- Waardering
- 1.009
- Lengte
- 1m67
- Massa
- 59kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lidl komt me bekend voorwas toevallig een paar dagen terug ook daar. Alleen maar tokkies, wat een ramp. Ik schaamde me gewoon dat ik daar tussen stond.
Verder niet zeuren over die dumbbells, dan moet je maar niet zo'n slapjanus zijn.
Je bent ook net een wijf met dat gezeur van je, verschrikkelijk.

Pff lidl. Verschrikkelijk maar wel goede producten. Heb er hier gelukkig 2 waarvan 1 nooit erg druk![]()

Ja hier ook 2, maar ik ben nog naar de "beste" geweest ook
Die andere ziet het helemaal zwart van de aliboeboes

zeg Pun....die energie die je nu in het klagen stopt, had je beter in je training kunnen stoppen...
(en snap dat mannetje nu....die wilde gewoon dat je de hele tijd zijn trage geweldige lijf al kwijlend bekeek, ff aan toe geven en hij ahd zo plaats voor je gemaakt)

Aww Pun naar plantjesdag in de Lidl!
Ik ga uit principe niet naar Lidls of Aldi's als ik in zo'n winkel sta dan vergeet ik spontaan waar ik voor kwam door de overweldigende hoeveelheid idioten die ik zie.
oh nice train btw ondanks de trage n*ger (of miss dankzij hem)
Gelukkig nog maar 1 wachtende voor me nu, een vrouw met nog geen halfvolle kar met boodschappen.. voor 88,- ?! Bij de LIDL..! Huhhh En er zaten echt geen flessen wijn oid in die kar.Lol lekkere roidrage man![]()
Lidl maandag om 19:00 bijna niemand te bekennen hier, perfect![]()
Hoe de **** moet je in godsnaam op die 30x30cm afruim/inpak dinges je tasje inpakken als die achterlijke piepmiep binnen 5 seconden die 30x30cm gevuld heeft met boodschappen?! LIDL voor en door marginalen...
Dit is idd wel een hel ja! Dat kleine k*t plankje heb ik al vaak vervloekt!
Dus je zou zeggen dat er meer mensen zijn die dat plankje enigszins moeten gebruiken... 
Heb ook alweer wat aderen gezien die ik toch al een tijdje niet meer heb gezien. Zo heel erg zijn die weekendjes eigenlijk helemaal niet