Fitness Seller

Pun's road..

Nice photo Pun! Gaat de goeie kant op he :D

Natrium is niet zo'n probleem, heel veel vocht hou ik niet vast en daar zit ik ook niet zo over in. Want dat heb je er zo uit als je naar het strand moet de volgende dag :D Gewoon paar glazen whisky de avond ervoor nemen :o

Het zijn voornamelijk de granen/gluten etc. Daar heb je helemaal gelijk in.

Ik ga er eens over nadenken om mss toch maar meer maaltijdsalades te gaan maken en maaltijden met rijst/pasta/kip/tartaar/groente.
Als je te lam bent voor maaltijden voorbereiden kan je toch gewoon voeding veranderen in havermout/whey/melk? Doe dit op dit moment gewoon in een tupperware en melk in een shakebeker en zet t op werk in de koelkast.

• Topic Starter Topic Starter
Nice photo Pun! Gaat de goeie kant op he :D

Thanks ouwe! :cool:

Als je te lam bent voor maaltijden voorbereiden kan je toch gewoon voeding veranderen in havermout/whey/melk? Doe dit op dit moment gewoon in een tupperware en melk in een shakebeker en zet t op werk in de koelkast.

Havermout lust ik niet, door mijn shakes (die ik uberhaupt niet meer drink) vind ik het ook niet te vreten/drinken. En alleen leven op Melk lijkt me ook niet zo gezond :p

Nee ik zal echt mijn maaltijden moeten gaan vervangen.

lieverd, in havermout zitten ook gluten....goede optie, maar niets als je de gluten wil minderen toch?

Nee vocht vasthouden zie ik ook niet echt als een probleem, zo lang mijn bloeddruk gezond blijft in ieder geval.

Ziet er goed uit Punnie!
Zieke aderen...damn
Ik denk dat je je doel wel gaat halen hoor als je afscheid gaat nemen van je KFC/Mac/broodje hamburger:D

Ja ik moet geloof ik echt afscheid gaan nemen he?
Ik denk dat ik gewoon mijn lunch alvast ga vervangen van hamburgers/cheesburgers etc in biefstuk/kip. Dat is nog wel vol te houden. En of ik nu voor 5,- troep koop of voor 5,- biefstuk/kip vreet, maakt niets uit natuurlijk. Die 5,- ben ik toch wel kwijt elke dag. Zucht straks maar even een 5KG zak rijst halen dan en laat ik het op zijn minst een x proberen.

Dan moet ik alleen dat brood in de ochtend nog vervangen... Rijstwafels is zo saai :o En vloeibare shit komt er bij Pun niet in.. Dus als iemand nog een goed idee heeft?! :engel:

Oh en thanx Suusje!

idee: salades!
of een omeletwrap (omelet met daarin tonijn, kappertjes, wat sla etc)

Niet zo aanstellen en lekkere paardenbiefstuk eten misschien?? <3

Bah Nicky! Tonijn en kappertjes voor ontbijt?:)

idee: salades!
of een omeletwrap (omelet met daarin tonijn, kappertjes, wat sla etc)

Ja salades gaan er best wel in idd! Gewoon zelf lekker maken met genoeg eiwitten.
En ook die omeletwraps klinken als een goed idee, maar dan wel met lekkere dingen erin :D Kappertjes :o

Ja salades gaan er best wel in idd! Gewoon zelf lekker maken met genoeg eiwitten.
En ook die omeletwraps klinken als een goed idee, maar dan wel met lekkere dingen erin :D Kappertjes :o
Beter neem je kapstertjes ipv kappertjes erbij ;)

opleiding-kapper-kapster-cursus.jpg

Zeg jij nou gewoon dat mijn coupe niet in orde is?! :o

Ja wraps zijn ook lekker en ik denk dat vriendinlief die wel wil maken voor me :engel:

Bah Nicky! Tonijn en kappertjes voor ontbijt?:)
ja lekker! met fijngesneden worteltjes, wat zout, peper en zelfgemaakte mayo in een omeletje. Smullen hoor.

Lekker kip, geitenkaas, of tonijn in die salade gooien, of (paarden)biefstukreepjes, omeletreepjes, champignons, gecarameliseerde uitjes etc etc...

Hahaha jezus, ik voel me nu net zo'n verwend k*tkind die niets lust.. De helft van wat je hier schrijft krijg ik echt mijn mond niet in...

Geitenkaas, Paardenvlees, Uitjes :o

Hou het simpel voor me :D

Hahaha jezus, ik voel me nu net zo'n verwend k*tkind die niets lust.. De helft van wat je hier schrijft krijg ik echt mijn mond niet in...

Geitenkaas, Paardenvlees, Uitjes :o

Hou het simpel voor me :D

en terecht!
als je dat al niet eet, hoe zit het dan met (bleek)selderij, knolgewassen, zoete aardappel, courgetten, asperges, spruitjes, witlof e.d.

Oké simpele salades
salade, blauwaderkaasje, peer en walnoten
salade, tomaatjes, kiemgroenten en zonnebloempitjes
salade, kip, champignons, omeletreepjes

Terug
Naar boven