peppie01
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 790
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 82kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat nu we net dichtbij een KFC hebben zitten.
Nette armen en delts!
Ik ben voorlopig genezen van de KFC, een zinger gaat er nog wel in maar een hele bucket met van die hot wings.. Volgende dag niet zo'n succes
Het ging om de delts
---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------
Thanks kleine!
Ja die aders.. Ik heb ze inmiddels ook een beetje op de benen en schouders... Maar nog steeds geen abs, nog steeds geen definitie in de benen. Kheb gewoon teveel bloed op de verkeerde plekken denk ik
---------- Toegevoegd om 20:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:08 ----------
Haha![]()

Het ging om de delts
Kheb gewoon teveel bloed op de verkeerde plekken denk ik![]()

Ik zou dat mcdonalds/kfc dieet van je is aanpassen als je die zichtbaar wil hebben vreetzak![]()

Schouders zijn echt super, ben jaloers op die bolling ouwe! Dikke duim voor jou
M'n duimen train ik niet man.. Haha die buckets zijn op het moment supreme t*ring lekker maar daarna aaahhhh ik voel me dan ook zo ranzig en vet![]()

joh! hehe, vestig er nog een keer lekker de aandacht op
enne...over die tweede zin...soms is het wijselijk je mondje dicht te houden. Dat doe ik dan bij dezen.
Goede armen en schouders, Pun! wel bizar dat verschil tussen je buik en de rest, lijkt me voor jezelf frustrerend
Maar ik moet en zal een x ripped staan een hele zomer lang
Feit blijft dat mijn VP gewoon te hoog is nog. Joeri heeft wat dat betreft wel gelijk, ik moet die Mac en KFC gewoon even laten voor wat het is en leaner gaan eten 
Rare vraag he, maar kan cortisol een rol spelen? Bedoel, je vet is niet hoog, dus hoe het verdeeld wordt lijkt me frustrerend.Ja is het ook! ****ing frusti zelfs!Maar ik moet en zal een x ripped staan een hele zomer lang
Feit blijft dat mijn VP gewoon te hoog is nog. Joeri heeft wat dat betreft wel gelijk, ik moet die Mac en KFC gewoon even laten voor wat het is en leaner gaan eten
![]()
) maar die vetverdeling is gewoon lullig voor jeRare vraag he, maar kan cortisol een rol spelen? Bedoel, je vet is niet hoog, dus hoe het verdeeld wordt lijkt me frustrerend.
Ik vraag me dat puur af omdat ik op het werk steeds meer beestjes met de ziekte van Cushing zie. Kenmerkend daaraan is dat ze verhoudingsgewijs (ook als ze uitgemergeld zijn) een dikke pens hebben, en een verhoogd cortisol niveau.
Niet dat jij een dikke pens hebt (die verwoording staat er niet handig) maar die vetverdeling is gewoon lullig voor je

De verschijnselen van het syndroom van Cushing ontstaan meestal geleidelijk in een tijdsbestek van maanden tot jaren. Klachten die nagenoeg altijd ontstaan zijn vermoeidheid, afname van de menstruatiefrequentie tot zelfs het volledig wegblijven van de menstruatie, gewichtstoename, verlies van spierkracht (met name in de benen), en psychische stoornissen (met name depressie en emotionele labiliteit). Vaak is er tevens sprake van een dunne huid en ontstaan er gemakkelijk blauwe plekken. De arts vindt bij lichamelijk onderzoek vaak een verhoogde bloeddruk en een abnormale verdeling van het vet over het lichaam: meer in het gelaat, de nek en in de buik en minder op de dijen en bovenbenen. Het toenemen van de buikomvang door forse vetstapeling kan zo uitgesproken zijn op de buikhuid dat zogenaamde zwangerschaps-striemen kunnen ontstaan. Het maken van kniebuigingen of traplopen is vaak bemoeilijkt door zwakte van de bovenbeenspieren.
heb je niet toevallig ook heel veel brood in je dieet zitten??

Gewoon paar glazen whisky de avond ervoor nemen