- Waardering
- 1.528
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je te lam bent voor maaltijden voorbereiden kan je toch gewoon voeding veranderen in havermout/whey/melk? Doe dit op dit moment gewoon in een tupperware en melk in een shakebeker en zet t op werk in de koelkast.Natrium is niet zo'n probleem, heel veel vocht hou ik niet vast en daar zit ik ook niet zo over in. Want dat heb je er zo uit als je naar het strand moet de volgende dagGewoon paar glazen whisky de avond ervoor nemen
Het zijn voornamelijk de granen/gluten etc. Daar heb je helemaal gelijk in.
Ik ga er eens over nadenken om mss toch maar meer maaltijdsalades te gaan maken en maaltijden met rijst/pasta/kip/tartaar/groente.

Als je te lam bent voor maaltijden voorbereiden kan je toch gewoon voeding veranderen in havermout/whey/melk? Doe dit op dit moment gewoon in een tupperware en melk in een shakebeker en zet t op werk in de koelkast.

lieverd, in havermout zitten ook gluten....goede optie, maar niets als je de gluten wil minderen toch?Als je te lam bent voor maaltijden voorbereiden kan je toch gewoon voeding veranderen in havermout/whey/melk? Doe dit op dit moment gewoon in een tupperware en melk in een shakebeker en zet t op werk in de koelkast.
lieverd, in havermout zitten ook gluten....goede optie, maar niets als je de gluten wil minderen toch?
En vloeibare shit komt er bij Pun niet in.. Dus als iemand nog een goed idee heeft?!
idee: salades!
of een omeletwrap (omelet met daarin tonijn, kappertjes, wat sla etc)
Kappertjes 
Beter neem je kapstertjes ipv kappertjes erbijJa salades gaan er best wel in idd! Gewoon zelf lekker maken met genoeg eiwitten.
En ook die omeletwraps klinken als een goed idee, maar dan wel met lekkere dingen erinKappertjes
![]()

Zeg jij nou gewoon dat mijn coupe niet in orde is?!![]()
Meergranen wraps nemen natuurlijk want dat klinkt gezonderja lekker! met fijngesneden worteltjes, wat zout, peper en zelfgemaakte mayo in een omeletje. Smullen hoor.
Ja salades gaan er best wel in idd! Gewoon zelf lekker maken met genoeg eiwitten.
En ook die omeletwraps klinken als een goed idee, maar dan wel met lekkere dingen erinKappertjes
![]()

Hahaha jezus, ik voel me nu net zo'n verwend k*tkind die niets lust.. De helft van wat je hier schrijft krijg ik echt mijn mond niet in...
Geitenkaas, Paardenvlees, Uitjes![]()
Hou het simpel voor me![]()