AndroidHealthClinic

Pun's road..

Hahahahaa jezus Pun, wat ben jij een miep met eten! Ik dacht altijd dat jij gewoon deed wat nodig was... maar mijn god, dit is wel heel erg hoor :roflol: :o

Meeste mensen met een gluten allergie kunnen dat gewoon eten hoor. Is alleen als je er heel sterk op reageer?
Klopt met een glutenintolerantie kun je doorgaans milde hoeveelheden gluten wel aan, met een allergie niet.

Zit wel ietsjes in, in de zwangerschap maar vooral in je eerste levensjaar wordt je smaakpalet aangeleerd.
Wil niet zeggen dat je er nu niets aan kunt doen, je zult alleen moeten starten vanaf nul en dat betekent dat je zaken die je nu vies vindt een keer of twintig een kans moet geven en kleine hoeveelheden moet eten. Grootste kans dat je de meeste zaken na die twintig keer begint te appreciëren.

• Topic Starter Topic Starter
Klinkt heel aannemelijk, maar ik ga niet alleen maar omdat ik veel brood eet nu allemaal nieuwe dingen proberen te leren eten :p Genoeg keuze uit dingen die ik wel lekker vind.

Het enige wat ik vroeger MOEST eten was mijn leeftijd in het aantal spruitjes. De rest wat ik niet lekker vond at ik gewoon niet :o

ik was vroeger ook zo eigenwijs en koppig (op dit aspect, andere aspecten nog steeds), bovendien was mijn moeder ook een hele slechte kok.
Totdat ik voor mijn werk veel in restaurants te vinden was :o

Smaak veranderd ook in de loop der jaren, en door hoe je eet. Meest maffe vind ik dat een beetje bittere dingen (zoals broccoli) zoet worden als je maar schoon genoeg eet

De meeste gezonde dingen vind ik heerlijk gelukkig :engel:

Valt mee idd! Maar je moet niet aankomen met kappertjes en tonijn als ontbijt, of van die vieze warme paptroep. Dat is gewoon niet aan mij besteed.

Over mijn warme pap had je niks te klagen..

Dat was ook niet sochtends vroeg gekkie..

Nice train

abbo

Toch is dat heul zo gek nog niet, vorige week maar 2 dagen "kunnen" trainen.. Vandaag echt weer massive volume gedraaid voor mijn doen. Heerlijk getraind, ondanks dat ik echt superlam ben al sinds zaterdagochtend :o

Plate Loaded Chest Press
12x60
10x80
9x120
6x130
9x100
8x80

Cable One Arm Curl
10x15
8x17,5
8x17,5
9x15

Pec Dec Fly's Dropset
15x85 PR
12x75
16x60
12x50

Overhead Cable Curl
10x15
10x17,5
10x15
9x15 Jezus dat pomp in onderarm :eek:

BB Decline Press
10x60
7x80 Mehh faalhaas
9x60

DB Hammer Curls Drop till ya die
19x20
17x18
17x16
14x14 Haha kreeg mijn shirtje niet meer uit, kreeg mijn knopen niet meer dicht en het sturen in de auto ging ook niet van harte :roflol:

Kortom happy train :D

---------- Toegevoegd om 18:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------

Welkom :cool:

klinkt als een goed feest afgelopen vrijdag
en klinkt als een heerlijke training als je je kleren niet meer uit kunt doen :P

Nice train beast, die onderarmen en biceps flink gesloopt zo te lezen:D

Haha ja, weet je mijn meissie is op mijn onderarmen gevallen toen ik nog 60KG woog :o
Dus ik heb er een handje van om keihard te knijpen bij allerhande armoefeningen... Want ook mijn onderarmen moeten mee blijven groeien. Maar vandaag was wel extreem haha. Ik MOET echt straps gaan kopen ook, want ga mezelf denk ik beperken anders op deze manier.

---------- Toegevoegd om 18:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

klinkt als een goed feest afgelopen vrijdag
en klinkt als een heerlijke training als je je kleren niet meer uit kunt doen :P

Gelukkig was ik niet alleen :engel: Met je broek open de gym uitlopen is ook weer zoiets :D

wat zet je nu?

Die vraag was te verwachten van jou :p

200mg test-e + 400mg tren-e e3d + 50mcg t3 ed op dit moment

Terug
Naar boven