- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha ja het scheelt wel dat ik niet de enige ben die het niet kan laten liggen.
Maar heb vooral de laatste 2 weken echt een enorme toename in eetlust.. Om gek van te worden. Het ging juist zo enorm goed met de recomp de voorlaatste weken! Probeer het weer een beetje in het gareel te krijgen. But so many temptations![]()
Op tren is het ook net alsof je een wijf bent die wekenlang in haar periode zit. Trust me, vraag maar aan mijn vriendin![]()
Ja en terecht! Heeft het zwaar te verduren hoor de laatste 10 weken... En we zijn er nog niet![]()
Echt? De mijne smeekt me bijna of ik niet altijd op Tren kan blijven. Ik ben in 1 keer lief en sociaal, some might even say human.

haha ja chocoladefondue met broccoli en bloemkool.
ik begin maandag met mijn test e tren e cycle ben benieuwd of me ook als een wijf ga gedragen ;D

Ze zegt wel dat ik liever ben op tren dan op test only. Kennelijk ben ik dan helemaal een gevoelloze zak. Maar op tren voel ik me wel net een manisch depressieve idioot die van de ene emotie in de andere dondert![]()
Hehe zo was ik laatst Warrior aan 't kijken 's avonds, zat op 't eind van de film als die ene broer de andere vasthoudt bijna te janken :')

Haha, wat een mistake om hier te lezen.. al dat eten.. Ik loop nog net niet te kwijlen!
Lekkere vakantie gehad dus! Enjoy je training vandaag!

Ze zegt wel dat ik liever ben op tren dan op test only. Kennelijk ben ik dan helemaal een gevoelloze zak. Maar op tren voel ik me wel net een manisch depressieve idioot die van de ene emotie in de andere dondert
Zeg je nou dat ik me als een wijf gedraag?![]()
Op tren is het ook net alsof je een wijf bent die wekenlang in haar periode zit. Trust me, vraag maar aan mijn vriendin![]()
Ja en terecht! Heeft het zwaar te verduren hoor de laatste 10 weken... En we zijn er nog niet![]()

Nah eigenlijk vrij weinig moet ik zeggen. Wel een korter lontje, maar ik kan daar (als ik gewoon aan mijn slaap kom) over het algemeen wel mee dealen. Alleen in het verkeer kan het soms, heel soms wel even penibel worden.. De drang om mijn auto dan maar gewoon vol in de zijkant van zo'n randdebiel te rammen is wel wat groter zo nu en dan![]()

(beetje wazig alleen, maar het gaat om het idee)