Fitness Seller

Pun's road..

Plantjesdag bij de Lidl!

• Topic Starter Topic Starter
Lidl komt me bekend voor :roflol: was toevallig een paar dagen terug ook daar. Alleen maar tokkies, wat een ramp. Ik schaamde me gewoon dat ik daar tussen stond.

Verder niet zeuren over die dumbbells, dan moet je maar niet zo'n slapjanus zijn.

Je bent ook net een wijf met dat gezeur van je, verschrikkelijk.

Echt he, de 1 nog erger dan de ander. Bedoel normaal is het wel te doen, maar dit sloeg echt alles gewoon. Misschien lag het aan het tijdstip ofz.

Ja ja mag ik ook een keer b**chen :dunno:

Ja allemaal Kasplantjes!

Pff lidl. Verschrikkelijk maar wel goede producten. Heb er hier gelukkig 2 waarvan 1 nooit erg druk:P

Ja hier ook 2, maar ik ben nog naar de "beste" geweest ook :roflol:

Die andere ziet het helemaal zwart van de aliboeboes

:roflol:

Nou dan wil ik niet weten hoe dan die slechte is.
Vond de aldi eigenlijk nog wel een tikje erger. De winkel zelf was net zo vervallen als de mensen die er liepen.

Hahaha ja de Aldi is echt een No Go. Daar kom je depressief weer uit als je het lef hebt om daar naar binnen te gaan. Supermarkt from hell, niet kapot te krijgen ook..

Ga jij de supermarkt in met de intentie op hem te slopen dan? Epische roidrage?:p

zeg Pun....die energie die je nu in het klagen stopt, had je beter in je training kunnen stoppen...

(en snap dat mannetje nu....die wilde gewoon dat je de hele tijd zijn trage geweldige lijf al kwijlend bekeek ;), ff aan toe geven en hij ahd zo plaats voor je gemaakt)

Haha jaa ik ben gek op bezwete n*gers die niet vooruit te branden zijn <3

zeg Pun....die energie die je nu in het klagen stopt, had je beter in je training kunnen stoppen...

(en snap dat mannetje nu....die wilde gewoon dat je de hele tijd zijn trage geweldige lijf al kwijlend bekeek ;), ff aan toe geven en hij ahd zo plaats voor je gemaakt)

Ik was al bang dat je tegen pun wel positief en aardig zou zijn :o
Gelukkig ligt het niet aan mij! <3 ik mag jou wel

Het is had trouwens, niet ahd.

poffer...teruggepakt worden met je eigen woorden :(

(:heart: it)

Aww Pun naar plantjesdag in de Lidl!:D
Ik ga uit principe niet naar Lidls of Aldi's als ik in zo'n winkel sta dan vergeet ik spontaan waar ik voor kwam door de overweldigende hoeveelheid idioten die ik zie.

oh nice train btw ondanks de trage n*ger (of miss dankzij hem);)

Lol lekkere roidrage man :roflol:
Lidl maandag om 19:00 bijna niemand te bekennen hier, perfect :D

Aww Pun naar plantjesdag in de Lidl!:D
Ik ga uit principe niet naar Lidls of Aldi's als ik in zo'n winkel sta dan vergeet ik spontaan waar ik voor kwam door de overweldigende hoeveelheid idioten die ik zie.

oh nice train btw ondanks de trage n*ger (of miss dankzij hem);)

Ja euhh hallo maar WTF is plantjesdag nou eigenlijk? Dan kan ik daar mss rekening mee houden in de toekomst :o

Het volgende alleen lezen als je nog meer geneuzel over de lidl in detail behoeft:
Wat betreft die droeftoeters daar, het klopt wel. Het begon pas echt op mijn zenuwen te werken bij de kassa. Stond er een gozer (van ik denk zo'n 20 jaar ofzo) gewoon doodleuk tegen die kassadoos te vertellen dat het alarm afging toen hij naar binnenliep en dat hij het heel vervelend zou vinden als ze denken dat hij wat gestolen heeft. Of hij alsjeblieft met de manager even zijn tas kon doorlopen om te kijken waar het aan lag... Really? Echt? Srsly? Vervolgens staat er een redelijk oud (best schattig op het eerste gezicht) omaatje van indische afkomst ofzo. Die betaald met 10,- en kreeg 1,40 terug ofzo. Gaat ze helemaal uit haar stekker omdat ze 10,- te weinig terug kreeg, want ze had toch met 20,- betaald? :D :o Gelukkig nog maar 1 wachtende voor me nu, een vrouw met nog geen halfvolle kar met boodschappen.. voor 88,- ?! Bij de LIDL..! Huhhh En er zaten echt geen flessen wijn oid in die kar.
Ben je eindelijk aan de beurt... Hoe de **** moet je in godsnaam op die 30x30cm afruim/inpak dinges je tasje inpakken als die achterlijke piepmiep binnen 5 seconden die 30x30cm gevuld heeft met boodschappen?! LIDL voor en door marginalen...

Lol lekkere roidrage man :roflol:
Lidl maandag om 19:00 bijna niemand te bekennen hier, perfect :D

Ik stuur voortaan wel mijn GF naar de LIDL, die vind het daar nog leuk ook heb ik het idee. Ik blijf lekker trouw aan de JUMBO.

Hoe de **** moet je in godsnaam op die 30x30cm afruim/inpak dinges je tasje inpakken als die achterlijke piepmiep binnen 5 seconden die 30x30cm gevuld heeft met boodschappen?! LIDL voor en door marginalen...

Dit is idd wel een hel ja! Dat kleine k*t plankje heb ik al vaak vervloekt!

Word jij van die tren ook zo traag? :rolleyes:

Dit is idd wel een hel ja! Dat kleine k*t plankje heb ik al vaak vervloekt!

Ja ik snap de logica ervan gewoon niet. Karretjes nemen die marginalen ook niet meer mee naar huis want die gaan volgens mij gewoon op slot tegenwoordig als je te ver weg wil met je karretje :D Dus je zou zeggen dat er meer mensen zijn die dat plankje enigszins moeten gebruiken...

Word jij van die tren ook zo traag? :rolleyes:

Ja over het algemeen kun je dat wel stellen idd. :o

Alles in ogenschouw nemende, gezien het aantal uren slaap en de versnaperingen van zaterdagavond, heerlijk getraind vandaag :cool: Heb ook alweer wat aderen gezien die ik toch al een tijdje niet meer heb gezien. Zo heel erg zijn die weekendjes eigenlijk helemaal niet :rolleyes:

Plate Loaded Chest Press
15x40
12x80
10x100
8x120
9x100
9x80

One Arm Cable Curl
10x15
10x20
9x20

Machine Fly's Dropset
12x85
11x75
14x60

Calf Press on 45 LP
15x80
15x160
15x200 Auch
12x200 Dafuq :eek:

Plate Loaded Incline Chest Press
10x60
10x60
11x50
14x40

Overhead Cable Curl Dropset
9x20
9x17,5
9x15
9x12,5 Vaag, 9 9 9 9

Ik zit wat hoger in het volume de laatste tijd en moet zeggen voelt erg lekker aan. Dus dat hou ik voorlopig even aan, aangezien ik ook het idee heb dat het mijn recomp ten goede komt.

Mooie training!

Heb jij ook af en toe van die moment, dat wanneer je een tijdje gezeten hebt oid en je gaat staan, je kuiten helemaal vast en verkrampt lijken te zitten?

versnaperingen? had je in het glaasje gekeken :D

fijn dat volume bevalt

@JoertjUh: krampen? calcium wel ok? (mooi excuus voor dark chocolate)

Terug
Naar boven