AndroidHealthClinic

Pun's road..

• Topic Starter Topic Starter
versnaperingen? had je in het glaasje gekeken :D

fijn dat volume bevalt

Ja voel me er een stuk beter bij eigenlijk. Merk toch dat je sneller blessures oploopt als je elke train maar blijft maxen op alles met 6-8 reps. Logisch ook wel natuurlijk, maar ach soms moet je dingen first hand ervaren om het in te zien.

Mooie training!

Heb jij ook af en toe van die moment, dat wanneer je een tijdje gezeten hebt oid en je gaat staan, je kuiten helemaal vast en verkrampt lijken te zitten?

Thanks man. Nee, ik heb wel in de ochtend als ik ga zitten enorme verkramping in mijn hams. Verder geen last eigenlijk.

Zeker nice volume!

20fb9cj.jpg

Ik ga er geen woorden aan vuil maken vandaag. Ik ben in de gym geweest en dat was het..

BB Shrugs
12x60
10x100
10x120
8x140 PR zei mijn app?

SQ below Par
12x60
8x80
8x100
7x100
5x100

Leg Curl
12x80
10x90
10x90

Leg Extension
12x80
12x90
11x100

Cable Upright Row Cup F Lady Style
10x35
10x40
10x45

DB Shrugs
15x32
15x32
12x32

Op zich prima combi Traps + Legs.. Die hou ik er wel in denk ik in variatie op de Delts + Legs.

:roflol: lady-style upright row!

Hahaha, zaten je boobs in de weg Pun?

:eyebrow:

Hahaha, zaten je boobs in de weg Pun?

Haha jaa zoiets :p Nee Trium vertelde dat deze oefening echt killing was, dus ik dacht ga ik es proberen. Damn had gisteravond al meteen spierpijn. Zware oefening ook zeg, dus volgende x wat lichter en even aan techniek werken, want hij is wel tricky qua beweging. Verder best leuk om met een denkbeeldige rondborstige voorkant die oefening te doen terwijl de halve gym denkt WTF is he doing?! :D

Haha jaa zoiets :p Nee Trium vertelde dat deze oefening echt killing was, dus ik dacht ga ik es proberen. Damn had gisteravond al meteen spierpijn. Zware oefening ook zeg, dus volgende x wat lichter en even aan techniek werken, want hij is wel tricky qua beweging. Verder best leuk om met een denkbeeldige rondborstige voorkant die oefening te doen terwijl de halve gym denkt WTF is he doing?! :D

Filmpje??:D

Heey nice log man. Maar hoe ziet je schema er nu uit?
En als ik je trainingen zo volg door de weken heen, klopt t dat je maar 2x pw traint?

Kunde gij niet tellen ofwa?! :dunno:

Sowieso altijd 3x per week :) Dat werkt voor mij gewoon echt het best, ik kan best 4 of 5x gaan, maar ik merk dat ik gewoon beter presteer en groei als ik minder vaak ga. Eigenlijk winwin want zo hou ik ook meer vrije tijd over.

Schema is op dit moment:
Rug/Tri
Legs/Delts
Borst/Bi
Legs/Traps

3x per week en dan een schema van 4 dagen posten.. ghehehehe, gekke pun :p

3x per week en dan een schema van 4 dagen posten.. ghehehehe, gekke pun :p

kan toch prima....je hoeft toch niet iedere week hetzelfde te doen. Je kunt toch prima doorlopen.
Eerste week, eerste drie onderdelen
Week 2 onderdeel 4, 1 en 2
Week 3 onderdeel 3, 4, 1 en 2 etc...

zo vreemd is dat toch niet of ben ik nu weer blondT

Ik kan wel tellen:mad:

Week 31 maart tm 6 april

Dinsdag 1 april getraind en donderdag 3 april:banana:

of log je niet alles

kan toch prima....je hoeft toch niet iedere week hetzelfde te doen. Je kunt toch prima doorlopen.
Eerste week, eerste drie onderdelen
Week 2 onderdeel 4, 1 en 2
Week 3 onderdeel 3, 4, 1 en 2 etc...

zo vreemd is dat toch niet of ben ik nu weer blondT

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven