Starter
Nice update pic, ziet er goed uit.
Maar had je natuurlijk al op Masters gezien ;)

Oja idd :D

Was vanmiddag klaar in de gym, komt er een gozer bij de kleedkamer vandaan. Ja ik heb jou gezien toch?! Ik zeg euhhh? Ja rechtsvoor in de Main.. Ik denk WTF?! Ik heb maar een beetje meegepraat, maar ik kan me het ECHT NIET MEER herinneren? :o

:roflol:

Ouwe snoepert.

Lekker bezig man. Staat er goed bij

Dank u Ome Rop B! Doet me deugd van u te horen :D

Jeez mooie train!!
Dat mijn prretjes jou motiveren terwijl je latpull 3x zo zwaar is als die van mij, gekke Punjab:)

Thanks! :cool:

Jaaaa maar alles is relatief! Na zo'n weekend voelde die latpulls net zo zwaar voor jou als voor mij denk ik dan!

Lekkere train en nette pic, ziet er goed uit!

• Like
Waarderingen: Vonk
Thanks kleine! :)

je hengelde....ik dacht doe eens alsof je gek bent en bijt.
Bij deze dus mijn spiekbevestiging ;)

Jeeej ik heb beet :D
Welkom?

Finger in the dyke

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 19:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:17 ----------

Jezus wat een enorme $@^#% dag om in de gym te zijn. Bijna geen hond in de gym, we komen binnen; mooi squatrek leeg. Ben omgekleed, begint de meest trage n*ger die ik ooit heb meegemaakt een 10 sets squatsessie te doen om vervolgens MP te gaan doen in het squatrek.. Toen had ik hem zo zitten dat ik mijn agressie op de leg extensions en curls heb botgevierd qua volume. En ik ga voortaan ook niet mijn setjes die ik opbouw qua gewicht met DB's pas pakken als ik ze nodig heb, want alsof ze het erom doen.. Pakken ze natuurlijk steeds die DB's die jij nodig hebt voor je neus weg. Jezus haha en dan te bedenken dat er bijna niemand in de gym was vandaag..

Heb wel lekker getraind hoor verder :engel:

Cable Lat Raise
12x7,5
10x10
8x12,5

Leg Extensions
30x80 Burn
18x80 Sqreeetchj
19x80 Kapow

Leg Curls Dropset
19x80
18x75
19x70

Straight Crossover Cable Dinges
12x7,5
10x12,5
10x10

2 Arm DB Front Raise Strict
12x10
10x12
10x14

Cable Front Raise Gewoon omdat het nog kon een dropset
14x35
11x25
13x20

Toen naar de LIDL, FML ik wil NOOIT meer naar de LIDL. Alle debielen van de hele wereld waren zojuist in de LIDL, overal in ieder hoekje, achter elke paal, bij elke kassa, achter de kassa, OVERAL!!

Morgen lekker uit eten, DOEI! Kusje Pun

Aansteller

Nee niet weer :roflol:

Kom dan!

Lidl komt me bekend voor :roflol: was toevallig een paar dagen terug ook daar. Alleen maar tokkies, wat een ramp. Ik schaamde me gewoon dat ik daar tussen stond.

Verder niet zeuren over die dumbbells, dan moet je maar niet zo'n slapjanus zijn.

Je bent ook net een wijf met dat gezeur van je, verschrikkelijk.

Terug
Naar boven